Gjest Bhsiltsk Skrevet 2. oktober 2005 #141 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ikke hiss deg opp over dette... Vet om flere som "tester" folk på denne måten her. Du tror at S ikke sier noe til RP? Hva om det er RP som har satt i gang dette her for å sjekke hvor han har deg? Har en venninne A, jeg, som spurte en annen venninne B om B kunne prøve seg på typen til A for å se om han ville ta i mot tilbudet. Det A ikke visste var at typen og B allerede hadde hatt seg, men det er en helt annen historie. Det kan ligge andre ting bakom en det det først ser ut som... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 2. oktober 2005 #142 Del Skrevet 2. oktober 2005 Vil egentlig fortelle om igår først, men vil få frem meldingene og hva jeg egentlig sa til S først. Få den rette rekkefølgen på ting. Jeg våknet jo med en beisk smak i munnen på lørdagen. Jeg lo jo da han ringte, for han sa jo så sinnsykt mye morsomt, men der jeg sto på jobben kjente jeg jo hvor forbannet jeg egentlig var. Ringte jo til L og fortalte det, hun var enig i at jeg burde gjøre noe. Hva, visste vi ikke, men noe burde jeg iallefall gjøre. Vi avtaler at jeg sier ifra så fort jeg hører noe nytt om saken. Jeg fortalte jo dette med at "L does'nt have to know"... Så la vi på. Så plutselig får jeg melding fra S: "hehe good morning..." Jeg kjenner jeg blir forbannet over arrogansen, og vet at nå kan han ikke skylde på fylla lengre. "Honestly, S.... Do you feel yesterday was ok behaviour as friend to RP..?" "no I don't" fikk jeg tilbake. "Well, then I have to ask the very unpleasant question...Why do you do it then?" Følte meg letta over å stikke hull på en så ekkel boble, og stolt for at jeg ikke feiga ut og liksom skulle "lappe sammen" ting, slik at det ikke skulle være ubehagelig. Liker ikke ubehagelige ting. "Because you're hot to trot" var svaret. Da klikket jeg!!!!! Her skriver jeg TO meldinger om at det er feil overnfor RP, og allikevel så forstetter han flørten!!!!!! Men før jeg rakk å svare er det tydelig han plutselig innser at situasjonen har snudd seg mot ham. "Is L there" er neste melding, kommer lynraskt etter den forrige. "No she's not.. But the reason you don't want her to know about last night is exactly the reason why I find it all a bit wrong." Knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurr.... Men da skulle han forsvare seg, og skrev "But you flirt too " Greit nok, men da svarte jeg: "Well, that's true, but that's just me. Do me a favour and watch me a night I'm out drinking. You'll find I'm a very flirtatious person." Nå ble han sur, og skrev: " I know. Have seen it. Just forget about last night then. Tata" AAAAAAAAAARGH!!! Men før jeg fikk det svaret skrev jeg en ny, nemlig: "I'm sorry that I seem a bit harsh now, it's just that I want to be able to look RP in the eyes in the future.." Så jeg har alt mitt på det rene, og det var deilig å si ifra!!!!! Men S er rar, for i går var han helt ok og normal mot meg da han var på jobben igjen!! Og da jeg hadde lagt meg ringte han og la igjen beskjed på telefonsvareren om at han var lei seg for at han var så frekk når jeg var fortvilet over nøklene mine som jeg hadde "mistet" (mistet dem jo, liksom, men de var visst på festen jeg dro fra...oups...). Og i dag var han innom jobben og leide film. Og var mer eller mindre som før. Raring. Lurer på om han har to personligheter eller noe sånn. Men i går... Jeg var jo egentlig sint og sliten og oppgitt over hele RP-greia. Tenke på dagen da jeg traff ham og ikke følte noe. Men nå lurer jeg på om