Gå til innhold

My life over the rainbow


fluesopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nå legger jeg meg til å sove, må være opplakt for i morgen skal vi ha sex og smlivs undervisning på skola. :ler: selv om jeg har hett det med mitt kjære søskembarn allerede. ingen er mere forberett en det jeg er. og hvis jeg ikke er nok forberett hvet jeg om et søskenbarn som gledlig vil lære meg mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en gledens dag i dag \ morgen. Kl 07:45 har jeg tannlegetime. jeg skal få fjernet reguleringen. Å jeg gleder meg ufattelig mye. Det blir så bra :hoppe: .

På mandag når jeg fortalte det til den gutten jeg liker lovte han meg at han skulle komme innom jobben, så kunne han få se hvordan det ble. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så ufattelig bra å leve uten regulering. Det er bare dem som har hatt regulering som vet hvilken følelse det er å få den bort. Det å tygge i et eple for første gang på over 2 år er bare fantastisk. Og det at tennene er så ufattelig glatte at man bare sitter å slikker på tennene.

Men ellers skjer det lite. Jeg er fortsatt håpløst forelsker. Men jeg tørr ikke gjøre noe, og det er så ufattelig plagsomt. For jeg har så lyst til å gjøre noen. Men jeg tørr ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Gratulerer med å ha fått av reguleringa. Kan tenke meg hvor fantastisk det må være!

:troest: Jeg er ikke no god på å gi råd om forelskerser, det eneste jeg vet er at av og til må man ta sjanser, samme hvor vanskelig det er. Håper det ordner seg for deg, det syns jeg du fortjener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er du jo! En stund siden sist... Og jeg kan si at jeg VET hvordan det er å bli kvitt regulering! Åhhh jeg husker det som så deilig!!Og tennene var så sååå glatte, og kunne spise hva man ville uten at det satt seg fast... Jeg har briller og jeg da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud når har jeg sittet to timer på korpsøvelse, og jeg er så forelsket. Jeg har så ufattelig lyst til å gjøre noe, men jeg tørr ikke eller moe sånn. Dette er pining av ytterste klasse.

I morgen har jeg norsk skolestil hele dagen. Temaet er frykt men vi har ikke fått oppgavene, di får vi ikke før i morgen. Men jeg vet liksom ikke helt hva jeg kan skrive om når det gjelder frykt. Jeg er egentlig ikke redd for noen ting, eller jeg hadde jo et mareritt en gang om at jeg dro på skolen og så hadde jeg bare maskara på det ene øyet. Men jeg tror ikke det kan beregnes som frykt. Meg kan sikkert skrive om at alle har en slaks form for frykt når det gjelder hvordan andre tenker om dem, eller hvordan dem tar seg ut i samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det så mye lekser å gjøre. jeg har naturfag prøve i morgen, jeg må lese ferdig Victoria av Knut Hamsund til fredag og så har vi krl framføring på fredag. Skolen er nå slit. Men jeg må bare leve med det. derfor burde jeg ikke sitt her særlig lenge. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjærlighets livet gåt ikke så bra :grine:

men i morgen skal jeg på sån valentins fest for alle på 10. trinne. han jeg har i sikte skal ikke dit, men jeg kan ha det morsomt fordeom. da skal jeg bare ha det gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en brun flekk på armen, :frustrert: hm... lurer på hvordan jeg fikk den. jeg kan vel takke søskenbarnet mitt for det. for jeg er ganske snill så jeg hjalp henne med selvbruningskrem i går og dette er takken jeg fikk. en brun flekk :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det er selvbruningskrem kan det skubbes bort med en klut eller litt skrubbekrem da... (Jeg har prøvd... hadde et uhell og ble helt orange på knærne)

Håper du får en bra fest i morgen uansett gutter eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Herregud jeg har ikke vert her på år og dag. Så jeg får vel ha en liten oppsummering.

Det har ikke skjedd noe mellom meg og han jeg liker/likte. Jeg trodde det gikk så bra ,men det gjorde det ikke. Jeg spurte om han ville bli med på kino, men han sa at han ikke ville se den filmen. Det kan godt hende. For dagen etterpå var jeg og søsteren min i byen og da møtte vi på han og karoline i korpset. Og så ble det sånn at vi alle samme gikk rund i byen, men så ble han litt lei av å gå rundt i kles butikker for jenter. Så da sa han bare nu kommer du meg og så gjør vi noe annet. Så vi gikk en bok butikk og gjorde litt annet en å bare se på klær. Jeg trodde han kom til å kommentere det at jeg hadde spurt om han ville bli med på kino dagen før. Så det er godt mulig at han ikke ville se den filmen og bare så på det som om at to venner drar på kino.

Jeg var å hospiterte på den ene videregående skolen har i Bodø. Da var jeg nemmelig å besøkte to klasser på kjøkkenet til hotell og næring (restaurant og matfag) der legde jeg mat og det var kjempe gøy å være på et ordentlig kjøkken. Men så var det en gutt det som ikke klarte å koke egg, det syntes jeg var litt morsomt. og senere så skulle vi lage kabaret i lag. Og vi fant tonen skikkelig godt. Når vi skulle spise maten li hadde laget kom han å satt seg samens med meg. Etter vi hadde vasket kjøkkenet var det en liten før den andre klassen skulle starte. Og når vi skulle ha et lite møte over hva som skulle skje disse timene var han der også. Jeg fikk vite at han egentlig ikke skulle være der, han bare var der. Disse timene var jeg lit mer selvstendig, for nå hadde jeg sett hvordan det var der. Så jeg fikk en oppskrift i handen over en saus og fikk vite at jeg skulle være med på å lage hovedrett. Siden jeg ikke viste helt hvordan det var der så ha at gutten at han skulle hjelpe meg. Det endte med at han viste med hvilket skap dem oppvarte sjokoladen i, og det ble der vi var meste parten av tiden. Det var så morsomt å være der. Lærerne var så ufattelig snille. Når vi var ferdige for dagen og jeg skulle til å gå sto jeg å ventet på at pappa skulle komme å hente meg. Da kom han og så ventet han i lag med meg, da vurderte jeg kraftig om jeg skulle spørre om nummeret hans men før jeg fikk bestemt meg så kom dem mange lærer fra Trondheim som hadde vert på besøk på den skolen den dagen. Og dem dro aldri. Og så kom pappa og hentet meg.

Men jeg klarte å få tek i nummeret til han, jeg sendte en melding der jeg takker for en morsom dag på kjøkkenet. Men jeg har enda ikke fått nor svar.

Vi har hatt framføring om boken Viktoria av Knut Hamsun, og i dag fikk jeg karakteren. Det ble en 6er, og gjett om jeg er glad.

Læreren sa at jeg hadde tatt det på et helt annet nivå enn di andre elevene. Og at jeg hadde forstått mye mer av boken, og kunne sette meg inn i dem på den måten som er ment at man skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...