Gå til innhold

My life over the rainbow


fluesopp

Anbefalte innlegg

Hørtes gøy ut med juleball. Er artig å stase seg skikkelig opp innimellom. (Bortsett fra høyhælte sko, som bare er et ekkelt torturredskap!)

Håper du får en fin fredag og en god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag hadde jeg fri fra skolen. Og takk og lov for det. Od komiteen skulle spise pizza i byen ca kl 1330 og da skulle jeg ta buss til byen mår klokken var ca 1230. for da kunne jeg kjøpe den siste julegaven. Jeg ble vekt kl 1245 av Silje i od komiteen, hun lurte på om jeg skulle sitte på en av lærerne fra skolen eller om jeg skulle ta buss. Jeg hadde ikke tid til å komme meg til skolen før dem skulle kjøre så jeg sa jeg skulle ta buss. Så jeg måtte bare skyndte meg å dusje og finne ut når neste buss til byen gikk. Jeg kom meg til buss stoppet når kl var ti på halv, da fant jeg ut at neste buss gikk halv så det ble litt venting. Når bussen kom så jeg den var stapp full. Jeg gikk inn og betalte, da fikk jeg beskjed om å gå ut og gå inn bak i bussen for der var det litt plass. Når jeg kom til byen gikk jeg rett til dolly der satt resten av od komiteen. Og pizzaen hadde nettopp kommet på bordet. Jeg var ikke avsvarlig for bestillingen og det er jeg glad for. For dem hadde bestilt 3 store pizzaer og en liten italiensk. Vi er bare fem personer i komiteen så det var evig nok pizza.

Etter jeg hadde vert i byen å spist pizza måtte jeg dra rett til rema for jeg skulle pakke varer. Det er fordi korpset har ordnet med det. for hvis vi skal ha nok penger til å dra til England til neste år må vi gjøre litt dugnad. Etter jeg hadde stått der en liten stund dro jeg hjem. Da pakket jeg noen jule gaver og slappet av resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye å oppdatere seg på!!

Morsomt at du ble så fin på ballet.. Og ryktene dør nok ut skal du se..

Ha en flott lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17. desember – øyenskygge

18. desember – sjokolade

i dag (18 desember) har jeg ikke gjort stort. For jeg sov bort halve dagen. Manna og pappa hadde lutefisk fest i går kveld så jeg dra på besøk til søskenbarn C. Der ble jeg en stund og når jeg kom hjem satt jeg meg å så en film. Så det ble veldig sent den kvelden. Jeg stod ikke opp før sånn i et tiden. Da spiste jeg litt pai og så dusjet jeg. Da fikk jeg beskjed om at jeg var middag om fem minutter. Jeg var fortsatt mett fra paien. Vi fikk onkel O på middags besøk, det var veldig koselig. Etter på var det rett ut å selge lodd. Det gikk ganske bra. Jeg har klart å solgt ett lodd mer enn det vi trengte. Når jeg kom hjem dro jeg på trening. Der ble jeg en liten stund. når jeg og søsteren min hadde kommet hjem fra trening pyntet vi pepperkaker. Først begynte jeg å pynte små pepperkake menn som lignet på Jesusbarn. Men så kom jeg på at hvis jeg lager grønn t-skjorte i tillegg til den hvite bleien som så ut som en bukse, ble det Tufte IL. I uken som kommer skal vi bake pepperkakehus og det skal bli Tufte IL sitt klubb hus. Og så skal vi lage en fotball bane i tillegg. Nå hører jeg på musikk og finner ut hva jeg og en venninne ska fremføre i krl-en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg mistet oversikt over hva jeg fikk di forskjellige dagene i adventskalenderen. Men i dag fikk jeg vert fall en liten blokk der det sto hilsen på.

Jeg har ikke vert på kg på en stund. hatt så ufatelig mye å gjøre. Men jeg kan ha en liten oppdatering.

Mandag: var på skolen. Det er ingen ting å gjøre de siste dagene. I dag hadde vi fremføring av et dukkehjem. Det gikk veldig bra. Min gruppe fikk 4+, og det er jeg fornøyd med. Vi hadde litt engelsk, men ikke mye. Engelsklæreren var litt usikke på noen muntlig karakterer så noen måtte fremføre noe som skulle hete ”my christmas” Jeg var en av di noen som måtte fremføre. Men det gjorde meg ingen ting. Di to tre siste timene så vi en film og det er den sykeste filmen jeg noen inne har sett. Den het ”team american” Etter skolen tid dro jeg til byen. der fant jeg meg en kjole jeg hadde lyst på. Etter vert satt jeg med på en kaffe bar. Der ventet jeg på at Mathias skulle bli ferdig på jobb. Når han var ferdig var det satt jeg på med ha bortover til kirken. Der hadde vi nemmelig øvelse, siden vi skal spille der på julaften.

Tirsdag: på skolen har vi fortsatt ikke noe fornuftig å gjøre, så vi hadde det tradisjonelle rebusløpet. Di siste timene gjorde vi ikke noe spesielt. Etter skoletid hentet to av søskenbarna meg på skolen og så dro vi til byen. den ene ble med bare en liten stund, hun skulle egentlig bare kjøre oss, men så måtte vi bli med henne i noen butikker først. Det var bare koselig. Etter på gikk jeg og søskenbarn C i tusen butikker. jeg er ferdig med min julehandel, men det er ikke henne så jeg prøvde å hjelpe henne litt. Men jeg er ikke sikker på at det hjalp.

