Gjest silikon123 Skrevet 5. oktober 2022 #141 Del Skrevet 5. oktober 2022 Hva SKJER med ansiktet hennes om dagen? Så trist å se hun er så fylt med Botox… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 6. oktober 2022 #142 Del Skrevet 6. oktober 2022 silikon123 skrev (14 timer siden): Hva SKJER med ansiktet hennes om dagen? Så trist å se hun er så fylt med Botox… HELT stiv i hele ansiktet🤯 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest silikon123 Skrevet 6. oktober 2022 #143 Del Skrevet 6. oktober 2022 Gresshoppa skrev (2 timer siden): HELT stiv i hele ansiktet🤯 Blir så trist! Jeg har sett at hun har Botox lenge men nå var det ekstremt med påfyll. Trist at en «lik deg selv som du er profil» gjør dette. Er ikke det å drepe sin egen bedrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 6. oktober 2022 #144 Del Skrevet 6. oktober 2022 Hadde vært litt mer troverdig med walkingpad om hun hadde vært i treningsklær og ikke vært så sykt oversminka. Jeg kjøper ikke at hun eller noen andre influencere trener på den der uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter #145 Del Skrevet 7. oktober 2022 Sier hun skal ta seg fri for å nyte en helg på hytte. På hytten er hun oversminket og står å krøller håret.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 7. oktober 2022 #146 Del Skrevet 7. oktober 2022 mumrikk1 skrev (2 timer siden): Sier hun skal ta seg fri for å nyte en helg på hytte. På hytten er hun oversminket og står å krøller håret.. For noen så er det å ordne seg hver dag viktig for selvfølelsen. Vi er alle forskjellige. Dette er sånn hun liker å ha det, hyttetur eller ei. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 8. oktober 2022 #147 Del Skrevet 8. oktober 2022 16 hours ago, Maydis8 said: For noen så er det å ordne seg hver dag viktig for selvfølelsen. Vi er alle forskjellige. Dette er sånn hun liker å ha det, hyttetur eller ei. Sminke har ingenting med selvfølelsen å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 8. oktober 2022 #148 Del Skrevet 8. oktober 2022 (endret) On 10/6/2022 at 2:09 PM, silikon123 said: Blir så trist! Jeg har sett at hun har Botox lenge men nå var det ekstremt med påfyll. Trist at en «lik deg selv som du er profil» gjør dette. Er ikke det å drepe sin egen bedrift? Det er langt ifra «lik deg selv som du er» profil. Endret 8. oktober 2022 av annelis 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 11. oktober 2022 #149 Del Skrevet 11. oktober 2022 Hva har skjedd med øyenbryna? Hun har jo snart ikke panne? Kan Botox gjøre dette? Lr er det den berømte «tråbehandlingen» som er så inn nå? Kan ikke navnet på denne engang, så jeg spør fordi jeg faktisk lurer 🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cHg Skrevet 11. oktober 2022 #150 Del Skrevet 11. oktober 2022 Det som er trist er hvordan influensere innen den sjangeren daglig utsettes for å måtte granske utseende sitt. Og ikke bare må de takle sin egen gransking, men også "alle" andre sin.. Summen av alt dette skaper nok et sykelig press ingen av oss kan forestille hvordan kan påvirke. Og at de i tillegg ønsker å fremstille seg som forbilder. Det er nok først og fremst for å selv føle seg bra, og å rettferdiggjøre hvorfor de velger å korrigere på hver minste lille menneskelige trekk de har. For hadde de virkelig ønsket å være forbilder hadde de tenk seg veldig godt om hva de valgene de fronter gjør med følgerne sine.. Jeg sluttet å følge henne for lenge siden og fikk skikkelig sjokk når jeg var innom kontoen hennes nå... For en utvikling.. i feil retning... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 11. oktober 2022 #151 Del Skrevet 11. oktober 2022 Shila90 skrev (8 timer siden): Hva har skjedd med øyenbryna? Hun har jo snart ikke panne? Kan Botox gjøre dette? Lr er det den berømte «tråbehandlingen» som er så inn nå? Kan ikke navnet på denne engang, så jeg spør fordi jeg faktisk lurer 🤷♀️ Man kan bruke botox for å oppnå løft av øyebryn. Man kan ofte se at noen har gjort det, eller trådløft, ved ved at "halen" til øyebrynet blir dratt nokså drastisk mye oppover. Man får gjerne også svært stram hud over den indre øyekroken, ofte legger det seg en liten fold i huden der, skrått inn mot neseroten. Verken botox eller trådløft er permanent, og effekten vil avta over tid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 12. oktober 2022 #152 Del Skrevet 12. oktober 2022 Hva har hun gjort med ansiktet sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yesmam Skrevet 13. oktober 2022 #153 Del Skrevet 13. oktober 2022 Ikke mye tvil om at det er masse botox. Enig i at det ikke er en konto som sier: Vær glad i den du er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 14. oktober 2022 #154 Del Skrevet 14. oktober 2022 annelis skrev (På 8.10.2022 den 11.26): Sminke har ingenting med selvfølelsen å gjøre. For mange er dette viktig. Kanskje ikke viktig for deg og meg, men for mange er det det. Vi er alle forskjellige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 19. oktober 2022 #155 Del Skrevet 19. oktober 2022 Hun har den samme idiotiske bloggerfoten som HD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 26. oktober 2022 #156 Del Skrevet 26. oktober 2022 «Treninga» hadde sett litt mer realistisk ut uten full partysminke og antydning til å være litt svett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 2. november 2022 #157 Del Skrevet 2. november 2022 @tyren56 her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 2. november 2022 #158 Del Skrevet 2. november 2022 Tessa12 skrev (23 minutter siden): @tyren56 her. Takker😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 2. november 2022 #159 Del Skrevet 2. november 2022 Bare jeg som føler for å vaske mitt eget ansikt med zalo når jeg ser hvor fullsminka hun er på en vanlig hverdag? Hun har jo allerede fin hud 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yesmam Skrevet 16. desember 2022 #160 Del Skrevet 16. desember 2022 En dårlig dag i dag, kan det være for hun ikke ble nominert i Vixen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå