Gå til innhold

Har blitt gravid med mannen til venninnen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå må du tenke på følgende, dette kan være den sjansen dere har til å få barn alle tre. Ta sjansen og prat med veninna og mannen på en gang så kan du se an hvordan det går og om du skal flytte etterpå.

Alle har vært med på unnfangelsen også

Dette kan være en stor glede for alle.

Lykke til

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Småbrukmann
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Føler det er helt krise her nå. Har sittet helt nummen hele dagen. Oppdaget tidligere på dagen at jeg er gravid. 

Jeg er 37. Har spiral. Så dette skulle egentlig ikke gå an! Men jeg har altså blitt gravid. Og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. 

Jeg hadde egentlig gitt opp tanken på å få egne barn. Pga jeg ikke klarer å være i et forhold. Jeg tenkte litt på sæddonasjon men slo det fra meg da jeg tenker at et barn trenger en mor og en far. Men her sitter jeg da. Med et 15 uker gammelt foster i magen og har ikke noe annet valg enn å bære frem dette lille vesenet som ble til på en så spesiell måte. 

Det skjedde ved at jeg i begynnelsen av juni var hos venninna mi på en vinkveld. Og det ble fryktelig mange glass vin og vi ble skikkelig fulle begge to.

Mannen hennes kom etterhvert hjem fra en kompis, og han hadde også drukket en del. Så vi ble sittende å drikke utover natta. Og jeg vet ikke hvordan det startet men tror det var venninna mi som ville vi skulle legge oss i senga deres alle 3. Og så begynte de å kline og så kysset venninna mi meg og så kysset mannen hennes meg og så utviklet det seg til å bli seksuelt og til en trekant. Mannen hennes sprutet i meg. Og enden på visa er at jeg sitter her og har nettopp oppdaget en kul på magen som viste seg å være et lite barn!

Nå er jeg så livredd for at venninna mi skal hate meg! Hun er min beste cenn og hjertet mitt gråter av tanken på å såre henne!

Vurderer litt å bare flytte langt bort herfra og få barnet alene eller adoptere det bort.. hjelp...

Anonymkode: 8ecf2...383

Om du forteller sannheten, så er dette en risiko venninnen din burde tenkt på. Som lar mannen sin ha ubeskyttet sex med deg og spruter inni deg. Sa du at du har spiral og man vurderte at sjansen er liten/null for graviditet?

Hvilket forhold har dere i dag etter den natta? Tror du han ville stilt opp. Har dem barn fra før?
 

jeg ville sagt fra. Og forklart henne hvor skapet står, om hun blir spydig. 

Enkleste er alltid og rømme. Men om det er det beste, er ikke sikkert. 
 

Merker  jeg har en del kjedelig folk rundt meg når jeg leser det her😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Føler det er helt krise her nå. Har sittet helt nummen hele dagen. Oppdaget tidligere på dagen at jeg er gravid. 

Jeg er 37. Har spiral. Så dette skulle egentlig ikke gå an! Men jeg har altså blitt gravid. Og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. 

Jeg hadde egentlig gitt opp tanken på å få egne barn. Pga jeg ikke klarer å være i et forhold. Jeg tenkte litt på sæddonasjon men slo det fra meg da jeg tenker at et barn trenger en mor og en far. Men her sitter jeg da. Med et 15 uker gammelt foster i magen og har ikke noe annet valg enn å bære frem dette lille vesenet som ble til på en så spesiell måte. 

Det skjedde ved at jeg i begynnelsen av juni var hos venninna mi på en vinkveld. Og det ble fryktelig mange glass vin og vi ble skikkelig fulle begge to.

Mannen hennes kom etterhvert hjem fra en kompis, og han hadde også drukket en del. Så vi ble sittende å drikke utover natta. Og jeg vet ikke hvordan det startet men tror det var venninna mi som ville vi skulle legge oss i senga deres alle 3. Og så begynte de å kline og så kysset venninna mi meg og så kysset mannen hennes meg og så utviklet det seg til å bli seksuelt og til en trekant. Mannen hennes sprutet i meg. Og enden på visa er at jeg sitter her og har nettopp oppdaget en kul på magen som viste seg å være et lite barn!

Nå er jeg så livredd for at venninna mi skal hate meg! Hun er min beste cenn og hjertet mitt gråter av tanken på å såre henne!

Vurderer litt å bare flytte langt bort herfra og få barnet alene eller adoptere det bort.. hjelp...

