Gå til innhold

My life over the rainbow


fluesopp

Anbefalte innlegg

uææææ, har prøve i morgen og kan ikke en dritt.

Det er prøve i lys og farger og om stråling. Dette kan jeg på forhån vite at det ikke går bra :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

endelig påske fri. det er ganske deilig å ha fri. selv om jeg har mye lekse jeg burde gjøre.

jippi nå har jeg bursdag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dagen i dag har vert ganske grei. Jeg ble vekt med kake på sengen. Da fikk jeg også gavene/kortene. Mamma og pappa og søstrene mine har ikke fått tid til å kjøpe gave til meg så jeg fikk to kort. På det fra mamma og pappa var det bilde av en sony ericsson w800i. Det er mobilen jeg skal få i bursdagsgave, men nen må bare bli kjøpt. fra søstrene mine hadde jeg ønsket meg natur og ungdom t-skjort og buss t-skjorte. Men dem kunne ikke bestille dem fra innternett for dem trengte medlems nr. mitt. Men på korte sto det at jeg bare skulle bestille dem og så skulle jeg få dem i gave :)

nå her jeg baket gulrot kake, så nå venter jeg egentlig bare på at gjestene skl komme i bursdagsselskep i 18tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Påska har vert helt topp. Jeg var to dager i camping vognene , før jeg fikk en telefon av søskenbarnet mitt som lurte på om jeg ville hjem. Noe jeg selvfølgelig ville. Og så tok det to timer og så var hun der :klappe: . så overnatter jeg hos henne i to netter. Ble introdusert til noen venner av henne. Kjempe hyggelige folk.

Når søstrene mine kom hjem var jeg hjemme. det var egentlig ikke så mye å gjøre, bortsett fra det som sto på listen av ting vi skulle gjøre far mamma. Men det var ikke så mye egentlig.

I går var det ut å kjøre bilen. Siden jeg nå er 16 år kan jeg øvelseskjøre. :sjarmor: Så jeg kjørte for første gang i går. Og det var litt vanskelig. spesielt det med kulørts, gir og brems. Men jeg klarte meg ganske bra. Jeg og pappa var å kjørte på en stor parkerings plass. og han sa bare høyre og venstre så kjørte jeg der han sa. Og plutselig så sier han bare så kjører du ut der. og da ble det skikkelig skummelt. Og det er en ordentlig vei, hvor det kan komme biler på. og så dro vi ut i en rundkjøring. :sjenert: Heldigvis kom det ikke noen andre biler. Men det var artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

herre gud det er lange siden sist jeg var ike her.

det er jo nesten ett år siden, og jeg trodde brueren min var sletten.

men the fluesopp is back ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo oppdatere dere litt om hva som har skjedd i det siste.

Nå går jeg på restaurant og mat fag her i Bodø. trives veldig godt der og er ganske sikker på at jeg valgte rette linje. Jeg har søkt meg inn på restaurant fag til neste år. Jeg er utplassert på Svendgård’s på torsdager. Det er veldig spennende og jeg lærer masse der. :)

Jeg er også blitt leder i Nordland natur og ungdom. Det er veldig spenene. Jeg sitter da også i landsstyret til natur og ungdom.

På kjærlighets fronten har det ikke skjedd så mye siden sist jeg var her inne. Det er egentlig litt frustrerende men jeg klarer meg fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse som skjer fortiden. Så jeg har ikke så mye tid til å sitte foran pc-en. Men det er egentlig helt greit. I morgen skal jeg på svendgård’s og det blir kjempe skøy. Jeg får prøve masse nytt der. gleder meg masse. Jeg har masse lekser også (det er egentlig det jeg skal gjøre nå) :sjenert: . Vi skal bli ferdig med et av kapitlene i bransjelære og det er litt kjedelig. Men oppgavene er greie så jeg overlever sikkert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...