Gå til innhold

My life over the rainbow


fluesopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag fikk vi vite at i neste uke skal vi ha filmprosjekt på skolen. Kanskje det er nå min framtidige film karriere starter, eller det har den allerede gjort. Jeg var statist i den nyeste pelle politibil filmen. Hollywood her kommer jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er det helg.

oppsummering av uken: 3 av 4 dager kom jeg for sent til skolen. Lite lekse gjort. Vi byttet plasser i klassen så nå sitter jeg sammen med verdens mest kjedeligste fyr. Men nå er jeg på overnattings besøk oss søskenbarnet c. Hittil har vi sett x antall sex in the city episoder, danset til call on me. Nå sitter vi å har lan. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helga har vert helt topp. Jeg har overnattet oss søskenbarn c. Vi gjorde ikke så veldi mye, det ble mye soving, spising og så ble vi nesten ferdig med sesong 2 av sex in the city :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden sist. :sjenert:

Vi har film prosjekt på skolen og i morgen skal vi ut å filme. Vi lager en syk, syk film. Det er en eksperimentell film eller det man kaller kunst film. Og det er ingen ting som stemmer i dem filmen. Det er ikke noe sammen heng i noe av det. og det er det som gjør den så bra.

Jeg har en veldig god venn som jeg har likt, det er sånn at innimellom så begynner jeg å like han litt igjen. Og da begynner jeg å tenke, når jeg tenker kommer det sjeldent noe bra ut av det. for da begynner jeg å tenke hva om han liker meg. men uansett er det ingen ting jeg kan gjøre med det. Vi er gode venner og jeg vill ikke ødelegge det med å si det til han. Og nå i det siste har han begynt å sende meg mer meldinger enn det han bruken vanligvis. Og da blir jeg selvfølgelig paranoid ved å tenke tanken hva om han liker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på en ting til jeg må fortelle dere. Jeg har tannregulering. Jeg har hatt det i over 2 år nå og er ganske vandt til det. Men så fikk jeg den gledelige nyheten om at den skal av. Jeg var oss kjeveortopeden på tirsdag. Og da fikk jeg vite at torsdag den 26 januar. Får jeg den av. Og jeg gleder meg så sinn sykt mye til det. Jeg teller dager. :-D nå kan jeg endelig begynne å smile med åpen munn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi filmet den syke, syke filmen var det en scene der vi som var ballettdansere skulle snurre rundt og rundt. Dette ble filmet på en gress slette i en nedoverbakke. Dem som vet hvilket vær det har vert i Bodø har lagt merke til at det er en del regn og storm. Så det var vått i gresse og det var glatt. Etter han som filmet hadde sakt at vi kunne stoppe å snurre rundt for han hadde fått med alt han trengte. Stoppet jeg men det var baret et lite problem, jeg var svimmel. Så jeg datt baklengs ned bakken, så det forslo hale benet og jeg fikk sleng på nakken. Så nå har jeg bare vondt.

Men det er ikke alt. Jeg gikk oppover til søskenbarn c i dag for å låne en film. Når jeg var på tur hjem datt jeg. Det er typisk min flaks. Jeg tror det er bare meg som kan dette så mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag satt vi hale dagen foran en pc. For vi gjorde bare en ting på skolen og det var å redigere filmene.

Etter skole tid dro jeg en snartur til byen. der møtte jeg min gode venn, som jeg ikke vet hvor jeg skal plassere. Etter at venninnene mine begynte å spørre om vi hadde noe på gang har jeg blitt paranoid. Jeg vet liksom ikke om jeg liker han eller om han liker meg. før var vi ikke så gode venner, vi var mest i lag på korpsøvelsene. Det var ikke noe mer enn det. men nå har vi blitt så mye bedre venner. Han har begynt å sende meldinger til meg, vanlig vi var det jeg som sendte meldinger til han. da følte jeg meg litt som en son bare prøver å henge med i gjengen. Jeg har arbeidspraksis som valgfag på skolen. Da er jeg i en butikk nede i byen. de siste gangene har han begynt å spørre om når jeg er der, for da kan han komme innom å si hei. Dette er egentlig ting han aldri ville ha gjort tidligere. Men han kom ikke innom bare for å si hei, han sto der i nesten en time i lag med meg å ventet på at jeg skulle bli ferdig på jobb. Så kunne vi dra å spise i lag. Dette var hanns forslag etter at jeg nevnte at jeg var litt sulten.

Jeg blir gal, jeg vet ikke om jeg liker han eller om han liker meg. men så har han veldig menge jente venner. Og så har søskenbarnet mitt en teori om at han er homo, for han er litt gran feminin. Jeg har ikke problem med at han er homo. Problemet er har jeg vet ikke om han liker meg eller om han bare vil bli bedre venner.

JEG BLIR GAL

iss: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du trenger en klem, jeg.

:klem:

Er sååååå frustrende når man ikke vet hvor man har folk, om man bare er venner eller om det er noe mer på gang. Og særlig når alle venninnene blander seg. Men jeg har væt bort i at alle i klassen min sa at en fyr likte meg, og så et halvt år senere kom han ut av skapet, han var homo. Så mitt råd er å ikke høre på venninnene dine i hvertfall...

Håper du finner ut av det. Hvis du bare vil ha ham som venn og ikke ha noe mer, og hvis du er skikkelig tøff går det an å si til ham at du er litt usikker på hva han mener om deg, at du setter pris på å være gode venner men at du ikke vil noe mer. Og så kan du si at du bare sier det fordi du ikke vil at noen misforståelser skal ødelegge vennskapet... Eller no sånnt....

Det ordner seg nok til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du trenger en klem, jeg.

:klem:

Er sååååå frustrende når man ikke vet hvor man har folk, om man bare er venner eller om det er noe mer på gang. Og særlig når alle venninnene blander seg. Men jeg har væt bort i at alle i klassen min sa at en fyr likte meg, og så et halvt år senere kom han ut av skapet, han var homo. Så mitt råd er å ikke høre på venninnene dine i hvertfall...

Håper du finner ut av det. Hvis du bare vil ha ham som venn og ikke ha noe mer, og hvis du er skikkelig tøff går det an å si til ham at du er litt usikker på hva han mener om deg, at du setter pris på å være gode venner men at du ikke vil noe mer. Og så kan du si at du bare sier det fordi du ikke vil at noen misforståelser skal ødelegge vennskapet... Eller no sånnt....

Det ordner seg nok til slutt :)

Jeg håper det ordner seg. For jeg blir gal :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går sakte men sikkert fram mot sommeren. Nå ser man solen klart å tydelig her i Bodø og det er et sikkert tegn på at sommeren er her snart. Nå er det bare storm her, så jeg får ikke sov. Jeg bare ligger å hører på vinden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag hadde stormen roet seg helt ned og man kunne se skadene i byen. hjemme har vi ikke hatt norn store skader. Ene treet i hagen har blitt skjeft og på et annet at grenene på den ene siden blitt bøyd oppover og all granbaret er borte. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer seriøst å fortelle at jeg er forelsket til han som jeg er forelsket i. Men jeg kan ikke det. for hvis kan ikke liker meg må vi uansett møtes hver mandag for da har vi korpsøvelse. Men hvis jeg ikke forteller noe til han kommer jeg til å angre på det senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...