Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er nr 4 på ventelisten og har fortsatt håp, selvom jeg har følt meg halvveis død de siste ukene og skjønt at jeg kanskje må begynne på studier neste år, kan ikke tulle rundt sånn med livet lenger. 

Håpet er over på fredag kvelden, sikkert folk som dropper av osv denne uken. 

Anonymkode: 8d641...02e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det gir faktisk litt håp å høre det, selvom det står hos meg at studiet trolig ikke etterfylles😅Er på 3 plass på venteliste🙏☺️

Anonymkode: a3668...52d

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er nr 4 på ventelisten og har fortsatt håp, selvom jeg har følt meg halvveis død de siste ukene og skjønt at jeg kanskje må begynne på studier neste år, kan ikke tulle rundt sånn med livet lenger. 

Håpet er over på fredag kvelden, sikkert folk som dropper av osv denne uken. 

Så bra! "Alvoret" i studiene starter denne uken, og jeg ser alt tendenser til at noen "detter litt av", så hold på håpet folkens!

Anonymkode: 364e3...87a

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Så bra! "Alvoret" i studiene starter denne uken, og jeg ser alt tendenser til at noen "detter litt av", så hold på håpet folkens!

Helt enig, da jeg begynte å studere for noen år tilbake, så var det mange som var der gjennom fadderuke, liv og moro, men når de forsto mengden av pensum det vi faktisk skulle lese i løpet av en uke eller to, så var det et lite drøss som falt av. "Hææ, dette må være feil, skal vi faktisk lese 150 sider på en uke?!?!".

Heng i, det er fremdeles håp!

Anonymkode: c31b0...0d0

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg skal definitivt fortsette å holde motet og håpet oppe! :) Fikk litt ny "drive" nå :) Hvilket studie går du på?

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Helt enig, da jeg begynte å studere for noen år tilbake, så var det mange som var der gjennom fadderuke, liv og moro, men når de forsto mengden av pensum det vi faktisk skulle lese i løpet av en uke eller to, så var det et lite drøss som falt av. "Hææ, dette må være feil, skal vi faktisk lese 150 sider på en uke?!?!".

Heng i, det er fremdeles håp!

Anonymkode: c31b0...0d0

Håper det er samme tendens nå også🙏😃  Det blir en spennende uke dette her, håper så innmari på mailen om at jeg får studietilbud😉😃

Skrevet

Flere som har håp i dag om at det skjer noe? Jeg er på 3. plass til studie som trolig ikke etterfylles, men håper fortsatt. Har riktignok studieplass på et lavere ønske.

Anonymkode: 2b301...341

Skrevet

Noe som har skjedd hos dere?

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Noe som har skjedd hos dere?

Ingen verdens ting 😔

Anonymkode: deca5...42a

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Flere som har håp i dag om at det skjer noe? Jeg er på 3. plass til studie som trolig ikke etterfylles, men håper fortsatt. Har riktignok studieplass på et lavere ønske.

Nei, jeg har gitt opp håpet, egentlig en lettelse... :) Håper det ordner seg for alle dere andre som venter, da!

Anonymkode: 7705c...f06

Skrevet

Nei, jeg har gitt opp håpet, egentlig en lettelse... :) Håper det ordner seg for alle dere andre som venter, da!

Anonymkode: 7705c...f06

Hvilken plass er du på?

Skrevet (endret)

Gikk fra 9 til 8 idag, men det hjelper nok lite. Bare surt hvor nærme det var og at jeg hadde kommet rett inn ifjor.

Endret av Hdddgrfcc
Skrevet

Har det skjedd noe på listene til dere andre i dag? Ikke skjedd noe her:(

Skrevet

Nei, men studieveileder på USN sa det kunne komme plasser de tre første ukene. 

Skrevet
Hdddgrfcc skrev (14 timer siden):

Nei, men studieveileder på USN sa det kunne komme plasser de tre første ukene. 

Hva er usn? Jeg har gitt opp. Skjer ikke noe med plassen min på lista. Utrolig kjipt. Prøver igjen neste år 

Skrevet

Rykka 5 plasser ned i går, selvom det det står at studiet trolig ikke blir etterfylt. Så nå er jeg nr 19 på lista i likestilling og mangfold. Men er fortsatt sjanseløs da

Skrevet

Hva er usn? Jeg har gitt opp. Skjer ikke noe med plassen min på lista. Utrolig kjipt. Prøver igjen neste år 

universitetet i sørøst-norge

Anonymkode: 15efc...03b

• Liker 1
Skrevet
Traktorlesba96 skrev (4 timer siden):

Rykka 5 plasser ned i går, selvom det det står at studiet trolig ikke blir etterfylt. Så nå er jeg nr 19 på lista i likestilling og mangfold. Men er fortsatt sjanseløs da

Jeg er nr 17 der jeg har søkt, og de har sagt at det trolig ikke etterfylles.. 

Skrevet

Er det noko nytt eller har mange gitt opp? 😅

Anonymkode: 1ee9f...71d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2021 den 12.30):

Er det noko nytt eller har mange gitt opp? 😅

Anonymkode: 1ee9f...71d

Har gitt opp selvom jeg kom en plass nærmere i går :P 

Skrevet

Jeg har gitt opp.. er på 1. Plass, men skjer ikke noe

Anonymkode: 15efc...03b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...