AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #21 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Psykisk: PTSD Sosial angst Generalisert angst Emosjonelt Ustabil Personlighetsforstyrrelse (Borderline) med dissosiative symptomer Fysisk: Lam fra midjen og ned Nervesmerter Essensiell tremor Kronisk underernæring Hjerterytmeforstyrrelse Nakke- og ryggskade Regnes som blind, men har litt syn igjen Nesten døv Anonymkode: b2904...926 Hva har skjedd ned nakke/rygg? Var du i en ulykke? Hørtes ikke noe særlig ut. Du trenger ikke svare. Fikk virkelig vondt av å se diagnosen 😕 håper du har god livskvalitet Anonymkode: dbe63...6fb 8
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #22 Skrevet 29. august 2021 Introvert. Anonymkode: f8251...bf2 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #23 Skrevet 29. august 2021 Bipolar lidelse, ptsd, unnvikende personlighetsforstyrrelse, iktyose, irritabel tarm, migrene, kronisk hodepine og pollenallergi. Sliter med ymse muskel og leddsmerter og får jevnlig senebetennelse i armene og en fot uten at jeg har hatt noe videre utredning for det. Anonymkode: 826b6...a5e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #24 Skrevet 29. august 2021 Emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse Anonymkode: a0f21...644
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #25 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva har skjedd ned nakke/rygg? Var du i en ulykke? Hørtes ikke noe særlig ut. Du trenger ikke svare. Fikk virkelig vondt av å se diagnosen 😕 håper du har god livskvalitet Anonymkode: dbe63...6fb Jeg var i en bilulykke når jeg var barn. Det gjør meg ingenting å svare, er veldig åpen om diagnosene mine. ☺️ Vet ikke om jeg kan si at jeg har så veldig god livskvalitet dessverre 🙈 Anonymkode: b2904...926 7 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #26 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje din psykiske "bare" er påvirket av bivirkningene til rusen (samt av abstinensene). Anonymkode: dbe63...6fb Nei, det vet vi at de ikke er, men regler er regler. De psykiske lidelsene/problemene kom flere år før rusmisbruket. Anonymkode: 46aa7...248 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #27 Skrevet 29. august 2021 Psoriasis i hodebunnen, overspisingslidelse og residiverende UVI Anonymkode: 03eda...9ae
Anonymburker Skrevet 29. august 2021 #28 Skrevet 29. august 2021 Det får jeg heldigvis aldri vite. Men jeg har definitivt ikke de tyngste diagnosene, selv om jeg har periodevis selvmordstanker. De er i hodet mitt grunnet manglende stabilitet i livet. Jeg hadde garantert vært så godt som 100 % frisk og normal hvis jeg hadde hatt fast jobb, partner og barn. Dessverre skaper kompetansesamfunnet og de enorme kravene som er for menn som ønsker partner og barn, unødvendig mange tapere. Hadde jeg levd som ung voksen for 30 år siden hadde jeg vært god nok for både fast jobb, partner og barn. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #29 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Psykisk: PTSD Sosial angst Generalisert angst Emosjonelt Ustabil Personlighetsforstyrrelse (Borderline) med dissosiative symptomer Fysisk: Lam fra midjen og ned Nervesmerter Essensiell tremor Kronisk underernæring Hjerterytmeforstyrrelse Nakke- og ryggskade Regnes som blind, men har litt syn igjen Nesten døv Anonymkode: b2904...926 ❤️Er det innafor å spørre hva som førte til at du er lam fra midjen og ned osv? Er det en enkelthendelse/diagnose? Jeg har påvist: - Barneleddgikt når jeg var barn, gikk over - Hypotyreose - Endometriose - Behandlingsresistent krystallsyke + pppd + tynn bendekning og muligens hull over balanseapparatet (disse tre er vestibulære) - Angst og lett nedstemthet ifbm hypotyreosen (enten eller ettersom medisinering) - Emotofobi (denne kom tidlig, tror det har med omsorgssvikt å gjøre). Denne har blitt mye bedre heldigvis - slitt i perioder med gastritt, men det lot seg behandle med restriktivt syreredusert kosthold Det er svimmelheten som er invalidiserende for meg, gir veldig mange uttalte tilleggsplager. Resten har jeg grei livskvalitet med. Anonymkode: 3034a...d4a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #30 Skrevet 29. august 2021 Bulimi og anorektiske tendenser (symptomfri fra begge i mange år) depresjon (på veldig bedringens vei!) Og ptsd (mye mindre symptomer nå, enn før). I tillegg har jeg whiplash, og problemene det fører meg seg. Men veldig glad for å ha fått så god hjelp med psyken! Kroppen er ikke så lett å gjøre noe med, men har lært meg å leve mer med det. Holder på med omskolering for å kunne stå i jobb. Anonymkode: fef40...c13 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #31 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Introvert. Anonymkode: f8251...bf2 Ingen diagnose, men et personlighetstrekk Anonymkode: a074e...cd3 12