jeg egentlig bare holdt drithardt igjen for å ikke kjenne smerte eller bli psyka ut eller skuffa eller hva det nå skulle være... For i går... vi skulle jo dra på fest herfra, og jeg bestilte drosje. Jeg går ut, og ser en volvo.. Får et lite hopp, det minner meg om noe det. Å gå festkledd og sette meg i en mørk volvo som står og venter med motoren på..mørkt ute.... jeg blir litt rar i magen, sånn brusete, og setter meg inn i seter foran. For en flaks. Sjåføren var en vassekte Bergenser med godfrekk kjeft og glimt i øyet, litt grå i håret og helt ok utseende. Jeg smiler. Jeg stråler. Vi har en connection. Jeg faker noe, kjenner jeg, og rusen virker. De andre to kommer og setter seg bak, og vi begynner å kjøre. Men det er da sjåføren slipper gassen i en bakke for så å tråkke den skikkelig inn igjen jeg hører det. Turbodiesel-motor. Bilen knurrer der den trekker seg oppover de svingete veiene. Magen min hopper, det kribler, og jeg slipper ut et lite "åååh...". Ett "dette digger jeg"-ååh. "Er det en søt liten turbodiesel jeg hører som murrer så godt under panseret?" sier jeg. Tøyseflørtesjåføren min skvetter, ser på meg og sier "næmmen, er det en kvinne med peiling på motoren jeg har fått ved siden av meg i kveld?" . Jeg smiler og ler. Jeg sier at vel, det er unektelig deilig å kjøre i en tunell med vinduet nede og tråkke gassen inn bare for å kose seg med lyden... Jeg vet det er teit, barnslig og alt det der, men vel, sånn er meg og RP. Vi lo os jo ihjel når vi gjorde det. JUHUUU liksom, godstemning. Sjåføren tar meg på ordet, og jeg merker at kjørestilen endrer seg markant. Han kjører likere og likere RP, og jeg smiler bredere og bredere. Dette er rart. De to i baksetet forstår ikke helt hva som foregår. Meg og sjåføren ler og fjoller. Meg og RP ler og fjoller.... ..... Jeg takker for turen, og hiver meg ut av bilen. Jeg er oppspilt. Merkelig lykkelig. Veien vi kjørte var faktisk den samme som vi kjørte den kvelden. Da vi skulle på fest, den sjebnesvangre kvelden da vi falt for hverandre. Er det rart jeg stråler. På festen sender jeg melding til M, spør om han vet om RP er ute. nei men jeg kan sjekke, sier han. Det tar lang tid før jeg får svar... I mellomtiden fortelles jo alt sammen til to jenter jeg har funnet i en sofa, de var utrolig nysgjerrige og jeg er tørst etter å fortelle... Enda ikke et svar. Jeg skriver melding til M "Heh... Han legger på når du også ringer...? Hah Hah....". Jeg husker ikke resten av meldingene i ordrett lyd og rekkefølgen på dem, men M synes synd på meg, og kan fortelle at RP er og seiler. Jeg husker ikke hva jeg sier til ham, men M svarer iallefall at han ikke synes jeg bør trekke konklusjonene for fort... Og så skriver han: "Vær så snill, kan jeg få prate med ham om det på mandag? Jeg kjenner ham godt" Hjertet mitt hopper. Snakke med RP. Om det. Og her er svaret mitt... "Så lenge fakta blir sagt. Vis ham gjerne meldinger. Jeg sa ting på lørdag jeg ikke mente. Ville virke usårbar. Sa jeg bare ville ha det gøy.Men egentlig ser jeg for meg å krype inntil ham, kjenne huden hans mot min, forelske meg i familien hans, sitte hånd i hånd med ham stille med vinden i håret, kjenne sjebnen stryke meg på kinnet, si at alt er bra. Ingen, noengang, har gitt meg det RP gir. Han sier han er drittsekk, men han er fantastisk. Han fortjener å bli behandlet som den nydelige personen han er. Alle mener han er komplisert, men.. For meg er han bare RP. RP som minnet meg om hvem jeg er.. April 2005 er min beste måned. Jeg vet jeg valgte feil, men presset var hardt, jeg var feig.. Jeg vet det.. Om han bare gir meg muligheten skal jeg verne om hjertet hans for alltid..." Det ble seks meldinger i 1 melding. Følelsene bare kom. Alle på en gang. Skjelver nå som jeg har skrevet det. Har ikke snakket mer med M i dag, men hvis han mente det, at det ikke bare var fyllesnakk, så... Plutselig så kan jeg si det igjen: Man vet jo aldri.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. oktober 2005 #143 Del Skrevet 2. oktober 2005 Enig med Leyla. Gjør det i alle fall SOLEKLART at du IKKE, under noen omstendighet, finnes interessert i S... (ikke om så RP aldri hadde eksistert). Ellers tror jeg du bare må prøve å ta tiden til hjelp her, men jeg skjønner også at det er fryktelig irriterende at du ikke får snakke ut med RP. På meg virker han veldig umoden og minner meg veldig om en jeg pleide å kjenne som var redd for følelser. Vit bare at en sånn mann har vanskelig for å forandre seg. Men man skal aldri si aldri, hvis han hadde blitt stormforelsket i deg, kunne han ha forandret seg en del. Men slike typer som det der kan få "tilbakefall" når forelskelsen går over. Jeg tror ikke du vil finne så mye trygghet hos ham... og ikke en voksen person som kan ta vare på deg... Mulig jeg ikke har fått med meg alle detaljene her, men har RP jobb? På meg virker det som om han er mye ute på barer og fester? Ønsker du deg et slikt liv? I alle fall oppfører han seg barnslig nå... Håper du snart føler deg bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. oktober 2005 #144 Del Skrevet 2. oktober 2005 Bra det du skrev i den meldingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 2. oktober 2005 #145 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det er det som er hele poenget. Mentalt er jeg der RP er. Jeg har levt litt falskt. Med en trygg gutt. Levt et voksent liv. Men jeg er ikke voksen. Jeg er umoden. Jeg drikker og fester. Vil ikke ha noen som kan ta vare på meg, jeg vil ta vare på meg selv. Og være forelsket. Og krangle, ha drama, leve. Det er derfor jeg føler så sterkt for ham. For han kom hoppenes inn i livet mitt, en virkelighetgjøring av følelser jeg hadde gjemt bort. Han er...perfekt. For meg. Med alle sine feil og mangler. Fordi det er der jeg er i livet. Det er der jeg er nå. Han hadde jobb, men har nå gått tilbake til skolebenken, vil fullføre videregående (strøk matte) så han kan komme inn på sjøkrigsskolen og gå i farens fotspor, få en skikkelig utdannelse. "Hvis jeg skal få en god jobb og kunne ta vare på deg, så må jeg jo prioritere matten akkurat nå " - RP-sitat i Mai 2005. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. oktober 2005 #146 Del Skrevet 2. oktober 2005 Okei Jeg skjønner veldig godt frustrasjonen din over måten han oppfører seg på nå - nå når du er fri og klar... Men det kan også hende at han tenker at du ikke bare skal få kommer krypende nå når det passer for deg.... at han skal være kostbar og la deg kjempe litt... Men da må han passe seg så han ikke skremmer deg helt unna. Han bør holde deg litt varmere enn han gjør nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 2. oktober 2005 #147 Del Skrevet 2. oktober 2005 nemlig. han sa jo det da jeg "dumpet" han den 16 mai. "du skal bare gi faen i å ringe meg når du om noen måneder sitter der på hybelen din alene og angrer så jææævlig!!!!" "RP ikke si sånn, det trenger ikke å være sånn.. Jeg trenger bare tid.." "TID?! Gi nå faen i mer TID, du har jo tatt deg TID siden 31 mars!!!!!!! GREIT, du velger å brenne alle broer, FINT, jeg gidder ikke mer!!" "Vi brenner jo ikke alle broer, vi