Anonymkode: 8ecf2...383

Hvorfor skal du adoptere bort barnet? Du ønsket deg jo barn, og nå har du det. At omstendighetene ikke helt er A4 får så være. Tenk på deg selv du. Og ja, informér venninnen og mannen hennes om barnet. Så får du se hvordan de reagerer. Kanskje sjokk og vantro i begynnelsen, men når ting har roet seg så kanskje dere finner en god løsning på det. Dere er jo nære ovenfor hverandre, kanskje litt for nære, men nærheten kan jo sørge for at dette blir en god ordning. 

Poenget er at du vet ikke før du har snakket med dem! Ikke sitt der å ta både sorgene og avgjørelsene på forskudd, kanskje imot hva du selv ønsker, fordi du antar hva andre tenker. Slutt med det. Og involver de berørte slik at dere kan finne en løsning på det. 

Anonymkode: 7bb14...b12

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke 15 uker siden juni

Anonymkode: 22db3...eee

Fra eggløsning til juni = ca 2 uker

Juni+juli+august = ca 12 uker

1 uke i september

Totalt 15 uker? Eller tenker jeg feil?

 

 

Anonymkode: d5b77...6ab

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke klandres på noe vis. Det som har skjedd mellom dere 3 var gjensidig og frivillig. Hvis du ønsker barnet så får du barnet. Sex fører noenganger til graviditet. Slik er det bare, også når man bruker spiral. 

Ting blir kanskje litt kaos til å begynne med, men med tid og stunder går det seg nok til. 

Anonymkode: d356c...a26

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Føler det er helt krise her nå. Har sittet helt nummen hele dagen. Oppdaget tidligere på dagen at jeg er gravid. 

Jeg er 37. Har spiral. Så dette skulle egentlig ikke gå an! Men jeg har altså blitt gravid. Og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. 

Jeg hadde egentlig gitt opp tanken på å få egne barn. Pga jeg ikke klarer å være i et forhold. Jeg tenkte litt på sæddonasjon men slo det fra meg da jeg tenker at et barn trenger en mor og en far. Men her sitter jeg da. Med et 15 uker gammelt foster i magen og har ikke noe annet valg enn å bære frem dette lille vesenet som ble til på en så spesiell måte. 

Det skjedde ved at jeg i begynnelsen av juni var hos venninna mi på en vinkveld. Og det ble fryktelig mange glass vin og vi ble skikkelig fulle begge to.

Mannen hennes kom etterhvert hjem fra en kompis, og han hadde også drukket en del. Så vi ble sittende å drikke utover natta. Og jeg vet ikke hvordan det startet men tror det var venninna mi som ville vi skulle legge oss i senga deres alle 3. Og så begynte de å kline og så kysset venninna mi meg og så kysset mannen hennes meg og så utviklet det seg til å bli seksuelt og til en trekant. Mannen hennes sprutet i meg. Og enden på visa er at jeg sitter her og har nettopp oppdaget en kul på magen som viste seg å være et lite barn!

Nå er jeg så livredd for at venninna mi skal hate meg! Hun er min beste cenn og hjertet mitt gråter av tanken på å såre henne!

Vurderer litt å bare flytte langt bort herfra og få barnet alene eller adoptere det bort.. hjelp...

Anonymkode: 8ecf2...383

Snakk med de begge to. De var med på det.Og sånt kan skje. Dere er alle 3 voksne folk som må ta ansvar. Ja det suger men det er ett litr uskyldig liv det er snakk om her.  Han kunne brukt kondom. 

Anonymkode: 22cb9...ba6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dett kan gå bra men dere må snakke sammen. Litt alternativ donormetode, men ikke verre enn at det kan bortforklares om nødvendig. Ingen utroskap og du ønsker jo barnet. De før velge hva de ønsker, også får du ta det derfra.

Anonymkode: cc9e6...f83

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil svare deg seriøst og ærlig, selv om jeg ikke helt kan fatte at noen kan holde på slik.. 

Dere hadde trekant og sex med hverandre og med alles samtykke, og en kan bli gravid til tross for spiral. Det vet alle voksne mennesker. Slik sett bør ikke veninna di bli forbanna, men heller være like fortvilet som deg. Du bør kanskje velge abort,  hvis du ønsker et enklere liv for både deg selv og ev barnet. Blir bare drama og uvennskap ut av dette. Forsøk heller å få barn med en annen mann. 

 

Anonymkode: d7284...b04

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vet du hva du kommer til å gjøre TS?

 

Anonymkode: 9f850...937

Nei jeg vet ikke.. har fått snakka litt med mamma og hun støtta meg heldigvis, og ville at jeg skulle flytte tilbake til hjembygda så familienkunne hjelpe og støtte meg.

Hun forsto at situasjonen var fortvilet iom at faren til barnet er i et forhold. Fortalte ikke henne nøyaktig hvordan barnet ble til.

Jeg skal til gyn i morgen for å se etter spiralen. De så den ikke på forrige UL. Og da var jeg sånn i sjokk, at jeg husker rett og slett lite eller ingenting av den.

