Gå til innhold

Har blitt gravid med mannen til venninnen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leser mye rart på KG altså… Men denne er på topplisten av de syke tingene…. Jaja, så ble du gravid da…. Men i tillegg så blir du sammen med exmannen til VENNINA di…. For en dårlig venn du er! Stakkars jente…. 

Anonymkode: f1310...c33

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fy faen, stakkars ex kona hans/din ex venninne. At du har fått så mye sympati som du har gjort klarer jeg faen ikke fatte!🤷‍♀️ Sorry altså! Men med tanke på at han klarte å prestere å komme inn i deg(noe som er helt totalt feil i denne situasjonen) og valgte å forlate henne…og likevel så velger enkelte å hakke på henne og mene at det er til pass for henne når hun deler mannen sin på den måten? Hæ?? Jeg tror og håper dette er et helt sinnsykt trolle innlegg.

Anonymkode: dec42...aa7

Du fikk ikke med deg hvor stygt ex-venninnen behandlet TS på, for noe som ikke var hennes feil?

Anonymkode: 6fd33...863

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg leser mye rart på KG altså… Men denne er på topplisten av de syke tingene…. Jaja, så ble du gravid da…. Men i tillegg så blir du sammen med exmannen til VENNINA di…. For en dårlig venn du er! Stakkars jente…. 

Anonymkode: f1310...c33

Du kan også se på det som at barnet får bo sammen med både mamma og pappa. 

Anonymkode: 6fd33...863

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fy faen, stakkars ex kona hans/din ex venninne. At du har fått så mye sympati som du har gjort klarer jeg faen ikke fatte!🤷‍♀️ Sorry altså! Men med tanke på at han klarte å prestere å komme inn i deg(noe som er helt totalt feil i denne situasjonen) og valgte å forlate henne…og likevel så velger enkelte å hakke på henne og mene at det er til pass for henne når hun deler mannen sin på den måten? Hæ?? Jeg tror og håper dette er et helt sinnsykt trolle innlegg.

Anonymkode: dec42...aa7

Nei, vet du hva!

Hun mer eller mindre ga TS denne mannen i presang. Klart det ikke er greit å holde på sånn. Om man ikke evner å sette pris på en mann, fortjener man ikke en mann. Så enkelt er det faktisk.

Anonymkode: aca6c...82e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du kan også se på det som at barnet får bo sammen med både mamma og pappa. 

Anonymkode: 6fd33...863

👍🏻 

Anonymkode: aca6c...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei, vet du hva!

Hun mer eller mindre ga TS denne mannen i presang. Klart det ikke er greit å holde på sånn. Om man ikke evner å sette pris på en mann, fortjener man ikke en mann. Så enkelt er det faktisk.

Anonymkode: aca6c...82e

Ga mannen i presang? Den var god. Han er bare en stakkars liten ting uten evne eller vilje til å tenke selv, han da. Han vil nok snart ha nye frua også med på trekant, tenker jeg.

Anonymkode: b260d...c93

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Nei, vet du hva!

Hun mer eller mindre ga TS denne mannen i presang. Klart det ikke er greit å holde på sånn. Om man ikke evner å sette pris på en mann, fortjener man ikke en mann. Så enkelt er det faktisk.

Anonymkode: aca6c...82e

Alt dere klarer å få ut av dere! Kvalmt rett og slett!!🤷‍♀️

Anonymkode: dec42...aa7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du fikk ikke med deg hvor stygt ex-venninnen behandlet TS på, for noe som ikke var hennes feil?

Anonymkode: 6fd33...863

Når man kommer opp i en situasjon som det her hadde jeg om ikke oppført meg på samme måte slengt noen gloser tilbake, vær du trygg. Og ts, nærma ikke du deg 40 år? Abort hadde vært det rette her, for begge parter. Du har vært med på å fucke opp et forhold. Håper du er dritt stolt! Men jeg er ganske sikker på at du er et stort TROLL.🤦‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: dec42...aa7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er bra dere fant kjærligheten❤

Anonymkode: 2e5b2...8be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.9.2021 den 23.26):

Føler det er helt krise her nå. Har sittet helt nummen hele dagen. Oppdaget tidligere på dagen at jeg er gravid. 

Jeg er 37. Har spiral. Så dette skulle egentlig ikke gå an! Men jeg har altså blitt gravid. Og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. 

Jeg hadde egentlig gitt opp tanken på å få egne barn. Pga jeg ikke klarer å være i et forhold. Jeg tenkte litt på sæddonasjon men slo det fra meg da jeg tenker at et barn trenger en mor og en far. Men her sitter jeg da. Med et 15 uker gammelt foster i magen og har ikke noe annet valg enn å bære frem dette lille vesenet som ble til på en så spesiell måte. 

Det skjedde ved at jeg i begynnelsen av juni var hos venninna mi på en vinkveld. Og det ble fryktelig mange glass vin og vi ble skikkelig fulle begge to.

Mannen hennes kom etterhvert hjem fra en kompis, og han hadde også drukket en del. Så vi ble sittende å drikke utover natta. Og jeg vet ikke hvordan det startet men tror det var venninna mi som ville vi skulle legge oss i senga deres alle 3. Og så begynte de å kline og så kysset venninna mi meg og så kysset mannen hennes meg og så utviklet det seg til å bli seksuelt og til en trekant. Mannen hennes sprutet i meg. Og enden på visa er at jeg sitter her og har nettopp oppdaget en kul på magen som viste seg å være et lite barn!

Nå er jeg så livredd for at venninna mi skal hate meg! Hun er min beste cenn og hjertet mitt gråter av tanken på å såre henne!

Vurderer litt å bare flytte langt bort herfra og få barnet alene eller adoptere det bort.. hjelp...

Anonymkode: 8ecf2...383

Gratulerer.  Det heter hell i uhell. Og venninna var med på det hun også.. så skjønner ikke at hun skal bli sur på deg. Sur på situasjonen ja, men på deg..  for hva?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det sykeste innlegget under troll kategorien jeg har lest her inne. Tipper at ts legger det frem sånn hun hadde ønsket det skulle endt. Om dette har skjedd noe jeg tviler sterkt på, så håper jeg faktisk han finner tilbake igjen til ex dama. Karma finnes der ute, bare sier det. 

Anonymkode: 53659...ffb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Takk for omtanken folkens :)

Har ikke lyst å si så mye, men barnet har kommet og han er helt perfekt ❤ 

Mor og far har funnet kjærligheten sammen og vi er veldig stolte av vår nydelige sønn! 

TS

Anonymkode: 8ecf2...383

Spyr. En ting at du ble gravid men hvorfor bli sammen med venninna di sin mann. Er legit så mange menn der ute å du velger venninna di sin.. verden er tragisk man kan ikke stole på sine egne venniner. Jaja er du som må leve med samvittigheten.

Anonymkode: e47f3...86e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ga mannen i presang? Den var god. Han er bare en stakkars liten ting uten evne eller vilje til å tenke selv, han da. Han vil nok snart ha nye frua også med på trekant, tenker jeg.

Anonymkode: b260d...c93

Synes du virkelig det var en god idé å la mannen knulle venninnen?

I så fall tror jeg du har litt av hvert i vente i livet…

Anonymkode: aca6c...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...