Gå til innhold

Date som plutselig forsvant. Poof.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, skjønner. Han sier han er usikker, samtidig at han ønsker å prøve for ellers vet han ikke hvordan det går. Så det er jo veldig uhåndgripelig for meg. Jeg misliker sterkt tanken på å trippe rundt ham som en hund og håpe på en godbit.

 

Anonymkode: 6ec25...132

Ja, det skal du holde deg for god for. Har virkelig gått på en smell der, når jeg føler meg usikker og satt på vent, vel det har ikke vært positivt og har angret i ettertid at jeg gadd. Sett deg selv først, vet det er vanskelig når man er interessert men er ikke greit hvordan han har behandlet deg, hadde han nå vært ydmyk og jobbet for å få tilbake tilliten så ok, men fremdeles usikker? Nei, vekk med han.

Anonymkode: 62949...ef4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tinky1 skrev (På 23.7.2021 den 0.37):

Opplevd det samme selv, men jeg ga bare blaffen. Da tok han kontakt, og tar fortsatt kontakt. Skjønne den som kan. 

Typisk det. 

Anonymkode: 9ac64...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, skjønner. Han sier han er usikker, samtidig at han ønsker å prøve for ellers vet han ikke hvordan det går. Så det er jo veldig uhåndgripelig for meg. Jeg misliker sterkt tanken på å trippe rundt ham som en hund og håpe på en godbit.

Anonymkode: 6ec25...132

Problemet er ikke at han lurer litt på hvordan å date ei dame med barn skal gå, men at han ikke klarer å romme følelsen og bare dumper den på deg, etter å ha ghosta først. Er nok greit å konkludere at dere ikke er match made in heaven. 

Anonymkode: 9ac64...b43

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, det skal du holde deg for god for. Har virkelig gått på en smell der, når jeg føler meg usikker og satt på vent, vel det har ikke vært positivt og har angret i ettertid at jeg gadd. Sett deg selv først, vet det er vanskelig når man er interessert men er ikke greit hvordan han har behandlet deg, hadde han nå vært ydmyk og jobbet for å få tilbake tilliten så ok, men fremdeles usikker? Nei, vekk med han.

Anonymkode: 62949...ef4

Du setter veldig bra ord på den ugne følelsen min! Ja dette comebacket hans var veldig tamt. Og ugreit. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Problemet er ikke at han lurer litt på hvordan å date ei dame med barn skal gå, men at han ikke klarer å romme følelsen og bare dumper den på deg, etter å ha ghosta først. Er nok greit å konkludere at dere ikke er match made in heaven. 

Anonymkode: 9ac64...b43

Veldig interessant innfallsvinkel! Ja han har rett og slett dumpet hans eget problem på meg 😠  

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/22/2021 at 3:40 AM, AnonymBruker said:

Det forklarer egentlig alt. Attraktive menn har ofte slikt mønster. De trenger ikke binde seg, men puler gjerne rundt.

Ingen sier du er stygg her, han har bare så utrolig mange andre kvinner som står i kø. Sånn er det når en bare går etter de kjekkeste 😅

Anonymkode: fb6ef...e6a

Akkurat som om ikke-attraktive menn ikke puker rundt om de får mulighet til det? De kjipeste og verste typene jeg noensinne har møtt på var alle sammen lite attraktive.

1 hour ago, AnonymBruker said:

ts her He's back....med fine ord og komplimenter til meg MEN han er usikker på om han er klar for et forhold iom at jeg har barn fra før. 

Anonymkode: 6ec25...132

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Han sier han er usikker, samtidig at han ønsker å prøve for ellers vet han ikke hvordan det går. Så det er jo veldig uhåndgripelig for meg. Jeg misliker sterkt tanken på å trippe rundt ham som en hund og håpe på en godbit.

Anonymkode: 6ec25...132

Jaså, så det sier han. Han har "plutselig" funnet ut at han ikke vil være far til barnet ditt likevel, og snudd 180 grader. Men samtidig vil han tydeligvis at du skal gå der og trippe og håpe på en godbit.

Han høres ut som en klassisk player, sier alle de "riktige" tingene får å få deg hekta, for deretter å bruke de tingene mot deg som årsak til at det ikke blir noe ordentlig forhold:

Først brukte han det faktum at du er mor, til at han kunne framsnakke seg selv som farskandidat og noen å satse på. Da ble det sex.