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #32 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Here it goes... Emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse, Engstelig, unnvikende personlighetsforstyrrelse, Bipolar type 2, Kronisk depresjon, Dissosiativ lidelse, Posttraumatisk stresslidelse, Agorafobi, Spiseforstyrrelse. La meg ikke glemme kronisk migrene og tensjonshodepine/blandingshodepine, samt tinnitus. Har mange år bak meg i psykatrien, som dere kan se. Anonymkode: 74be8...557 Har du fått alle disse diagnosene av samme psykiater? Og lever alle de diagnosene i beste velgående? depresjon ligger under ptsd / bipolar. du har ikke egen depresjons diagnose i tillegg. kronisk migrene OG blandingshodepine? Anonymkode: f4143...596
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #33 Skrevet 29. august 2021 Tinnitus, men det er vel ikke en diagnose i den forstand. Bruker høreapparat / lyd generator da muskelen i øret er stram. Ved riktig bruk av høreapparatet vil jeg bli kvitt plagene. Er mye bedre nå Anonymkode: f4143...596
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #34 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var i en bilulykke når jeg var barn. Det gjør meg ingenting å svare, er veldig åpen om diagnosene mine. ☺️ Vet ikke om jeg kan si at jeg har så veldig god livskvalitet dessverre 🙈 Anonymkode: b2904...926 Jeg kjenner en del folk som har vært i ulykker og fått skade på rygg/nakke og derfor lammelser. Så det traff meg i hjertet da jeg leste det du skrev. Så uflaks med bilulykke som barn. Ønsker deg alt godt hvertfall ❤️ Anonymkode: dbe63...6fb
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #35 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det vet vi at de ikke er, men regler er regler. De psykiske lidelsene/problemene kom flere år før rusmisbruket. Anonymkode: 46aa7...248 Skjønner, god bedring. Håper du ønsker (og klarer) å slutte med rus etterhvert (hvis du ikke allerede har sluttet). Lykke til Anonymkode: dbe63...6fb
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #36 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): ❤️Er det innafor å spørre hva som førte til at du er lam fra midjen og ned osv? Er det en enkelthendelse/diagnose? Jeg har påvist: - Barneleddgikt når jeg var barn, gikk over - Hypotyreose - Endometriose - Behandlingsresistent krystallsyke + pppd + tynn bendekning og muligens hull over balanseapparatet (disse tre er vestibulære) - Angst og lett nedstemthet ifbm hypotyreosen (enten eller ettersom medisinering) - Emotofobi (denne kom tidlig, tror det har med omsorgssvikt å gjøre). Denne har blitt mye bedre heldigvis - slitt i perioder med gastritt, men det lot seg behandle med restriktivt syreredusert kosthold Det er svimmelheten som er invalidiserende for meg, gir veldig mange uttalte tilleggsplager. Resten har jeg grei livskvalitet med. Anonymkode: 3034a...d4a Det er en lang historie, men veldig kort fortalt så ble jeg svakere og svakere (i bena) over cirka en uke, før jeg ikke kunne stå eller gå mer tilslutt. Etter det har jeg aldri kunnet stå, gå eller bevege meg igjen. Vi vet ikke konkret grunnen til at det skjedde, men det er en stor sjanse for at det har med nakke- og ryggskaden å gjøre. Helt greit at du spør. ☺️ AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg kjenner en del folk som har vært i ulykker og fått skade på rygg/nakke og derfor lammelser. Så det traff meg i hjertet da jeg leste det du skrev. Så uflaks med bilulykke som barn. Ønsker deg alt godt hvertfall ❤️ Anonymkode: dbe63...6fb Uff da, håper det går greit med alle du kjenner! ♥️ Tusen takk ♥️ Anonymkode: b2904...926
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #37 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Psykisk: PTSD Sosial angst Generalisert angst Emosjonelt Ustabil Personlighetsforstyrrelse (Borderline) med dissosiative symptomer Fysisk: Lam fra midjen og ned Nervesmerter Essensiell tremor Kronisk underernæring Hjerterytmeforstyrrelse Nakke- og ryggskade Regnes som blind, men har litt syn igjen Nesten døv Psoriasis Barneleddgikt som jeg har vokst av meg, men skal utredes for leddgikt på nytt da jeg mest sannsynlig har fått det igjen. Anonymkode: b2904...926 Måtte bare sitere meg selv å legge til litt mer som jeg kom på at jeg hadde glemt å skrive, etter å ha lest gjennom tråden. Anonymkode: b2904...926
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #38 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Psykisk: PTSD Sosial angst Generalisert angst Emosjonelt Ustabil Personlighetsforstyrrelse (Borderline) med dissosiative symptomer Fysisk: Lam fra midjen og ned Nervesmerter Essensiell tremor Kronisk underernæring Hjerterytmeforstyrrelse Nakke- og ryggskade Regnes som blind, men har litt syn igjen Nesten døv Psoriasis Barneleddgikt som jeg har vokst av meg, men skal utredes for leddgikt på nytt da jeg mest sannsynlig har fått det igjen. Kronisk øyelokksbetennelse Inkontinent Anonymkode: b2904...926 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Måtte bare sitere meg selv å legge til litt mer som jeg kom på at jeg hadde glemt å skrive, etter å ha lest gjennom tråden. Anonymkode: b2904...926 Hadde glemt noe igjen 🤦🏼♀️🙈 Nå skal alt være med 😅 Anonymkode: b2904...926
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå