Gå til innhold

My life over the rainbow


fluesopp

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp blitt med i KG. det var søskenbarn c som tipset meg om denne siden. tusen takk :) så det kan bli noen missforståelser siden jeg er ny her. Jeg har veldig lyst til å skrive dagbok for da har man en plass man kan samle følelser å hendelser. Det virker som en ganske bra side å skrive dagbok på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er jeg da. jeg kom til KG for noen dager siden men har ikke fått tid til å komme inn i det. Og så fikk jeg ikke alt til, men så fikk jeg søskenbarn c til å vise meg litt hvordan det foregår her. Dat var ganske bra for jeg er ikke så flink med det som et teknisk :)

Jeg og noen flere var på kino i dag å så Madagaskar. Absolutt en film jeg vil anbefale til alle der ute. Var på besøk hos søskenbarn c etter på. Veldig koselig, siden hun er mye borte nå for tiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! Så arti at du har fått deg dagbok! Håper du får det koselig her inne, det er så mange fine mennesker her :) Sender en stor :klem: til favorittsøskenbarnet, og ønsker deg en kjempe fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ann igjen med skole, uff. Ikke bra. Tror lærerne er ute etter å ta meg. Men klarer å finne en vei ut av alt. Og så er det korps igjen. Har ikke vert der på en stund. Jeg og søsteren min har tatt trafikelt grunnkurs som har vert på mandager. Blir godt å se alle igjen føles som om det var en evighet siden sist vi hadde øvelse. Nå når jeg har tatt kurset må jeg bare vente noen måneder til jeg kan begynne å øvelsekjøre :reise:

Endret av fluesopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Izaria: Takk for det.

Glow in the dark: Nei det er ikke litt. Jeg har en venninne som ikke vet hvordan hun skal få sakt at hun vi slå opp. Sånner ting blir aldri enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og velkommen til kg. Og gratulerer med ny dagbok.

Blir litt ekstra nysgjerrig når det er folk fra "gammelbyen" min som skriver. Kan vel kalle Bodø for gammelby, siden jeg bodde der fra 2000-2003.

Nå bor jeg 5.5 times kjøring lengre sør, men savner fortsatt Bodø.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OD i hode. I dag har jeg fåreløbig vert på skolen. Som jeg er gørr lei av. Har drevet med OD mesteparten av dagen, og da måtte jeg i møte med rektor. Selv om det ikke var noe alvårlig vi skulle ta opp så ble jeg overaskende nervøs :sjenert: Var hos tannlegen. Hadde to hull, så nå sitter jeg med bedøvelse i halve kjeften. Jeg har ikke tannlege skrekk, men det er det er så volsomt ubehagelig. At jeg sitter og er annspent i hele kroppen. Skall til bake meste tirsdag, så jeg gruer meg.

pondusa hyggeig at noel stikker innom i dagboken min. tusne takk :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuddelidu! Du må lære deg til at hvis tannlegen gjør noe vondt, så er det bare å klype han hardt i låret. Det skal være unødvendig å ha det vondt hos legen :frustrert: (har vært på smerteseminar i dag) Koselig å jobbe med OD, men utrolig mye stress. Ikke ta på deg for mye, og deleger ut oppgaver så fort du kan, så slipper du å sitte med alt til slutt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg huske på for jeg må til bake på tirsdag fikk jeg vite i dag. Så nå har jeg litt under en uke på å grue meg. :grine: Men jeg må bare leve med det. Var å trenet i dag. Har blitt litt lenge siden sist. Får heller ta det igjen meg å trene en gang til denne uken. Hadde en veninne på besøk og vi så "Villmark" og vi ble litt redd. Så hun syntes ikke det var serlig artig å gå hjem. Spesielt siden det er mørkt her oppe i nord, og så bor jeg nesten i en skog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mohahha! :ler: Sånn kan det gå når du låner skumle filmer av meg! Du får passe deg for monster under senga.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke vert her på en stund. Alt er blitt så hektisk. Je driver på med OD så jeg var på seminar i helgen. Det var veldig morsomt, og jeg lærte masse om verdens problemer. Og så er jeg leder i komiteen på skolen min, så jeg har vert igjen på skolen en time etter vi har vert ferdig for å gjøre litt ekstra. :) Men det er bare hyggelige folk der også gjør jeg det frivillig. Så jeg skal ikke klage. Men er litt redd for at jeg skal belaste meg med alt for mye arbeid.

I dag hadde vi dags oppdrag i gym, det var litt slitsomt. var å jogget byen rundt. OG i morgen har vi engelsk skolestil i 3 timer. :frustrert: Så det er mye som skjer for tiden.

Hilset til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du, må du ikke slite deg ut nå. Det er mye arbeid å være OD-leder.. Husk å gi oppgaver videre til de andre i komiteen. Jeg tok på meg ALT et år, og var skikkelig psykisk og fysisk utslitt på slutten. Ikke å anbefale ;)

Hmm.. traff du noe gutt i helgen d? :sjenert: Bare litt nyskjerrig..

Lykke til med engelsk stil! Så håper jeg vi treffes igjen om ikke altfor lenge :klem: STOR KLEM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde egentlig ikke noe, :tristbla: men vi ble bedre kjent og har sendt mye meldinger siden helgen :)

Jeg har fordelt oppgevene bra, men jeg må jo ta igjen det jeg går glipp av i timene. Jeg har ganske snille lærere så det er ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...