Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vig skrev (1 time siden):

Psykologi profesjon!

Gratulerer! Den følelsen må være litt ekstra god☺️ hvilket studiested?

Anonymkode: 91737...59d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er selv på 2 plass hos it og informasjonssystemer hos USN Bø. Håper virkelig eg får plass før eller rett etter studiestart, men det står at studie ikke etterfylles

• Liker 1
Skrevet
Luq skrev (11 timer siden):

Er selv på 2 plass hos it og informasjonssystemer hos USN Bø. Håper virkelig eg får plass før eller rett etter studiestart, men det står at studie ikke etterfylles

Er på 2. Plass i Vestfold. Krysser fingrene for oss begge 😊

Anonymkode: 15efc...03b

• Liker 1
Skrevet

Er på 3. plass til førstevalget. Var på 12. Fortsatt to-tre uker med flere etterfyllinger, men de blir mindre og mindre sa min saksbehandler på tirsdag. Så jeg har vel gitt opp det og er fornøyd med andrevalgplassen jeg fikk. Samme studie bare annet sted.

Anonymkode: 8202d...cac

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er på 3. plass til førstevalget. Var på 12. Fortsatt to-tre uker med flere etterfyllinger, men de blir mindre og mindre sa min saksbehandler på tirsdag. Så jeg har vel gitt opp det og er fornøyd med andrevalgplassen jeg fikk. Samme studie bare annet sted.

Så de fortsetter å fylle opp ei stund, ja? Jeg er også på 3.plass, og har på en måte gitt opp håpet. Hvilket studiested er det du venter på, kan jeg spørre om det?

Skrevet

Jeg ringte til opptakskontoret nå og spurte om sannsynlighetene mine for å komme inn nå som jeg ligger på 3 plass på venteliste. Hun sa at hun trodde det var sannsynlig, siden jeg ligger såpass langt oppe :)  Hun sa det var mange som har hoppet av studiet allerede nå før start og regnet med at det kom til å bli en del avhoppere også nå i startuka. Så da mente hun på at jeg absolutt kunne fortsette å ha håp. Hun kunne selvfølgelig ikke garantere noe, men nå har jeg litt mer håp hvertfall. Dette gjelder sikkert flere studiesteder også😄  (Kjenner jeg ikke tør å håpe for mye likevel, redd for å bli 100 ganger mer skuffet enn da jeg ikke fikk tilbud ved første opptaket hvis det ikke skulle gå likevel, nå som jeg har fått nytt, fresht håp😅 )Dette studiet gjelder forresten psykologi bachelor i Lillehammer.

Anonymkode: a3668...52d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva var andreplassen? 

Anonymkode: a19ed...22d

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er på 2. Plass i Vestfold. Krysser fingrene for oss begge 😊

Anonymkode: 15efc...03b

Takker. Føler de plassene går så sakte nedover. Får nok bare håpe for oss begge✌️

Skrevet (endret)
happygilmore skrev (5 timer siden):

Så de fortsetter å fylle opp ei stund, ja? Jeg er også på 3.plass, og har på en måte gitt opp håpet. Hvilket studiested er det du venter på, kan jeg spørre om det?

overigår så gikk jeg fra 9 til 4.  Jeg er på 4 plass, sendte de melding. Og de sa de har begynt med suppleringsopptaket. De sa hvis jeg er høyt oppe på ventelista så kommer de til å kontakte meg. Er nervøs, tror dere jeg har sjans?-

Endret av Kevin966
Skrevet
58 minutter siden, Kevin966 said:

overigår så gikk jeg fra 9 til 4.  Jeg er på 4 plass, sendte de melding. Og de sa de har begynt med suppleringsopptaket. De sa hvis jeg er høyt oppe på ventelista så kommer de til å kontakte meg. Er nervøs, tror dere jeg har sjans?-

Vi tro du har en mulighet da ja, når de sier at de tar kontakt om du er høyt oppe på ventelista. 4 plass er høyt vil jeg si👍🤞😁Hvilket studie og sted er det?

Skrevet

Jeg har gått fra 9. til 8. plass på ventelista.... Tror dere det er noen mulighet til å komme inn? Ca 47 studieplasser.... 

Anonymkode: 2b301...341

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har gått fra 9. til 8. plass på ventelista.... Tror dere det er noen mulighet til å komme inn? Ca 47 studieplasser.... 

Hvilket studie? Hvor? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Slik jeg har forstått det er at det er 2 forskjellige kvoter, de tar inn folk fra førstegang og ordinær. Så om du er nr 8 på ordinær feks, så kan noen andre være nr 8 på førstegang. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Vi tro du har en mulighet da ja, når de sier at de tar kontakt om du er høyt oppe på ventelista. 4 plass er høyt vil jeg si👍🤞😁Hvilket studie og sted er det?

Sosialt Arbeid i Oslo

Skrevet
Kevin966 skrev (3 timer siden):

Sosialt Arbeid i Oslo

Hvilken skole?

Anonymkode: 364e3...87a

Skrevet

Spent på om det skjer noe med ventelistene i dag... krysser fingrene for alle som venter!

Skrevet

Jeg fikk beskjed fra studiestedet som jeg har søkt at de har etterfylling tirsdager og torsdager. Hvis det gjelder flere studiesteder så hører vi nok ikke noe før tidligst i morgen.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk beskjed fra studiestedet som jeg har søkt at de har etterfylling tirsdager og torsdager. Hvis det gjelder flere studiesteder så hører vi nok ikke noe før tidligst i morgen.

Hvilket studiested?

Anonymkode: 6ea68...8f6

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilket studiested?

Anonymkode: 6ea68...8f6

Lillehammer👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Har sett på tidligere tråder fra ifjor at folk hadde svarfrist på mandagen, så de som fikk tilbud forrige uke har sikkert svarfrist idag til 23:59. Så gir mening kanskje at det er fra tirsdag og torsdag man får tilbud

Anonymkode: 8d641...02e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...