Gå til innhold

My life over the rainbow


fluesopp

Anbefalte innlegg

Åj.. Sms er da ikke lite :overrasket: Er jo en begynnelse det også da.. Du får slå på all sjarmen du har vet du :sjarmor: Litt må du jo ha arvet fra meg :grine2: *stor klem til favoritten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det her egentlig ikke skjedd så mye i det siste. Jeg holder mye på med OD. Og det er ganske enkelt siden jeg er leder i en kjempe bra komité. Det her jo vert litt krangling med lærerne :frustrert: , men ikke så mye.

Vi her blitt ferdig med nesten alt. Så nå har jeg god tid til å grue meg til foredraget jeg skal holde for alle på skolen. Det er ganske skummelt å prate foran ca 100 personer samtidig. Men jeg får jo et stort pluss innen norsk muntlig og samfunnsfag får jeg håpe. :)

Jeg skal på internasjonal aften i kveld. Gledet meg veldig. Det kommer jo til å være en jeg har øynene åpen for. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstferien har vert topp. Jeg å søsteren min har vert alene hjemme og koset oss. Og så har vi vert å litt rundt om kring. Vi begge er aktiv innen for OD så vi har vert med på litt forskjellig innen for det. og det har vert veldig morsomt. Jeg har blitt bedre kjent med diverse andre OD-folk, og en spesiell en. :sjarmor:

I går var jeg i lag med søskenbarn C. :klem: Verdens hyggeligste presjon. Jag kan snakke om alt med henne, og da mener jeg ALT.

Men jeg har også klart å utsette de oppgavene jeg hadde fått av mamma hele helgen. så nå har jeg det virkelig travelt. Ca en time til dem kommer hjem.

:husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Du som skulle dra hjem klokken 0100 fordi du hadde SÅ mye å gjøre.. Humre humre :ler: Dro hjem 0420 du :klappe: Må være flink å ordne, så slipper du å ha så mye å gjøre i kveld. Koselig at du kom oppover i går, og for ikke å glemme vår nattlig utflukt i leiligheten :grine2: Det blir SÅ BRA! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Dette blir er lite sammen drag fra sist uke til nå. Jeg har ikke hatt tid til å skrive før nå. :)

Livet i det siste har bare vert noe stress. Jeg er leder for skolekomiteen for operasjon dagsverk på min skole. Og den siste uken har vert kjempe artig, men stressende. Jeg har vert på skolen før kl 8 og har ikke dratt før kl halv 4. Og så er det tusen lærere som stiller meg tusen spørsmål, helst samtidig. Men det er jeg som har tatt på meg leder jobben så jeg skal ikke klage.

Men det var veldig artig under veis. Jeg ble kjent med internasjonal resurs personen. Han var fra Brasil, og han var kjempe hyggelig. Vi gikk i fakkel tog i lag på torsdagen.

På fredag fikk vi besøk av to fra distrikts komiteen. Og en av dem er han som jeg liker kjempe godt. Og han var like kjekk som vanlig, jag fant også ut at han var det tidligere avis budet. DET ER IKKE BRA!!! For da har han sett meg i morgen kåpe kl 9 om morgenen når jeg har nettopp stod opp. Men han er så hyggelig og vi bare satt å snakket. Han var også i fakkel toget. :sjarmor:

Jeg har vert litt små syk hele den perioden, men nå er jeg bedre.

Jeg var i lag med mitt herlige søskenbarn C. :klem: Verdens snilleste person. Vi satt oppe en hel natt og bare snakket om tin som har skjedd, og andre jente ting. Men jeg fikk vite noen nye sider av henne jeg ikke er sikker på om jeg ville vite. :sjokkbla:

Nå ha den første ordentlige snøen kommet til Bodø. :sur: den kom natt til mandag, hvis jeg husker riktig. Og det er ikke bra. Jeg liker ikke snø. Det er kalt og vått, og så kan jeg ikke sykle til skolen. Det betyr at jeg kommer for sent.:icon_frown:

