Gå til innhold

Hvilke diagnoser har du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

- PTSD
- Sosial fobi
- Uspesifisert spiseforstyrrelse

Anonymkode: 63697...e58

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har faktisk ikke du noe med og det er heller ikke noe man skal spørre om synes jeg. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-29 den 20.54):

Definerer meg ikke med diagnoser. Dessuten så er det så mye venstrehåndsarbeid i psykiatrien så hvem vet hva som er riktig. 

Anonymkode: 1ad93...25c

Dette er sånn typisk "jeg-er-vanskelig-person". 

TS stilte spørsmålet: Hvilke diagnoser har du? 

Du klarer å omgjøre dette spørsmålet til, hvilke diagnoser definerer du deg som. I tillegg så undervurderer du kritieriene for å få diagnose i psykiatrien.

Heads Up - det er ut i fra de svarene du gir til behandler de kan si noe om hvilke diagnoser du har. Oppfører du deg hos behandler som du gjør her så er det en reell årsak til at ingen kan diagnosere deg. Nettopp fordi du ikke svarer på det du blir spurt om, og samtidig opptrer så bedrevitende. 

Gud bedre meg altså. Snakker om å få prisen for årets vanskeligste pasient. 

Anonymkode: b1ca8...efc

• Liker 7
Skrevet

Migrene

PCOS - men lever fint med det, har de barna jeg ville ha.

Atopisk eksem - bare hendene som det går utover egentlig.

Helårsallergi og pollen - går fint det og, tar en allergi tablett om dagen.

Fibromyalgi - ja vet aldri hvor man har vondt når man våkner så det er spennende. 😄 

Ellers så har jeg det veldig bra. :) 

Anonymkode: 27cb8...92f

Skrevet
Anonymous 91 skrev (53 minutter siden):

Det har faktisk ikke du noe med og det er heller ikke noe man skal spørre om synes jeg. 

Du e løyen

Anonymkode: 2c9ba...f72

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ligger denne på vennskap og sosiale relasjoner?

Jeg har angst, depresjon, migrene, ptsd, krystallsyke, pcos, lavt stoffskifte, prolaps, bindevevssykdom, psoriasis, neglesopp, er svaksynt, har tinnitus og dissosierer en del. Vil du være vennen min?

Anonymkode: 0a9f7...f8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor ligger denne på vennskap og sosiale relasjoner?

Jeg har angst, depresjon, migrene, ptsd, krystallsyke, pcos, lavt stoffskifte, prolaps, bindevevssykdom, psoriasis, neglesopp, er svaksynt, har tinnitus og dissosierer en del. Vil du være vennen min?

Anonymkode: 0a9f7...f8d

Vi har migrene og PCOS til felles så vi er jo bare dømt til å bli bestiser. 😄 

Anonymkode: 27cb8...92f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du e løyen

Anonymkode: 2c9ba...f72

Jeg er ærlig.  Folk med vett i hodet spør ikke om slikt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2021 den 2.17):

Epilepsi 🙃

Anonymkode: f4def...156

æ å har hatt siden jeg var barn,forferdelig sykdom men har nå lert og leve med den.

Skrevet

Latskap.

Anonymkode: d1273...8f5

• Liker 2
Skrevet

Jeg har kronisk bihulebetennelse, migrene (lurer på om disse to er litt relaterte?) Også har jeg fått Raynauds syndrom diagnose, men den er jeg uenig i. Jeg har smerter i føttene og hendene men ikke på samme måte som pasienter med Raynauds har. 

Anonymkode: f51ce...8e0

Skrevet
Sovepia skrev (19 timer siden):

æ å har hatt siden jeg var barn,forferdelig sykdom men har nå lert og leve med den.

Ja er ikke enkelt å leve med, og setter litt begrensninger for hva man kan gjøre i livet. Var ganske irritert over at jeg hadde det før, kunne ikke dra i førstegangstjeneste, kan ikke bli flyver, jobbe offshore osv. Men er heldigvis godt medisinert så har ikke annfall lengere.

Anonymkode: f4def...156

Skrevet

Stygg som juling er min, det holder i massevis det.

Anonymkode: 6fd66...d3e

Skrevet

En håndfull autoimmune pluss litt annet. Ingen psykiske.

• Liker 1
Skrevet

NevroFibromatose type 1.

Anonymkode: 60a33...592

Skrevet

Engstelig unnvikende personlighetsforstyrrelse, med angst og depresjon godt innbakt, går på antidepressiva. Ble heldigvis kvitt panikkanfallene. Fy faen sier jeg bare! Ellers har jeg lavt stoffskifte og elveblest. Men elveblesten har blitt bedre med medisiner. Ellers er jeg svært nærsynt, nesten -6 på begge øya. Tror kanskje jeg har psoriasis i neglene men den er selvdiagnostisert. Skal utredes for ADHD.

Barneleddgikt som gikk over, har litt leddproblemer som følge av den, men ikke noe voldsomt, kan fint være normalt aktiv:) Hender jeg får migrene, men jeg får ikke smerter, kun sånn aura som det heter. Får "blinde" flekker i synsfeltet. Men dette er kjempesjeldent, kanskje en gang i året og knapt nok det. 

Men min mor...! Hun har haugevis med diagnoser/tilstander. Så litt for "morro" skyld:

Hjertesyk x 2. Ble operert for et hull i hjertet som barn, er nå hjertesyk med noe helt annet. Lungesyk; sjelden diagnose + anatomiske avvik. En hudsykdom, grå stær og fra før svært nærsynt -6 og no smått(gjett hvem jeg slekter på!). Slitasje i hender, rygg og knær, og ingen vil ta i henne pga. blodfortynnende. Kronisk senebetennelse, høyt blodtrykk og kolesterol, lavt stoffskifte, diabetes, hun har brukket bekkenet og har plater og skruer. Tarmsykdom. Hun har også fjernet alle de indre kjønnsorganene, men husker ikke hvorfor, lenge siden. Migrene(kun aura). Klaustofobi. Familien som har diagnostisert henne med akkurat den, men det er ikke noen tvil for å si det sånn:P

Anonymkode: 19661...a50

Skrevet

Sikker på at jeg har fått min første diagnose: deprimert. 99% sikker på at min mann kommer til å ta livet sitt på grunn av smerter ila de neste årene, selv om han prøver (og virker som han er) blid og fornøyd 90% av tiden. Det er dessverre ingen kur for sykdommen bortsett fra behandling i USA som man ikke har noe garanti for at fungerer og koster skjorta.

Anonymkode: 6d01d...23e

Skrevet

Multippel Sklerose -attakvis type.

Anonymkode: 03584...e41

• Liker 3
Skrevet

Det heter coolness😎🔥💣🖒 men psykologen min kalles det Borderline personality disorder🙃

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

NevroFibromatose type 1.

Anonymkode: 60a33...592

Den har jeg også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...