Ser det er mange som mener jeg troller. Og jeg skulle virkelig ønske jeg gjorde det. Ser det blir stusset på at jeg oppdaget en kul på magen. Men det var faktisk sånn. Jeg har hatt manglende blødninger før jeg ble gravid også så det var ikke noe uvanlig for meg. Noen ganger kommer mensen og andre ganger ikke. 

Jeg merket faktisk første gangen at det var noe hardt rett over skambeinet da jeg fikk orgasme. Jeg trodde seriøst det var noe alvorlig galt med meg! Det ble mindre hardt da orgasmen gikk over, men fortsatt var det noe der. Så jeg fikk panikk og ringte lege og fikk komme inn. 

Venninna mi har jeg hatt vanlig kontakt med. Snakket et par ganger i uka og hatt noen vinkvelder. Vi har hatt et normalt forhold etter trekanten. Og til mannen hennes også forsåvidt. Men jeg har ikke snakka med henne etter jeg fant ut av dette. 

TS

Anonymkode: 8ecf2...383

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men TS - du skal jo i første omgang ta høyde for deg og ditt barn - en avgjørelse om gangen. Du har nevnt senabort tidligere i tråden - er det virkelig det du vil eller vil du egentlig ha barnet? Ta den avgjørelsen først 

Anonymkode: 91e38...872

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i det hele tatt lovlig å ikke informere om farskap? Barnet har vel rett på å vite hvem foreldrene er? Det offentlige har vel også ansvar for å fastsette foreldreskapet. 

Anonymkode: c759f...e72

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Men TS - du skal jo i første omgang ta høyde for deg og ditt barn - en avgjørelse om gangen. Du har nevnt senabort tidligere i tråden - er det virkelig det du vil eller vil du egentlig ha barnet? Ta den avgjørelsen først 

Anonymkode: 91e38...872

Jeg vil egentlig ha barnet. Tror ikke jeg kommer til å greie å ta abort. Men jeg føler at omstendighetene kommer til å ødelegge alt jeg har her. Jeg vet ikke om jeg kommer til å orke å bo her dersom dette kommer ut. Dette er en mindre studiebygd der de fleste vet hvem du er. Eller i det minste kjenner noen som kjenner noen som kjenner deg. Jeg er en person som liker å være anonym. Og tanken på å bli hele bygdas snakkis orker jeg ikke! Får helt angst av det.

 

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er det i det hele tatt lovlig å ikke informere om farskap? Barnet har vel rett på å vite hvem foreldrene er? Det offentlige har vel også ansvar for å fastsette foreldreskapet. 

Anonymkode: c759f...e72

Jeg må vel informere de om det snart ja. Jeg føler bare at jeg må få fordøyd det hele selv først.

Jeg blir jo stående alene i dette mens de nok kommer til å være to stk mot meg. Jo mer jeg tenker på det, jo mer føler jeg meg sikker på at venninna mi kommer til å ta det svært ille opp. Hun har taklet dårlig at andre venninner har blitt gravide, fordi hun har prøvd selv. Tror ikke det blir bedre av at en venninne skal ha barn med hennes mann. 

Skulle så inderlig ønske at dette heller var et resultat av et ons eller et forhold. 

 

TS

Anonymkode: 8ecf2...383

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, du har ikke tenkt over at venninna di og mannen svært sannsynlig pratet om å få deg i seng på forhånd? De har nok hatt en samtale om det å invitere en annen person til i sengen, og ditt navn kom opp, og de begge ble enige om at fikk de sjansen så skulle de ta den. 

Så kom det en kveld hvor dere alle drakk, og de fikk deg med i senga. 

 

Anonymkode: 483d8...e74

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså dette barnet er resultat av en frivillig trekant. 
om du ønsker deg barn så behold barnet og nyt det! 
fortell dem om det, si det som det er at du oppdaget det nettopp og var veldig overraska selv siden du bruker spiral. 

Anonymkode: 4daab...0d9

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du sagt det til venninna di og mannen? Er veldig spent på reaksjonen. Du må oppdatere oss ts.

Anonymkode: d245b...e04

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du sagt det til venninna di og mannen? Er veldig spent på reaksjonen. Du må oppdatere oss ts.

Anonymkode: d245b...e04

Venter også i spenning her :popcorn:

Anonymkode: 5853c...749

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 9.30):

Det er ikke 15 uker siden juni

Anonymkode: 22db3...eee

Tell fra 1.juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med baby i magen ❤️
Du bør prate med vennene dine veldig snart. Uansett var du ikke alene om dette. 
Kan det ha vært planlagt fra deres side? 

Anonymkode: ee923...d8d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...