trenger jo ikke det, det er ikke det jeg vil.." "VI!? det er faen ikke VI, det er det DU som gjør!!!" og så snudde han seg og gikk mens han sa at nå hadde han fått nok.... Det skrek jo i meg når jeg så ryggen hans forsvinne bort...huff det er vondt å bringe frem... Men poenget mitt er at jo, han forutså jo denne situasjonen. Han kjenner meg jo, han visste jeg ikke var lykkelig i forholdet, at det kom til å ryke. Selv om ting han har sagt i ettertid egentlig virker som at han ikke helt har turd å tro det...selv om det var egentlig det jeg sa den dagen....at bare vent RP.... Så når han har forutsett dette for så lenge siden, er det egentlig en helt naturlig RP-atferd jeg er vitne til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 2. oktober 2005 #148 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg har en blandet magefølelse nå... "dette kan ordne seg, tiden går, jeg har funnet et sted å bo, M skal prate med ham, det kjennes deilig ut når jeg mimrer, dette stemmer, dette kan skje, jeg kan få ham tilbake" eller den andre versjonen: "drit i Nina, han har blokket deg på msn, stengt deg ute fra bildene, legger på når du ringer, har vært helt klar hele tiden om at han ikke vil treffe deg, så slutt å plag deg selv". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 2. oktober 2005 #149 Del Skrevet 2. oktober 2005 Men ellers var det gøy på festen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. oktober 2005 #150 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg har en blandet magefølelse nå... "dette kan ordne seg, tiden går, jeg har funnet et sted å bo, M skal prate med ham, det kjennes deilig ut når jeg mimrer, dette stemmer, dette kan skje, jeg kan få ham tilbake" eller den andre versjonen: "drit i Nina, han har blokket deg på msn, stengt deg ute fra bildene, legger på når du ringer, har vært helt klar hele tiden om at han ikke vil treffe deg, så slutt å plag deg selv". ← Det kan jo også være at begge deler skjer. Jepp, han har blokkert deg, jepp, han skrur av telefonen og jepp, han vil ikke treffe deg. Nå! Alt det der stemmer sikkert. Men det betyr ikke at det alltid vil være slik. Du vil ha ham nå. Det virker ikke så veldig sannsynlig. Men hva kan skje om noen måneder? 1) Han er fremdeles ikke interessert i deg. 2) Du er ikke lenger interessert i ham. eller 3) Han er klar for å gi dere en ny sjanse, for han ser du ikke har gått tilbake til eks'en - og du har fremdeles følelser for ham. Kortversjon: Vent og se og ikke gi ham helt opp, men lev ditt eget liv mens du venter. Du må selv velge om du klarer å leve med et håp som kan gå i tusen knas om en tid. Jeg er i samme type vente-situasjon som deg for tiden, og jeg har valgt å vente i det uvisse. Det er tøft, veldig tøft - men for meg er det riktig. Bare du vet hva som er riktig for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 2. oktober 2005 #151 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det er deilig å kjenne hvordan ting egentlig roer seg.. mens jeg før hadde vondt vondt vondt kaos i hodet og hjertet, tanker kvernet heeeele tiden, er jeg nå rolig. Selvfølgelig er det situasjoner og ting som kan sette igang et lite tankespinn og gjøre meg litt sprø, men ikke i nææærheten av hvordan de siste 6 mnd har vært. Akkurat nå er jeg utrolig trøtt, men jeg er *god* og trøtt. Mens jeg før var sliten-trøtt for tanker holdt meg våken, eller jobben med å holde tankene borte slet meg ut, er jeg nå bare trøtt. Ikke så rart da etter en helg som dette, men... Ting ordner seg. Jeg har egentlig hatt en veldig fin dag. Jeg ser at jeg har mye gøy i vente. Jeg liker denne nye hverdagen hvor jeg bare har meg selv å ta hensyn til.. Liker meg faktisk utrooolig godt i dette kollektivet jeg "låner", trist at jeg ikke skal bo her permanent. Har blitt godt kjent med flere av dem nå, og jeg trives. Håper bare at det andre kollektivet ikke vil føles ensomt nå som jeg er vant til at det alltid er folk og lyder rundt meg. At det er "kollektivt" i det andre også, at ikke hver enkelt bare bryr seg med sine egne ting. Men jeg kjenner at jeg klarer meg, dette er riktig, jeg har det fint. Klart jeg tenker på RP innimellom (relativt ofte), men ikke på den samme måten og ikke i samme grad som før. Det gjør ikke like vondt. Nå er det normale følelser som man har når man liker noen man ikke får fatt på, forstår, takler. Frustrasjon, sinne, irritasjon, forelskelseshopp, hjertebank.. En deilig mix av psycho følelser som vi alle har når man er i denne fasen på noe som kan bli noe bra. Forskjellen er bare at jeg ikke griner meg i søvne fordi jeg føler at jeg lever en løgn og ikke har muligheten til å finne ut hvor hjertet mitt egentlig er. Det er litt rart å tenke på. At jeg helt ærlig tross alt faktisk ikke aaaaaaner hva som kommer til å skje. Alt kan skje. Vi kan bli sammen og det kan ryke. Eller vi utvikler nærmest et hat for hverandre. Eller vi blir venner igjen, men ikke noe mer. Eller vi kan bli sammen og det er knusedeilig og jeg svever på en forelskelse. Alt kan skje, er bare poenget mitt. Og den tanken liker jeg. For grunnen til at jeg kan tenke "alt kan skje", er fordi nå kan det faktisk det. Hvis RP kommer smilende mot meg og gir meg en kjangs, er jeg fri til å gjøre hva jeg vil, reagere hvordan jeg vil. Jeg kan kysse ham hvis jeg vil!!! Eller jeg kan snu og gå en annen vei Men valgene er tatt ut ifra min egen magefølelse, og ikke noe som helst annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 2. oktober 2005 #152 Del Skrevet 2. oktober 2005 Sendte meldinger med M, jeg spurte om det var fyllesnakk eller om han skal prate med RP. Han skal det, i morgen!!!! Hmmm, shit, ganske spennend, kjenner jeg... M skulle ringe meg først, sa han. Vil sikkert få litt sånn...hva kan jeg si og ikke si-retningslinjer.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH INNI HELVETE NÅ BLE JEG FORBANNET!!!!!!!!!! Eksen ringte, satans lille dritt, jeg har ikke ORD!!!!!!!!!!!! Det er EN eneste ting jeg har gjentatt hver eneste gang vi har pratet sammne, EN ENESTE ting som jeg har holdt fast ved og ikke rokket meg på: Uansett, UANSETT hva som skjer mellom oss to, så SKAL ikke dyrene lide!!!!!!!!!!!! Ååååårh jeg er så sinna at jeg klarer ikke å fortelle......... Fingrene skjelver... ÅH herregud hvor hjernedød går det an å bli!???!!!!!!!!!!! Okay, eksen fikk kompiser hjemmefra på besøk denne helgen. Koselig det, men de bodde hos kompisen på andre siden av byen, så eksen min har vært mye ute der, blant annet gikk han jo på fest der, og sov tydeligvis over der ut ifra at telefonsamtalen begynne med "da jeg kom hjem i dag..". På lørdag sendte eksen melding om at han hadde det litt travelt, om jeg kunne ta meg av dyrene. Jeg skrev tilbake at jeg var sliten etter jobb, så helst ikke. Fikk ikke svar. Ringer for å sjekke at alt er ok, men da løper han til en buss eller noe, og sier han ikke har tid til å prate. Har du tatt deg av dyrene, spør jeg. Joda, han hadde luftet hunden. Men den jævelen sa jo faenikke at han var på vei vekk hjemmefra for HELGEN og at hunden og katten skulle være alene kjempelenge!!!! Uten mat, uten tur, uten