Gå til innhold

My life over the rainbow


fluesopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

iss Jeg var ganske stresset da jeg la merke til det. jeg hadde jo ikke tenkt til å gå på skolen med en diger brun flekk på armen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ja, så var det 1. søndag i advent. Herregud så fort tiden går. Jeg har ikke gjort noe egentlig. har så hvitt begynt på julegavene. Og det er det som er mest vanskelig synes jeg. Det er umulig å finne på gaver til folk som ikke ønsker noe spesielt.

Jeg fikk virkelig julestemning i dag. Jeg var å så på jule gran tenning på torget. Og det var kjempe koselig. Men når jeg kom hjem satt jeg på msn, og så var det noen som sendte en sang til meg. det var ikke hvilken som helst sang. Det var min ynglings julesang, vårres jul.

Den får jeg skikkelig jule stemning av.

:nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, tiden går ganske fort og nå er det snart jul. :) jeg har handlet noen av julegavene men ikke alle. Vi jentene i klassen har bestemt oss for å gå ut å spis og dra på kino isteden for å kjøpe julegaver til alle. Da gjør vi alle sammen noen i lag, hvis vi skulle ha kjøpt julegave hadde man ikke kjøpt til alle. Men jeg skal kjøpe til noen. Det er til dem som jeg er mest i lag med.

Jeg er blitt med i juleball komiteen på skolen. Det er ganske morsomt. Vi er igjen på skolen etter skole tid men det gjør ikke noe synes jeg. Jeg har ansvar for dekorasjonene, det er en lett oppgave synes jeg. Jeg deler ansvaret med en kjempe hyggelig fyr som jeg har sittet i OD-komiteen med. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må bare få høre den mest merkeligste morgenen jeg hadde i dag. :sjarmor: Jeg sto opp nå søsteren min for. Da gikk jeg opp og spiste frokost. Jeg trodde nemmelig jeg hadde god tid på meg siden jeg har fri første time på tirsdag. Jeg brukte egentlig ganske god tid. Så gikk jeg ned å dusjet. Når jeg kom ut av dusjen så jeg på klokka på den gamle mobilen min (den nye virker ikke IGJEN) da får jeg panikk. Da ser jeg at klokka er kvart over ni, når andretimen begynne klokken ti over halv ti. :murvegg: så jeg smetter på meg noen klær og så å si sprang til skolen. Når jeg kom til skolen var klokken nærmere ti. Der kler jeg av med på gangen så jeg ikke skal forstyrre de inne i klasserommet. Jeg banker forsiktig på og går inn. Der er det bare tre elever og en lærer. Jeg går til pulten min og legger sekken fra meg. Da måtte jeg jo spørre hvor alle andre var, da får jeg beskjed om at de andre er og har valg fag, det er første time. :murvegg:

Da følte jeg meg veldig dum. Da ser jeg på klokken en gang til, og ser at den er ikke stilt tilbake. Siden jeg ikke har brukt den på en god stund. Da hadde jeg levd etter en time tidligere. Det skal jo høre til historien at jeg er en person som bruker å komme ganske mye for sent. Så jeg hadde en ganske stressende morgen. Jeg fikk ikke tid til å føne håret mitt så det frøs på vei til skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk elskede menneske for at du fikk meg til å le :klem::klem::klem::klem:

Du er VERDENS beste! Er så ufattelig glad i deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det er godt å høre det! Nå er det ikke lenge til jeg kommer hjem, og jeg gleder meg noe så sinnsykt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: og :troest:

ikke morro med sånne starter på dagen.. For to dager siden våknet jeg kvart over syv når jeg må kjøre til jobb halv åtte :overrasket: og jeg måtte :dusje:først!!

Gikk det og! :ler:

Ha en flott dag uten for mye tullball

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk engelsk tentamen til bake i dag. :) Og det gikk bedre enn jeg hadde forventet. Det er en glede å kunne skrive at jeg fikk en 4-, men det er det beste jeg har fått i engelsk noen sinne. Så jeg er veldig stolt.

Vi så også en film på skolen i dag. Den var egentlig ganske kjedelig, det var ”ett dukkehjem” av Henrik Ibsen. Historien i seg selv var egentlig ikke så kjedelig, :sove: men det var den måten det var dramatisert på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå får jeg ikke sitte i oppe i stuen. Jeg er blitt forvist ned til kjellerstuen, så her camper jeg med lekser og KG. :grine2: For mamma og pappa skal hjelpe nissen med å ordne adventskalendrene. Og jeg kan jo ikke få se nissen. :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk engelsk tentamen til bake i dag.  :) Og det gikk bedre enn jeg hadde forventet. Det er en glede å kunne skrive at jeg fikk en 4-, men det er det beste jeg har fått i engelsk noen sinne. Så jeg er veldig stolt.

Vi så også en film på skolen i dag. Den var egentlig ganske kjedelig, det var ”ett dukkehjem” av Henrik Ibsen. Historien i seg selv var egentlig ikke så kjedelig,  :sove:  men det var den måten det var dramatisert på.

Gratulerer :klem:

Og hvis det var den gamle filmteaterversjonen av et dukkehjem med LIse Fjelstad som Nora, er jeg helt enig i at den ikke er det mest spennende å se på i denne verdnen... Husker jeg gjespa meg gjennom den på videregående...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...