Gå til innhold

Bokdamen tar seg sammen

Bokdamen

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt str 42/XL så lenge jeg kan huske, så 44 og har de siste årene vært helt i øvre grenseland for «vanlige» størrelser. Misliker å handle klær og det blir ofte «hva passer kroppen min» mer enn hva jeg liker og hvilken stil jeg egentlig har lyst å ha. 

I dag er det akkurat 3 mnd siden jeg begynte dette prosjektet og i anledning dagen prøvde jeg et klesplagg i butikk for første siden da. Jeg har kjøpt en treningsjakke i str 40! Var innom en annen sportsbutikk og måtte da prøve noe der også, og oppdaget at en goretexjakke i L hadde hatt plass til en tykk genser under. Kan ikke huske at jet noen gang har prøvd et plagg og følt så mange følelser. 

Dette var rett og slett ganske emosjonelt og jeg har plutselig et håp om at jeg i fremtiden kan både ha og kle en stil jeg selv har valgt. Og det gleder jeg meg skikkelig til ❤️ 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Imponerende med joggetur etter å ha sovnet til barnetv! Det vet jeg ikke om jeg hadde klart 😅 Deilig å kjenne at det gjør godt og at man stadig klarer mer og mer😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært frem og tilbake i er døgn nå på om jeg skulle poste disse bildene eller ikke, men nå gjør jeg det. Jeg liker så godt når andre tørr, men det også for egen inspirasjon og for å minne meg selv om hva jeg har fått til. 

I går markerte 3 mnd siden start og på den tiden har jeg gått ned ca 16 kg og ca 10 cm ved navlen. Det synes på både bilder og klær. 

Har på samme utvaskede ammebh og en truse som nå siger. Lar begge deler ligge i skapet til jeg nærmer meg 70 kg. Ikke helt samme positur/vinkel, men det får så være. 

Fint om ingen siterer bildene, så kan jeg slette dem om jeg angrer…. 

19BC2E75-261A-4961-9A6D-4BEDECDE340A.jpeg

9164387B-8583-4197-B8F4-E96D726F5EC0.jpeg

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en jobb du har gjort! Jeg skjønner godt at du merker det på klærne, for å si det sånn! Man ser veldig stor forskjell, og det på bare 3 måneder 😯 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk ladies og ja @Kirrikasganske vilt at det bare er tre mnd! Det hjalp helt ekstremt på treningen at Bergen var tørr godt ut i september. Nå er jeg så godt i siget at jeg har jogget i regnet to ganger denne uken, dette hadde ikke gått om jeg måtte lært meg å løpe i sånt vær 😝 

På sensommeren satt jeg opp noen treningsmål for meg selv med premier. Men akkurat nå merker jeg at fremgangen er nok i seg selv og jeg ikke trenger å belønne meg selv for å jobbe videre. Nå teller jeg ned til å løpe 10 km. Men er ganske streng på å ikke øke mer enn ca 10% per uke (for å unngå skader), så det blir ikke før om 14 dager. Og jeg gleder meg 😂

Endret av Bokdamen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med på en 5 km i kveld. Det gikk over all forventning. jeg barberte 1.08 fra tiden for tre uker siden og fikk ny pers på 31.06. Kjenner at jeg har blitt mye mer utholdende, og det er så digg 💪🏃‍♀️

Edit: kan tydeligvis ikke regne, det var 1.18 raskere enn sist 🥳

Endret av Bokdamen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig imponerende å se fremgangen din! 😀 Bildene snakker jo for seg, men måten du skriver på nå avslører også at du har fått så mye mer guts og selvtillit 💪🏻☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaBom skrev (1 time siden):

Utrolig imponerende å se fremgangen din! 😀 Bildene snakker jo for seg, men måten du skriver på nå avslører også at du har fått så mye mer guts og selvtillit 💪🏻☺️

Takk for veldig fine ord! I dag har jeg det veldig godt i egen kropp og er stolt av meg selv. Det er en fin følelse på en helt vanlig tirsdag 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har meldt meg på en springkarusell som skal gå fra november til april med løp hver 3. uke 😅 Må i bil for å komme meg dit, men tror dette vil gjøre underverker for å holde fokus gjennom vinteren. Man kan velge mellom 5 og 10 km. Har som mål å løpe 10 km på ett av løpene, men det blir nok først i 2022 🏃‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens høydepunkt: jeg har gått med t-skjorten inni buksen i dag og jeg følte meg fin! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokdamen skrev (2 timer siden):

Dagens høydepunkt: jeg har gått med t-skjorten inni buksen i dag og jeg følte meg fin! 

Åh, så herlig! Det har jeg ikke gjort siden jeg var barn, tror jeg. Må ha vært en digg opplevelse! 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokdamen skrev (9 timer siden):

Det høres deilig ut :hoppe: Er ikke helt der enda, og usikker på om jeg kommer helt dit pga løshud på magen. Men skjønner veldig godt følelsen 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...