fluesopp Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #41 Del Skrevet 31. oktober 2005 Det at du er flink til å finne kjoler som guttene liker er jeg ikke i tvil om. Jeg har jo fått hørt noen historier om diverse julebord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 1. november 2005 Forfatter #42 Del Skrevet 1. november 2005 Nå i morrest klarte jeg det store. Jeg skulle gå på do, men det var ikke noe dopapir. Så jeg sprang opp for å hente. På turen ned datt jeg… og slo halebeinet. Siden jeg hadde fortsatt vont etter forrige gang har jeg nå dobbelt så vont. Nå kan jeg ikke sitte i det hele tatt. Jeg ringte til mamma og fortalte det som hadde skjedd. Hun sa at jeg bare måtte være hjemme. Men jeg måtte prøve å få gjort litt lekser. Altså jeg har ligget på mage å gjort matematikk oppgaver. Jeg tror jeg er offisielt den mast uforsiktige personen i hele verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 1. november 2005 #43 Del Skrevet 1. november 2005 KJÆRE DEG DA! Nå må du være forsiktig med deg selv Uff, håper det går bra med deg.. Syne du kanskje skal vurdere å dra til lege å få tatt en røntgen for sikkerh ets skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 5. november 2005 Forfatter #44 Del Skrevet 5. november 2005 Har hatt litt nett trøbbel så jeg har ikke kommet meg på internett de siste dagene. Så jeg må nok bare ta en liten oppsummering. På onsdag var jeg på kontakt møte på skolen. Da fikk jeg vite at jeg er en snill og grei jente. Noe jeg får vite hver gang. Men denne gangen nevnte læreren ikke noe om forseinkomminger, og det var overraskende. Mamma måtte spørre om det temaet. For det bruker alltid å være hovedtemaet. det vil si at jeg ikke har kommer noe serlig forsent i det siste. Torsdag tok vi sprøyte på skolen. Jeg tror det var poliosprøyte. Det var ikke så vont som jeg hadde trodd det skulle være. Jeg tok også fram min kulturelle side og var på konsert. Den het røt hav og det var samtids musikk. Så det var litt sykt. Men det var veldig morsomt å se søsteren min spille i Bodø-spektrum. Og så fikk jeg høre en ny versjon av ”Pål sine høner” I dag har jeg bare slappet av. Vert i byen og sett på mer kjoler, har enda ikke funnet den ”perfekte” kjolen. men det er en stund til det er juleball og jul. Så det er ikke noe stress enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 6. november 2005 Forfatter #45 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg har sett et stjerneskudd. Det var da jeg gikk hjem fra søskenbarn C at jeg så opp mot himmelen får å se på stjernene at jeg så det. det var akkurat som om en stjerne for bortover himmelen. Og det første som datt inn i hode mitt var at nå må jeg ønske meg noe, og det kjapt. Så det ble sikkert et veldig teit ønske. Man burde jo ønske fred på jord ellet noe sånt, så jeg var sikkert veldig egoistisk når jeg ønsket. Men jeg må jo ikke si hva jeg ønsket. For da blir det ikke oppfylt. Etter at jeg hadde ønsket meg noe ringte jeg til søskenbarn C for å forsikre meg og at det finnes stjerneskudd. For jeg har aldri sett et før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 6. november 2005 Forfatter #46 Del Skrevet 6. november 2005 I dag prøvde jeg de kjolene som jeg har fra før av for å finne ut hva jeg skal ha på meg i barnedåpen kommende søndag. Og da fant jeg ut at jeg har egentlig ikke noe å ha på meg til slike anledninger. Jeg kan jo alltid ha på meg bunaden, men det passer litt dårlig med taimingen. Jeg er på evalueringsseminar og skal dra direkte fa det til kirken. Og jeg tror ikke jeg skal ha med mag bunaden dit. Jeg prøvde også den selskapskjolen jeg hadde for to år siden. Og den passen. Jeg tror kanskje jeg tar den på jule ballet. Det er en valdig fin selskapskjole, så hvorfor ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 7. november 2005 Forfatter #47 Del Skrevet 7. november 2005 Livet går nu sin gang. Det er egentlig ikke så mye som skjer. Det er da skole, som er det som er i fokus nå. Vi har fått tilbake en del prøver i det siste. Og det viser at jeg er ikke veldig sløv men ikke noe super bra. Og med tankene på tentamen og søk til videregående håper jeg blir litt bedre. Vi har norsktentamen på fredag og da må jeg gjøre det super bra. Vi skal besøke videregående skoler i morgen. Det gleder jeg meg til. Jeg har bestemt meg for noen linjer jeg skal ta meg ekstra god tid til og andre mindre tid til. Tar en tidlig kveld i forhold til det jeg bruker, så GOD NATT alle på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 13. november 2005 #48 Del Skrevet 13. november 2005 Hei vennen! Endelig ferdig med kvelden, selv om jeg skulle ønske at du kunne være her litt lengre Er så herlig å snakke med deg! Håper så inderlig at det går bra angående helgen. Det hadde bare vært RÅ ARTI! :grine2: Tenk, jeg og du i 10 timer på hurtigruta. Det er jo dømt til å bli morsomt! Har fått hengt opp enda en maskin med klær nå, og skal skrive en listen liste så jeg ikke glemmer en masse i morgen. Du har jo skole i morgen, så jeg ser deg neppe før jeg drar. Men om det går bra angående helgen, så er det ikke lenge før vi kan gjøre Vesterålens gater utrygge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 13. november 2005 #49 