Nå er jeg syk i tillegg, da blir alt så mye kaldere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EY! Du vet at du elsker ALLE sidene ved meg :sjarmor: Tipper avisgutten sitter å tenker på deg akkurat nå ;) Du får sende han en klissete melding per sms ( :kyss: ) A and F are sitting in a tree, K I S S I N G! :hjerte:

Skal slutte å plage deg jeg! Kommer hjem på fredag, og skal være hjemme til mandag. Jeg vet du savner meg :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det vert OD-fest på skola. Det var drit artig. Vi dansa og spiste pizza. Og så var det drit bra dj i år, motsetning til tidligere år. Jeg danset masse. :) Noe av inntektene går til OD og resten i klassekassene. Det betyr at vi får mest sannsynlig råd til å dra til Trondheim. Noe jeg gleder meg til.

Ellers i livet er det ikke noe nytt. Jeg er fortsatt håpløs forelsket i en veldig hyggelig fyr. Men det virker ikke som om han liker meg. :tristbla:

Men det er herlig å være forelsket ;)

iss hyggelig at du stakk innom. :klem:

Lille Ballerina du må slutte å plage meg. Det er ikke min feil at man blir forelsker. Gleder meg veldig mye til du kommer hjem. Tuesn :klem: til en liten engel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg en litt uheldig episode hvor jeg datt og slo halebeine kraftig. Så jeg sov lite i natt for det gjorde så vont å ligge. :grine:

Det går høvelig greit når jeg går. Så jeg ble med søskenbarn C til byen. Vi prøvde kjoler og spiste lunsj. Jeg prøve den mest sexy kjolen hvor jeg fikk den verste kløften mellom puppene.:sexy: Og en ting er sikkert er at mamma kommer ikke til å godkjenne den kjolen. og jeg har ikke tenkt til å komme på juleballet på skolen med den kjolen. men jeg fant en veldig fin svart kjole. Som var så pass anstendig at jeg kan ha den på meg på juleball og familie kaffe i julen.

Vi var også på kirkegården.

Så nå står jeg her å skriver for det er for vont å sitte :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ikke drive å falle på ræva hele tiden! Det er jo totalt uakseptabelt! :fy_fy:

Kjolen i går var jo råååålekker da! Tenker den ville blitt husket på skoleballet i flere år framover :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har gått utrolig fort. Og det har skjedd så mye. Jeg har vert mye i lag med søskenbarn C. Jeg har kikket litt på julekjoler så nå gleder jeg meg bare til jule ballet og julen.

Men jeg har ikke fått gjort så mye av det jeg burde ha gjort. Som for eksempel matematikk leksene og øve til samfunnsfag prøven jeg skal ha i kommende uke. Får bare prøve å gjøre litt i morgen isteden for nå. For nå er jeg trøtt og sier god natt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: morro med kjole og ball! Alltid litt ekstra stas å vise seg fram på en annen måte en til daglig på skolen..

OD styret er vel ferdig nå?? Så da slipper du det styret..

Gode 15 minutter som er igjen av denne dagen.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandager er de verste dagene. Først og fremst er det skole. Og det er jævlig for å si det milt. Vi får studenter igjen og klassen min har ikke noen gode erfaringer med studenter. Og så fikk jeg plutselig vite at jeg skulle ha matematikk prøve i tre timer. Jeg var ikke forberet i det hele tatt. Så det gikk ikke bra. Får bare krysse fingrene.

Jeg og pappa har nå syd kjøttrull og det er like koselig som hvert år. Så nå er jeg i skikkelig julestemning.

Iss: ja, det er skikkelig morsomt med kjoler og ball.

OD er ikke ferdig enda. Vi må jo få inn alle pengene som alle skoleelevene har jobbet inn. Du får også ha det fint den siste tiden som er igjen av denne mandagen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lille Ballerina :Æ kan sikkert lag marsipankake hvis du kan lage fyrstekake til meg. og så må du komme deg hjem til Bodø først. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...