Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte det var greit med denne tråden, nå som etterfyllingsopptaket snart skjer. 

Noen som har erfaring med å komme inn i etterfyllingsopptaket fra venteliste? Hvilken plass stod du på og til hvilket studie? 

Hvilken plass på ventelisten står du på nå? Tror du at det blir studieplass i etterfyllingsopptaket?

Anonymkode: 35ef1...753

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom inn etter studiestart og var ca. på 6. plass

Anonymkode: 7322e...1b8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det rett før studiestart på et som sannsynligvis ikke skulle etterfylles. Husker ikke lenger tall men jeg var veldig nærme grensen, så høyt opp på listen.

Anonymkode: d87e9...6bd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kom inn etter studiestart og var ca. på 6. plass

Dæven! Det er ganske bra. Da må man bare være tilgjengelig til å kaste seg inn på studiet om man får studieplass. Du hadde ikke startet på et annet studie før du kom inn der du ville?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mailet med studiestedet i dag for å høre om det er sannsynlig å komme inn, står på 13 plass på venteliste. Han skrev at sjansen er lav da de overbooker, men jeg håper alt på at det skal gå! 

Anonymkode: a3668...52d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg mailet med studiestedet i dag for å høre om det er sannsynlig å komme inn, står på 13 plass på venteliste. Han skrev at sjansen er lav da de overbooker, men jeg håper alt på at det skal gå! 

Blir spennende! Håper du klarer å komme inn. Aldri si aldri tenker jeg. Hvilket studie er det snakk om og hvor?

AnonymBruker
Skrevet
jordbær, skrev (19 minutter siden):

Hvilken kvote er dere i?

Ordinær 😬 Du?

Skrevet

Jeg er på 2. plass på et studie som «trolig ikke etterfyller». Veldig spennende!

Skrevet

Ordinær 😬 Du?

Jeg er også i ordinærkvoten! I førstegangskvoten startet jeg som nr. 64 på ventelista, og er nå på nr. 20. I ordinærkvoten startet jeg som nr. 14 og er nå på 1. plass. Betydelig mye forskjell på de to kvotene, hvertfall på studiestedet jeg har søkt til😅

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere at det vil skje noe i dag eller mest sannsynlig i morgen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror dere at det vil skje noe i dag eller mest sannsynlig i morgen?

Ifølge saksbehandleren min skal det være i dag🤷🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
jordbær, skrev (5 timer siden):

Hvilken kvote er dere i?

Ordinær. 2 plass der det trolig ikke etterfylles og 6 plass en annen plass. Har mer troa på 6 plassen. 

Noen fler med erfaring å komme inn i etterfyllingsopptakene? 

Anonymkode: f4eb3...979

Skrevet

Jeg fikk plass idag for førstegangs. Kjempe glad og ønsker dere andre lykke til!❤️❤️😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dæven! Det er ganske bra. Da må man bare være tilgjengelig til å kaste seg inn på studiet om man får studieplass. Du hadde ikke startet på et annet studie før du kom inn der du ville?

Jeg hadde plass et annet sted, men de ringte meg

AnonymBruker
Skrevet
ScarletWitch skrev (38 minutter siden):

Jeg fikk plass idag for førstegangs. Kjempe glad og ønsker dere andre lykke til!❤️❤️😁

Gratulerer!

Ble det oppdatert på Samordna? 

Hvilken plass lå du på? 😊

Skrevet

Gratulerer!

Ble det oppdatert på Samordna? 

Hvilken plass lå du på? 😊

Jeg fikk melding om ny svarbrev idag fra samordna. Etter hovedopptaket var jeg på plass nr. 30 og etter suppleringen var jeg på nr.10. Hadde egentlig ikke håp igjen😅 men det er alltid en mulighet viser det seg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Tenkte det var greit med denne tråden, nå som etterfyllingsopptaket snart skjer. 

Noen som har erfaring med å komme inn i etterfyllingsopptaket fra venteliste? Hvilken plass stod du på og til hvilket studie? 

Hvilken plass på ventelisten står du på nå? Tror du at det blir studieplass i etterfyllingsopptaket?

Suppleringsopptak* 🙈

Anonymkode: 2d1a2...a80

AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Blir spennende! Håper du klarer å komme inn. Aldri si aldri tenker jeg. Hvilket studie er det snakk om og hvor?

Dette er bachelor i psykologi, Lillehammer. Kom ikke inn nå men håper på etterfyllingen☺️Ligger nå på 3 plass. De sier at de ikke tar inn folk fra ventelisten men jeg håper en stund til😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...