noenting!!!!!!!!!!!!!!! Så jeg dro jo hjem etter jobb jeg, og hvilte meg, trodde at dyrene ble tatt vare på. Men der tok jeg feil. Da han kom hjem hadde hunden pisset over hele gangen og stua, og det lå drit overalt. På badet hadde katten kastet opp og gjort fra seg utenfor kassen. Jeg sa det til ham, GREIT jeg flytter ut momentant siden vi ikke fikser hverandre nå, men: Da tar du deg av dyrene!!! De skal IKKE lide!!! Bor du her, så tar du deg ordentlig av dem, punktum!!!!!! Jeg er så utrolig lei meg, jeg kjenner hunden min så ubeskrivelig godt. Jeg VET at han har hatt det jævlig når han har gjort ifra seg inne. Han har gjort ifra seg inne EN gang før, og det var fordi pappa gav ham noe dårlige middagsrester i all godhet. Han må ha hatt det vondt, vært frustrert, sikkert pepet og vært rett og slett fortvilet, holdt seg til det gjorde vondt!!! Og på toppen av det hele stinker leiligheten jævelskap på, og teppet mitt til tusen kroner på gulvet er ødelagt av piss. Teppet er irriterende, men gulvet er det værre med. Huseier var veldig strikt på at det måtte brukes liiiiiite vann ved vask av gulvet. Selvfølgelig har pisset presset seg ned mellom laminatsprekkene der det har ligget og godgjort seg i sikkert et døgn!!! Han hadde kjent lukten i GANGEN sa han!!! HERREGUD så pinlig!!!! Jeg er så forbannet at jeg har ikke ORD!!! Jeg kjeftet ham huden full og sa at hvis han faenmeg ikke kunne klare å ta skikkelig vare på dem, så ga jeg blanke faen i hvor han gjorde av seg, han skulle ut i MORGEN og jeg kom hjem for å ta meg av dyrene mine!!!! Han forsvarte seg med at jeg ikke ville, men da klikket jeg fullstendig. Hallo, det var INGENTING i verken tekstmeldingen eller den superkorte telefonsamtalen om at han skulle bort, at dyrene ble alene, at Lur ikke fikk gått skikkelig på do på den angivelige "turen" sin. Jeg sa at hadde han sagt det da jeg ringte hadde jeg selvsagt kommet hjem, for dette kan dyrene virkelig ikke noe for!!!!! Åh nå ble jeg lys våken av ren aggresjon!!!!!!!!!!! Der ryker depositumet, garantert. Kombinasjonen dyreavføring, piss og ødelagt dør etter raseriutbruddet hans så tror jeg vi skal se langt etter pengene våre. Helvetes umodne guttunge som ikke klarer å komunsiere skikkelig, og driter i alle andre enn seg selv!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 2. oktober 2005 #153 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det er utrolig vanskelig å ikkje vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 2. oktober 2005 #154 Del Skrevet 2. oktober 2005 knuuuuuuurr... jeg er så sinna... Men når det gjelder M som skal prate med RP i morgen.. Er litt sånn eksamen-følelse. Lurer på hva informasjon jeg får. Om RP bare lukker igjen og ikke vil prate. Eller om han åpner seg til M. Eller noe midt i mellom. Eller om han sier mye men det er egentlig ikke sant. La oss si at han mener det ikke er vits for han vil være fri og frank og bla bla... Kan jo hende han sier slik til kameraten bare for å ikke virke sårbar? Spesielt en kompis som han vet kjenner meg også... Jeg lurer på om jeg skal sjekke med M om han har den lange meldingen fra i går ennå. Og hvis M bare skal ringe til RP, så hvis liksom stemningen og tingene som har blitt sagt gjør at det går an...at kanskje....kanskje M skal skrive en melding til RP og si noe a la : "Og du... Tenke du kanskje ville se denne meldingen hun skrev på lørdag... " og så sende ved den lange lange lange meldingen min... Tror dere det funker..