Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjedde dette idag?

Anonymkode: 8d641...02e

Må ha skjedd den siste halvtimen, for jeg sjekker *hele* tiden 

Anonymkode: 7705c...f06

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Skjedde dette idag?

Anonymkode: 8d641...02e

Jeg kom inn på mitt andrevalg. Var på 3 plass. 

Skrevet
Luq skrev (Akkurat nå):

Jeg kom inn på mitt andrevalg. Var på 3 plass. 

Oi, såpass! Gratulerer! Føles det bra? :)

Anonymkode: 7705c...f06

Skrevet
Luq skrev (1 time siden):

Samme sted der man ser poenggrensen på samordna opptak. Er rett under

Ok. Jeg har gått fra 22 til 17 i dag. Men de overbooker jo masse, så jeg kan se langt etter noen plass. Masse lykke til dere andre ❤️

Anonymkode: deca5...42a

Skrevet
Luq skrev (3 minutter siden):

Jeg kom inn på mitt andrevalg. Var på 3 plass. 

Fikk du e-post fra samordna opptak nettopp? Om at du var kommet inn?

Anonymkode: 7705c...f06

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oi, såpass! Gratulerer! Føles det bra? :)

Anonymkode: 7705c...f06

Tusen rakk. Har ventet på dette lenge, så dette føles fantastisk. Ikke førstevalget men allikevel noe nærme🙌🙌🙌

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fikk du e-post fra samordna opptak nettopp? Om at du var kommet inn?

Anonymkode: 7705c...f06

JA fikk epost. De ringte ikke, men ja fikk mail

  • Liker 1
Skrevet
Luq skrev (Akkurat nå):

Tusen rakk. Har ventet på dette lenge, så dette føles fantastisk. Ikke førstevalget men allikevel noe nærme🙌🙌🙌

Kjempebra! Hurra for deg :)

Anonymkode: 7705c...f06

  • Liker 1
Skrevet

Er det bare hos meg det ikke har oppdatert seg? sjekker på 2 studier. Og jeg er fortsatt på samme plass

Anonymkode: 8d641...02e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det bare hos meg det ikke har oppdatert seg? sjekker på 2 studier. Og jeg er fortsatt på samme plass

Anonymkode: 8d641...02e

Jeg har tre studier på søknaden min. Har ikke rikket seg på to av dem, men på det ene har jeg rykket opp frem (opp?) åtte plasse.

Anonymkode: 7705c...f06

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjempebra! Hurra for deg :)

Anonymkode: 7705c...f06

Tusen takk❤️. Håper dere alle kommer inn på det dere ønsker. Lykke til✌️🙌🙌🙌

Skrevet
Luq skrev (1 time siden):

Samme sted der man ser poenggrensen på samordna opptak. Er rett under

Er det inne på søknaden man ser studieplasser? *dum*

Anonymkode: deca5...42a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det inne på søknaden man ser studieplasser? *dum*

Anonymkode: deca5...42a

Nei man klikker på studiet så kommer all info. Studieplasser, poenggrenser osv

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg har tre studier på søknaden min. Har ikke rikket seg på to av dem, men på det ene har jeg rykket opp frem (opp?) åtte plasse.

Anonymkode: 7705c...f06

Merkelige saker,  kanskje de gir beskjed til opptakskontoret på torsdag isteden

Anonymkode: 8d641...02e

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Merkelige saker,  kanskje de gir beskjed til opptakskontoret på torsdag isteden

Anonymkode: 8d641...02e

Samme her. Kom inn på andre valget, men førstevalget hadde mindre snitt, og den bevegde seg ikke. Får se om det er nye resultater torsdag

Skrevet
Luq skrev (4 minutter siden):

Samme her. Kom inn på andre valget, men førstevalget hadde mindre snitt, og den bevegde seg ikke. Får se om det er nye resultater torsdag

Så du står fortsatt på venteliste på førstevalget selv om du kom inn på andrevalget? Håper det skjer mer på torsdag ja :) Gratulerer!

Anonymkode: 7705c...f06

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så du står fortsatt på venteliste på førstevalget selv om du kom inn på andrevalget? Håper det skjer mer på torsdag ja :) Gratulerer!

Anonymkode: 7705c...f06

Jaa var på venteplass nr 2 på førstevalget og venteplass nr 3 på andre valget. Men tusen takk❤️

Skrevet

Kom inn nå🎉. Fra 7.plass. Fyf har vært på vippen i hele dag😅. Fikk mail og sms. Lykke til alle dere❤️

Anonymkode: f9435...9aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kom inn nå🎉. Fra 7.plass. Fyf har vært på vippen i hele dag😅. Fikk mail og sms. Lykke til alle dere❤️

Anonymkode: f9435...9aa

Gratulerer! 🔥🔥🙌

Skrevet
Just now, Luq said:

Gratulerer! 🔥🔥🙌

Takk, nå er det bare å prøve så godt man kan og finne folk. Kjenner jeg blir nervøs. De fleste har jo starta allerede

Anonymkode: f9435...9aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...