Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe håp? Rikket ned fra 13 plass til 3 plass i dag etter suppleringsopptaket. De sier de ikke tar inn fra ventelisten men jeg har et ørlite håp likevel🙏🤞Noen med samme erfaring: at de sier de ikke tar inn folk fra ventelisten men at dere likevel har fått plass uti august?

Anonymkode: a3668...52d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, ScarletWitch said:

Jeg fikk melding om ny svarbrev idag fra samordna. Etter hovedopptaket var jeg på plass nr. 30 og etter suppleringen var jeg på nr.10. Hadde egentlig ikke håp igjen😅 men det er alltid en mulighet viser det seg.

Gratulerer så masse💕🎉🎊🎊😄Var det et studie som egentlig ikke etterfylles?  Hvor lang svarfrist har dere som fikk tilbud i dag på å svare? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gratulerer så masse💕🎉🎊🎊😄Var det et studie som egentlig ikke etterfylles?  Hvor lang svarfrist har dere som fikk tilbud i dag på å svare? 

Jeg tror studiet etterfylles eller tar folk fra venteliste. Det sto hvertfall det på Samordna når jeg var på ventelisten. Det er forresten bachelor i psykologi det gjelder😁 man har inntil 7. august å svare på tilbudet👍🏽

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, ScarletWitch said:

Jeg tror studiet etterfylles eller tar folk fra venteliste. Det sto hvertfall det på Samordna når jeg var på ventelisten. Det er forresten bachelor i psykologi det gjelder😁 man har inntil 7. august å svare på tilbudet👍🏽

Oi, stilig👌Hvor er det? Jeg har søkt bachelor psykologi i Lillehammer😀Håper jeg er heldig, er på 3 plass nå. Det står ikke noe om at studiet ikke etterfylles på SO, men jeg mailet med opprakskontoret som sa at de ikke tar inn fra ventelisten😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk i dag fra 8. til 9. plass på ventelista.... Men ikke fått noe brev, så det i svartilbudet mitt. Er ikke det merkelig? Har dere andre fått brev om hvor dere står på ventelista nå?

Anonymkode: 2b301...341

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg gikk i dag fra 8. til 9. plass på ventelista.... Men ikke fått noe brev, så det i svartilbudet mitt. Er ikke det merkelig? Har dere andre fått brev om hvor dere står på ventelista nå?

Anonymkode: 2b301...341

Man får ikke noe brev når man rykker opp eller ned i ventelisten, du kan bare se det på SO. Får bare brev om du kommer inn på studiet. 

Anonymkode: f9435...9aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rykket fra 20 til 11 plass på ventelista idag, sykepleie. Spennende men ooofff

AnonymBruker
Skrevet

Rykket fra 20 til 11 plass på ventelista idag, sykepleie. Spennende men ooofff. Føler ikke at jeg kan planlegge noen ting hahha

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Oi, stilig👌Hvor er det? Jeg har søkt bachelor psykologi i Lillehammer😀Håper jeg er heldig, er på 3 plass nå. Det står ikke noe om at studiet ikke etterfylles på SO, men jeg mailet med opprakskontoret som sa at de ikke tar inn fra ventelisten😅

Det er faktisk bachelor psykologi i Lillehammer. Jeg heier og krysser fingrene for at du kommer inn du og🤞🏼🤞🏼🥺❤️

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, ScarletWitch said:

Det er faktisk bachelor psykologi i Lillehammer. Jeg heier og krysser fingrene for at du kommer inn du og🤞🏼🤞🏼🥺❤️

Spennende🎉😍Så godt at du kom inn, ser du og lå litt høyt opp på ventelisten etter førsteopptaket, det gir håp for meg og💙🤩🤩Jeg lå på 33 plass😍Håper de fortsetter å ta inn folk fra ventelisten, selvom de sier de ikke tar inn🤣Det må da være 3 stykk som slutter ila de første ukene skulle man tro🤞😅

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som opplever at ventelisten ikke oppdaterer seg? Er det for at det ikke tilbys flere plasser?

Anonymkode: 60c3b...265

Skrevet

Er det flere som opplever at ventelisten ikke oppdaterer seg? Er det for at det ikke tilbys flere plasser?

Lurer på det same. Står fortsatt på same venteplass 

Skrevet

Hvordan gjør dere det med Lånekassen? Hvis jeg ikke kommer inn (2. plass), så skal jeg gå årsstudium. Kan jeg søke støtte til det årsstudiumet og så bytte senere hvis jeg kommer inn? Eller hva skjer da

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.8.2021 den 14.54):

Ifølge saksbehandleren min betyr det at studiet har nådd sin grense for opptak. Det betyr likevel ikke at det er «over»! Det kan være at man kommer inn etterhvert som studiet starter, hvis folk dropper ut eller ikke møter opp (dette gjelder vel for studiene som har obligatorisk oppmøte).

AnonymBruker
Skrevet

Tydeligvis ingen som har takket nei til tilbud om studieplass etter etterfyllingsopptaket🤪Gikk ikke fristen for å svare på nytt tilbud ut i dag? Jeg som håpte å få en av de plassene om noen takket nei😅Og fortsatt samme plass på ventelisten siden tirsdag😬😅

AnonymBruker
Skrevet

Etterfyllingsopptaket foregår ut august, så det kan komme muligheter etter studiestart.

Anonymkode: f21e0...8f3

• Liker 1
Skrevet
Vig skrev (51 minutter siden):

Jeg kom inn i går!! 😍 Drømmestudiet mitt

Gratulerer!🥳🙌

Skrevet
On 8/10/2021 at 3:14 PM, Vig said:

Jeg kom inn i går!! 😍 Drømmestudiet mitt

Niice, grattis 😄 Hva kom du inn på?

Skrevet

Niice, grattis 😄 Hva kom du inn på?

Psykologi profesjon!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...