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. oktober 2005 #155 Del Skrevet 2. oktober 2005 For en uansvarlig liten ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 3. oktober 2005 #156 Del Skrevet 3. oktober 2005 Tror dere det funker..? ← Hmmm... Jeg tror jeg ville latt M bestemme selv hva han skal si/skrive til RP. Dette kan ikke du styre. Han sender den helt sikkert, om det passer seg sånn. Håper du innimellom klarer å nyte singeltilværeslsen, og at du ikke bare tenker på han du ikke har fått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 3. oktober 2005 #157 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg koser meg faktisk aller mest med å være singel, og tenker mindre og mindre på RP. Jeg plager jo bare meg selv, og blir skuffet. Tilogmed hvis meg og RP hadde vært sammen og alt funket, måtte jeg ha lært meg til å ikke stresse og tenke og styre på, hehe, for han flyter rundt i livet på sine egne premisser Så jeg har det faktisk veldig fint, og er ikke på noen måte plaget over dette egentlig. Det er sånn normal-interessert-følelse nå. Ikke sånn besatt Sånn.. Det er spennende, man skvetter litt om noen sier navnet hans eller man ser han eller noen man tror er han, men jeg ligger liksom ikke og tenker og tenker og tenker på nettene lengre Utrolig deilig!! Og jeg skal på ingen måte diktere M i dag, jeg tror bare han ville ringe og sjekke litt "do's and don'ts" Men jeg er litt sånn... Synes kanskje det er litt VEL spennende, kanskje? At jeg egentlig ikke vil vite hva han sier til M... Hva han mener om ting... Men: What will be will beeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Sail away with me honey, nooooooow... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 3. oktober 2005 #158 Del Skrevet 3. oktober 2005 Leste forresten igjennom dagboken min i går, fra perioden mars-mai. Merkelige greier. Jeg har jo slettet utrooolig mye, og det angrer jeg egentlig på nå. Men jeg ser allikevel utviklingen i tingene, essensen i ting. Jeg ser jo nå at jeg var akkurat det samme stedet da som nå, og at jepp, jeg gjorde en feil med å velge vekk RP. Men det kunne jeg jo ikke vite da. At følelsene skulle være der 4 måneder senere. Og at jeg kom til å gå ifra eksen allikevel. Men jeg prøvte iallefall. Jeg ville jo aldri klart å legge eksen bak meg om jeg ikke ga oss et realt forsøk, og det allikevel ikke fungerte. Så det er ikke etterpåklokskap i så måte, det er mer... En observasjon av at jepp, jeg var visst ferdig med dette allerede i april... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 3. oktober 2005 #159 Del Skrevet 3. oktober 2005 Håper det ordner seg for deg uansett hvordan det går. Syns nå RP går glipp av utrolig mye hvis han virkelig ikke vil ha kontakt med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 3. oktober 2005 #160 Del Skrevet 3. oktober 2005 Moahahaa.... Okay, til dem som har tvilt når jeg har sagt at jeg koser meg med å være singel.. Han heter "det grønna graset" på slang mellom mine venninner og venner. Alle vet hvem han er. Det grønne gresset som jeg har siklet over egentlig så lenge jeg har vært sammen med eksen. Det er helt sykt, det er bare fysisk, fyren har en seksuell utstråling som går rett i fletta, bare for å ikke pakke ting inn. Uansett, vi prater på msn nå, og det ser ut til han skal spille på byen i helgen (han er DJ), og... Jeg skal hjeeeeeeeeeeeeem MOAHAHAHHAAAAAAAAAA!!!! Han sa forresten at han har lagt dama på is nå, for det funker ikke siden hun bor i Spania... Så jepp RP, bare ver så teit du vil du, jeg er singel, med alt det måtte innebære... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå