Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den eneste endringen som hadde skjedd på min venteliste nå var: "
Venteliste. Studiet blir trolig ikke etterfylt, men du kan fortsette å stå på venteliste hvis du ønsker det.." 
Det var jo virkelig oppmuntrende🤪😔😟😫Virker som løpet er kjørt nå for min del. (Lillehammer).

Anonymkode: a3668...52d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Venteliste. Studiet blir trolig ikke etterfylt, men du kan fortsette å stå på venteliste hvis du ønsker det.." 
Det var jo virkelig oppmuntrende🤪😔😟😫Virker som løpet er kjørt nå for min del. (Lillehammer).

Samme her, pluss så gikk jeg fra 4 til 5 plass. Veldig rart, har lista blitt oppdatert?

Anonymkode: 8d641...02e

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme her, pluss så gikk jeg fra 4 til 5 plass. Veldig rart, har lista blitt oppdatert?

Virker dessverre som det ja😞😔

Skrevet

Min har ikke rørt seg 😕

Skrevet
Traktorlesba96 skrev (5 minutter siden):

Min har ikke rørt seg 😕

Ikke på noen av listene?  min 

Skrevet

Hadde virkelig håpet at i dag var dagen... 😢

Anonymkode: 7705c...f06

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde virkelig håpet at i dag var dagen... 😢

hørte noen ble oppringt igår på en onsdag. Vi har fortsatt håp imorgen..

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

I dag skulle jo være den store etterfyllingsdagen trodde jeg… Men nope, ingen aktivitet her inne. Ingen som har hørt noe fra SO?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ingenting. Heeelt dødt, på alle ventelistene mine.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingenting. Heeelt dødt, på alle ventelistene mine.

Det er jo nitrist😫Hadde litt forhåpninger til denne dagen ass…Men det virker som det er ganske dødt hos flere her…Håper det er et positivt tegn, at det kanskje skjer noe i morgen heller?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er jo nitrist😫Hadde litt forhåpninger til denne dagen ass…Men det virker som det er ganske dødt hos flere her…Håper det er et positivt tegn, at det kanskje skjer noe i morgen heller?

Håper det... men så inne på et annet forum at en som hadde stått som nr 1 på sitt drømmestudie kom inn i dag. Så for noen har det skjedd noe i dag.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Håper det... men så inne på et annet forum at en som hadde stått som nr 1 på sitt drømmestudie kom inn i dag. Så for noen har det skjedd noe i dag.

Så bra for henne og så trist for meg 😅

Anonymkode: 15efc...03b

• Liker 1
Skrevet

Sitter vi og håper det skjer noe i dag også..?

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Samme her:( Men jeg vil fortsatt stå på venteliste.... Må man foreta seg noe for å fortsatt stå på venteliste, eller er man det bare automatisk? Står jo man kan stå på venteliste hvis du ønsker det

Anonymkode: 2b301...341

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Sitter vi og håper det skjer noe i dag også..?

Håper fortsatt, er på 3. plass... men står det trolig ikke vil skje etterfylling. Men jeg håper noen slutter ila beste uka når det er obligatorisk oppmøte onsdag....

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samme her:( Men jeg vil fortsatt stå på venteliste.... Må man foreta seg noe for å fortsatt stå på venteliste, eller er man det bare automatisk? Står jo man kan stå på venteliste hvis du ønsker det

Du behøver ikke foreta deg noe. Du har vel takket ja til å stå på venteliste ved hovedopptaket, så da behøver du ikke gjøre noe nå.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Håper fortsatt, er på 3. plass... men står det trolig ikke vil skje etterfylling. Men jeg håper noen slutter ila beste uka når det er obligatorisk oppmøte onsdag....

Har et siste håp selv, kan det skje noe neste uke? eller blir det da for sent?

Skrevet

Vi fikk beskjed i dag at fra nå tar de ikke inn flere på vårt studie. De har etterfylt det de skal nå, så uansett hvor mange som slutter framover kommer ikke flere inn. Men de gjør det nok forskjellig fra skole til skole. 

Anonymkode: 9cfa9...0ab

Skrevet

Jeg har vertfall gitt opp håpet 

Anonymkode: 1ee9f...71d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...