Onsdag: siste skoledag, jippi. Jeg dro ikke i kirken, isteden var jeg på skolen på det opplegge som var der. Der fikk vi gløgg og pepperkaker, og så sang vi jule sanger. Det var veldig koselig spesielt når det var en lærer som fortalte en julehistorie. Når resten av klassen kom fra kirken fikk vi utdelt karakterbøkene. Og jeg er egentlig ganske fornøyd. Jeg gikk ned i noen fag, men jeg gikk også opp i noen. Og ikke minst fikk jeg G (god) i orden og oppførsel. Det var den karakteren jeg var mest usikker på hva jeg skulle få. Når skolen var ferdig dro jeg til en venninne. Der ventet jeg til søskenbarn C var klar til å dra til byen. Vi gikk noen timer i byen og etter på dro vi til henne. Der lå jeg på sofaen og nesten halv sov, men hun satt på Internett. Etter vert måtte jeg dra hjem. Da fikk jeg vite at mamma og pappa hadde kjøpt en førs jules gave til familien. Det var en ny kjøkkenmaskin. Etter vert som vi fikk pakket ut alle delene. Mistet søstrene min interesse i den. Da kommenterte mamma at det burde egentlig stått på merkelappen at det var til meg og pappa. For det var vi som var interessert i den og det var vi som kom til å bruke den. Nå skal jeg til å legge meg. god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag fikk jeg en kinobillett til drømmen om Narnia og en liten sjokolade i adventskalenderen

Dagen i dag ble til slutt trist. :grine:

Det var egentlig ikke så mye å gjøre i dag. Jeg ble med mamma å handlet de siste gavene. Etter på hentet vi pappa og resten av familien. Da dro vi hjem å spiste grøt. Lillesøsteren min fikk mandelen. I vår familie er det slikt at den som får mandelen skal få sette på stjernen på treet. Etter hvert om klokken nemmet seg fem dro vi til kirken for å ha generalprøve. Når vi kom hjem. Dro vi direkte til onkel for å pynte treet der. Der spiste vi masse godter. Etter på dro vi hjem og pyntet treet her hjemme. jeg skulle egentlig ta en tidlig kveld i kveld men jeg ble sittende oppe å se en film på nrk. Så nå nettopp skulle jeg bare hente strømpen å henge den på plass, å så skulle jeg legge meg. men jeg finner ikke strømpen min. det er virkelig tragisk. Dette er en strømpe som mamma har laget til meg og jeg har hatt den i alle år. Men nå finner jeg den ikke. :sur: Det er virkelig tragisk. Så nå har jeg hengt en H&M pose på døren med en lapp som det står til nissen på.

Så vis noen ser en lilla strømpe med et jule tre, det hele er laget i filt må dem kontakte meg øyeblikkelig. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er det jul igjen. :nissevink:

Jeg sto opp og fant H&M posen min fylt med godter. Så gikk jeg opp, i protest for forrige år ventet jeg lenge med å åpne adventskalenderen. Menn jeg kunne ikke dy meg. oppi adventskalenderen var det en lapp der det sto ”nissen i trappa”. Under nissen i trappa var det en ny lapp, der sto dett ”under bamsen”. Så jeg gikk bort til skapet der pappa og mamma sine gamle bamser står og under dem var det et jule hefte. Etter på så jeg snikker Andersen. vi har spist god frokost med alt at det gode pålegge. Nå venter jeg bare på at bade skal bli ledig så jeg kan pynte med før vi drar i kirken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fredelig jul ønskes til deg og dine fra meg! Håper kvelden blir koselig, og at romjulen blir fylt med glede og fine stunder. Takk for at du er innom i boken min og leser, det betyr så masse :hjerte:

God jul helt fra nordnorge :kyss:

Kanskje kommer nissen i kveld! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er en liten stund siden jeg var her sist. det har vert så mye å gjøre denne julen, alle jule middagene og kaffeselskapene har stått i kø. men nå er jeg her.

jeg må takke for julehilsene jeg har fått.

julegavene er vell brukt. jeg ble spesielt gla for sjokolade smelteren, pepperkvernen, kokeboken og play stason 2 med sing star.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy New Year!

Håper du får en flott kveld, og at år 2006 blir alt du har drømt om! Jeg skal danse meg inn i det nye året! :-D Håper det blir mange av de gode øyeblikkene, og at det blir fler smil enn tårer!

Mange klemmer fra Lille Ballerina :klem:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg burde egentlig ikke sitte her. For jeg skal prøve å få en normal døgnryttme, men det kommer aldri til å gå. Så jeg sitter her i steden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare ønske deg et sprudlende herlig nyttår.Og takk for hilsen i dagboka. Må jo skrive litt i di også da.

Shubidua! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går sakte men sikkert i dette nye året. Skolen har jo begynt. :frustrert: Det vil si mye lekser og stå tidlig opp om morgenen. Jeg har klart å kommet for sent en gang allerede i dette nye året. Men jeg har et mål om å holde orden karakteren min oppe, og holde fravers dagene nede. Jeg har tenkt på å skaffe meg en sommer jobb. For det kunne vert litt greit. For sommeren er ganske lang og det e veldig lite å gjøre. og så har jeg ikke noe imot å tjene litt ekstra penger.

Men nå må jeg legge meg. for hvis ikke kommer jeg for sent i morgen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...