Del Skrevet 13. november 2005 Ble ikke noe pels på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 20. november 2005 Forfatter #50 Del Skrevet 20. november 2005 Nå er det over en uke siden jeg var på har skrevet i dagboken min. Jeg skammer meg. Men det er fordi jeg det har skjedd så utrolig mye i det siste. Jeg får bare ta en liten oppsummering av det som har skjedd i det siste. Sist helg var jeg på evalueringsseminar i lag med mange andre OD folk. Det var veldig morsomt. Vi lekte leker, spilte kort, sang sanger (for det meste sang vi frihet med Halvdan Sivertsen), hadde kake fest kl 1 om natten og danset til call on me. Det var ufattelig morsomt når vi arrangerte tv-aksjonen 2006 mot svenske handel. Men det var en ting som ikke var så morosamt. Det var at han jeg var forelsket i ble kjæreste med ei jeg hadde blitt veldig god venn med . Så hun tok meg med på toalettet for å fortelle meg at hun var ufattelig forelsket i han og at dem hadde blitt i lag. Jeg viste ikke hvordan jeg skulle reagere på det. På søndagen var det barnedåp. Og det gikk bedre enn forventet. Mange unger som maste om tv spill og kaker. Men det er alltid hyggelig med familieselskap Tirsdag og torsdag har vi hatt tentamen i engelsk og mattematikk. Det gikk sånn passe bra, dat kan alltids ha vert bedre. På fredagen hadde vi fri fra skolen. Da tok jeg fly til Stokmarknes. Det besøkte jeg søskenbarn c. Når jeg kom til leiligheten der hun bor så vi litt på tv før vi dro ut for å spise. Vi bestilte pizza, ikke en smal eller en medium men en gigant. Etter vi hadde rullet ut av restauranten dro vi til orkesterforeningen sitt lokale der hun skulle markere gjennom dansen. På lørdagen var vi på hurtigrutens hus så å si hele dagen. Der var det general prøver. Vi hadde fri fra 12 til 16. Da var en liten tur hjemme hos henne for å spise litt. Når vi dro tilbake var det bare å begynne å krølle håret hennes. Hun har ufattelig langt hår og det tok en evighet. Vi møtte også på di andre solistene som skulle opptre. Dem var veldig hyggelige og ufattelig flinke. Jeg satt i salen og så på konserten og det var drit bra. Jeg ble nesten rørt på flere av sangene. Etter på dro vi å kjøpte gate kjøkken mat. Og så var vi så sliten at vi la oss I dag sto vi opp sånn ca kl 12. Da spiste vi og dro til flyplassen. Så tok vi fly tilbake til Bodø. Mitt hjem, kjære hjem er blitt invadert av sjekninger. Siden jeg skulle være hyggelig så har jeg lånt ut romme mitt til mine små søsken barn. Har jeg fått tilbake et bombet rom, som jeg hadde ryddet og vasket før jeg dro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 20. november 2005 Forfatter #51 Del Skrevet 20. november 2005 oi nå har jeg skrevet over hundre innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 20. november 2005 #52 Del Skrevet 20. november 2005 Ooohhh..nice Håper vi kan dra på bassenget i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 21. november 2005 Forfatter #53 Del Skrevet 21. november 2005 I dag har jeg vert i bassenget med søskenbarn c og to unger so er bara til ett annet søskenbarn. Det var utrolig skøy. Hun jenta er på 2 år og dette var første gang i basseng. Gutten hat litt vannskrekk, så det var ikke noe fare for at han skulle stikke ut der det er dypest. Nå øver jeg meg til i morgen for da har jeg nynorsk tentamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 21. november 2005 #54 Del Skrevet 21. november 2005 Takk for hilsen i dagboka Tufte er best, syns jeg. Lykke til med nynorsktentamen i morgen da *krysse fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 22. november 2005 Forfatter #55 Del Skrevet 22. november 2005 i dag hadde jeg nynorsk tentemen. Jeg var utrolig nervøs så jeg satt så og si å skalv i begynnelsen. Men så gikk atl bra, Tror jeg hvertfall . MEn jeg får håpe at det går bra. For det er nynorsken som trekker snitte mitt ned. Så jeg får bare krysse fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 23. november 2005 Forfatter #56 Del Skrevet 23. november 2005 I går hjalp jeg søskenbarnet mitt med å smøre seg inn i selvbruningskrem jeg vasket hendene mine veldig nøye etter på. Men i morrest når jeg våknet så jeg en brun flekk på armen min. det var ganske tidlig så det første som slo meg var ”hvor fikk jeg den blåflekken fra” så gikk jeg på badet og fikk se den i et bedre lys. Og da kom jeg på at det kan jo være selvbruningskrem. Så jeg prøvde å skrubbe den bort men jeg fikk ikke alt bort. Nå går jeg rundt med en litt mørkere flikk på den ene armen min. Gjett om mitt søskenbarn kommer til å få høre om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. november 2005 #57 Del Skrevet 23. november 2005 :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 23. november 2005 Forfatter #58 Del Skrevet 23. november 2005 iss: jeg syntes ikke det var serlig morsomt :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 23. november 2005 Forfatter #59 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Ja ja. Så var denne dagen over Endret 23. november 2005 av fluesopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 24. november 2005 #60 Del Skrevet 24. november 2005 Hei Sexy Hvordan går det med flekken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå