Gå til innhold

My life over the rainbow

fluesopp

Anbefalte innlegg

Vi skal ha frem føring i norsken. Det skal være noen basert på ”ett dukkehjem” Den oppgaven jeg fikk var å lage en fortsettelse, men det måtte være i 2005. Så vi på gruppen fant ut at hvis det hadde vert i 2005 hadde Nora skaffet seg en advokat. Jeg skal mest sannsynlig spille advokat rollen. Da skal jeg kreve halvparten av pengene, og omsorgen for barna.

Jeg har allerede funne ut hva jeg skal ha på meg. Jeg skal ha dress med en hvit skjorte under, brillene mine, dokument mapper og boken som alle de norske lovene står. Jeg tror dette kommer til å gå bra. Og dat er viktig, fordi muntlig karakteren i norsk kommer til å bli basert på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvis det var den gamle filmteaterversjonen av et dukkehjem med LIse Fjelstad som Nora, er jeg helt enig i at den ikke er det mest spennende å se på i denne verdnen... Husker jeg gjespa meg gjennom den på videregående...

ja det var det og det var utrolig kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var jeg og en annen fra festkomiteen å handlet. Vi kjøpte fakler, kopper, lodd blokker og krepp papir. Det var litt morsomt å dra å handle med han. For han er helt sprø. :ler:

Jeg og jentene i klassen hadde jentekveld i kveld. Vi skulle egentlig ha det for en uke siden men da var det så mange som var syk. Så vi tok det i dag istedenfor. Det var virkelig koselig. Vi spiste pizza, potetgull og drakk brus. Og det ble en god del sing star. :sjarmor:

Jippi dette er mitt innlegg nr. 200 :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å skrive hva jeg fikk i adventskalenderen i går. Da fikk jeg rense servietter. I dag fikk jeg en melkesjokolade format som en julenisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg ikke gjort stort. Jeg har vert på korps øvelse. Jeg har også spist pai. Mamma og pappa har den årlig lutefisk testingen sin. Siden vi barna ikke liker lutefisk får vi noe annet.

Jeg har også vert å besøkt søskenbarn c. Vi gjorde det vi alltid pleier å gjøre. Drikke brus og se på film eller sex og singel liv. Var der halt til jeg fikk en melding av pappa, det stod enkelt og greit ”og kl. Er?” Det er pappa sin måte å fortelle at jeg må komme hjem snart. :)

Nå sitter jeg jo har. Har ingen andre ting å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er kjempe gøy med korps. Jeg spiller klarinett. Har gjort det i snart 8 år. Korpset jeg går i fyller 30 år så vi skal ha jubileums konsert i morgen. Det blir skikkelig kos.

I dag har jeg fått skrivekrampe flare ganger. Jeg har nemmelig skrevet på nesten alle takke kortene til konfirmasjonen min. og det var mange. Jeg har også gått rundt å delt dem ut til noen.

I dag fikk jeg en liten bok som heter ”om ungdom” i advents kalenderen. Det er skikkelig koselig med advents kalender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I adventskalenderen i dag fikk jeg en lipsyl. Det var ganske greit for det trengte jeg i løpet av dagen.

Etter skolen dro jeg hjem med en gang så jeg fikk dusjet og spist før jeg måtte dra til konsert lokalet. Vi spilte jubileums konsert og det var stas. Det var ikke helt feilfritt men det gjør ikke noe. Vi spiste kaker og koste oss. Når jeg kom hjem så jeg tufte og så måtte jeg begynne å lese til krl prøven jeg har i morgen. Da har vi om de fattigste kirkene. Det er ett tema jeg føler jeg kan ganske godt. Spesielt det om svartteologi.

Må bare krysse fingrene til i morgen. :sjenert:

God natt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...