Deretter bruker han det faktum at du er mor som et problem og framstiller deg som noen han ikke kan satse på, men sex vil han nok fortsatt ha.

Anonymkode: ea86b...d3b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Akkurat som om ikke-attraktive menn ikke puker rundt om de får mulighet til det? De kjipeste og verste typene jeg noensinne har møtt på var alle sammen lite attraktive.

Jaså, så det sier han. Han har "plutselig" funnet ut at han ikke vil være far til barnet ditt likevel, og snudd 180 grader. Men samtidig vil han tydeligvis at du skal gå der og trippe og håpe på en godbit.

Han høres ut som en klassisk player, sier alle de "riktige" tingene får å få deg hekta, for deretter å bruke de tingene mot deg som årsak til at det ikke blir noe ordentlig forhold:

Først brukte han det faktum at du er mor, til at han kunne framsnakke seg selv som farskandidat og noen å satse på. Da ble det sex.

Deretter bruker han det faktum at du er mor som et problem og framstiller deg som noen han ikke kan satse på, men sex vil han nok fortsatt ha.

Anonymkode: ea86b...d3b

Haha, shit ja to the point!

Herregud!

 

 

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Han høres ut som en klassisk player, sier alle de "riktige" tingene får å få deg hekta, for deretter å bruke de tingene mot deg som årsak til at det ikke blir noe ordentlig forhold:

Først brukte han det faktum at du er mor, til at han kunne framsnakke seg selv som farskandidat og noen å satse på. Da ble det sex.

Deretter bruker han det faktum at du er mor som et problem og framstiller deg som noen han ikke kan satse på, men sex vil han nok fortsatt ha.

Anonymkode: ea86b...d3b

Det er nesten vakkert ❤

Anonymkode: 9ac64...b43

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 15.14):

Bare at han har tatt kontakt igjen og sier han er usikker for om han er klar for forhold med barn fra før i bildet. Men han ga samtidig veldig flotte komplimenter til meg som jeg ble veldig glad av. 

Anonymkode: 6ec25...132

Det er lett å gi komplimenter, men det er handlinger som er avgjørende. Du fortjener bedre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sender melding med video av noe han gjør...når jeg svarer, inkluderer et spm om det han gjør...så får jeg ikke svar. To dager siden nå. Hva er dette for noe viss vass?!! Voksne mannen.

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han sender melding med video av noe han gjør...når jeg svarer, inkluderer et spm om det han gjør...så får jeg ikke svar. To dager siden nå. Hva er dette for noe viss vass?!! Voksne mannen.

Anonymkode: 6ec25...132

De sosiale antennene datt vel plutselig av ??

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Han sender melding med video av noe han gjør...når jeg svarer, inkluderer et spm om det han gjør...så får jeg ikke svar. To dager siden nå. Hva er dette for noe viss vass?!! Voksne mannen.

Anonymkode: 6ec25...132

TS nå må du bare bite tenna sammen og IGNORERE denne mannen. Han kommer til å holde deg på gress i lang tid fremover. Og at du har barn fra før. Det har jo for faen han også. Du har blitt lurt og blir fortsatt lurt. Han vil ha deg i bakhånd helt til han har funnet noen andre i ny by. Slutt å svare. Når han har flyttet så sletter du og blokkerer han. 

Anonymkode: ceef4...4e9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS nå må du bare bite tenna sammen og IGNORERE denne mannen. Han kommer til å holde deg på gress i lang tid fremover. Og at du har barn fra før. Det har jo for faen han også. Du har blitt lurt og blir fortsatt lurt. Han vil ha deg i bakhånd helt til han har funnet noen andre i ny by. Slutt å svare. Når han har flyttet så sletter du og blokkerer han. 

Anonymkode: ceef4...4e9

Oops, har svart i feil tråd! Men jeg stemmer fortsatt for å bare ignorere dritet!

Anonymkode: ceef4...4e9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Oops, har svart i feil tråd! Men jeg stemmer fortsatt for å bare ignorere dritet!

Anonymkode: ceef4...4e9

Ha ha😂😂tyder på at flere sliter med det samme… fort gjort 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.7.2021 den 21.47):

Han sender melding med video av noe han gjør...når jeg svarer, inkluderer et spm om det han gjør...så får jeg ikke svar. To dager siden nå. Hva er dette for noe viss vass?!! Voksne mannen.

Anonymkode: 6ec25...132

Grunnen til at han ikke svarer på spørsmål, er jo at han ønsker noe uforpliktende. Bare ignorer han. Jeg ville faktisk ikke slettet han, men heller bare gitt f.  Han vil bare vite hvor han har deg hen, ikke la deg lure ☺️ Skulle til å si at det er mange fisk i havet, men der er det mye søppel allerede 😂

Anonymkode: 134a8...4de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Grunnen til at han ikke svarer på spørsmål, er jo at han ønsker noe uforpliktende. Bare ignorer han. Jeg ville faktisk ikke slettet han, men heller bare gitt f.  Han vil bare vite hvor han har deg hen, ikke la deg lure ☺️ Skulle til å si at det er mange fisk i havet, men der er det mye søppel allerede 😂

Anonymkode: 134a8...4de

Ja jeg kjenner lusa på gangen! Usikker på hvordan jeg skal forholde meg hvis han kontakter meg igjen og later som at det han driver med er normal adferd. Ignorere eller påpeke at han faktisk har spurt meg om jeg så for meg han som min mann og far til mitt barn. Jeg svarte da at det må vi jo se an men at jeg hadde veldig lyst å bli bedre kjent med han. Nå er jeg jo i posisjon til å gi han et svar på det, så det kan han jo gjette 😂

Uansett, i kveld skal jeg møte en annen mann og gleder meg masse! 

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ja jeg kjenner lusa på gangen! Usikker på hvordan jeg skal forholde meg hvis han kontakter meg igjen og later som at det han driver med er normal adferd. Ignorere eller påpeke at han faktisk har spurt meg om jeg så for meg han som min mann og far til mitt barn. Jeg svarte da at det må vi jo se an men at jeg hadde veldig lyst å bli bedre kjent med han. Nå er jeg jo i posisjon til å gi han et svar på det, så det kan han jo gjette 😂

Uansett, i kveld skal jeg møte en annen mann og gleder meg masse! 

Anonymkode: 6ec25...132

Du må bare ignorere han, tro meg, du kommer ingen vei av å påpeke noe som helst med slike mennesket. You go girl!🔥 Kos deg masse, og oppdater oss :) 

Anonymkode: 134a8...4de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men TS.. han starter med å ghoste deg en uke (?), tar deretter kontakt igjen som ingenting har hendt (? Unnskyldte han i det hele tatt oppførselen sin?), sier han er «usikker» fordi du har barn, og du fortsetter å chatte med ham og så ghoster han deg igjen??

Hva med litt selvrespekt? Jeg hadde ALDRI latt en mann behandle meg slik. 

Supert at du har ny date i kveld! Drit nå i denne idioten og slutt å gi ham noe som helst! 

Anonymkode: 6d66b...d08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.7.2021 den 18.40):

Men TS.. han starter med å ghoste deg en uke (?), tar deretter kontakt igjen som ingenting har hendt (? Unnskyldte han i det hele tatt oppførselen sin?), sier han er «usikker» fordi du har barn, og du fortsetter å chatte med ham og så ghoster han deg igjen??

Hva med litt selvrespekt? Jeg hadde ALDRI latt en mann behandle meg slik. 

Supert at du har ny date i kveld! Drit nå i denne idioten og slutt å gi ham noe som helst! 

Anonymkode: 6d66b...d08

Joda, oppsummert: fikk forklaring på den første ghostingen om at han hadde rømt til fjells fordi det var friksjon mellom han og foreldrene. Samt dette med at han var usikker fordi jeg har barn, men samtidig ga han flotte komplimenter til meg. Noen dager senere sendte han en ny melding med video, som jeg fulgte opp med spørsmål, som jeg ikke fikk svar på. Etter fire dager sendte jeg han en ny melding om hvor han ble av, hvorpå han forklarte at han gikk av nettet fordi han skulle ha kvalitetstid med foreldrene 😏 Ellers var det en lang melding med mange ord men lite substans, så da fikk jeg egentlig den informasjonen jeg trengte for å avvikle han emosjonelt. Så jeg skrev en semi- hyggelig melding hvor jeg takket for meg. Det fikk jeg ikke svar på, og det er vel typisk for de som ghoster.

Så jeg synes ikke at dette handler om at jeg ikke har selvrespekt, for det har jeg. Men jeg likte jo mannen godt så det tar jo litt tid å finne ut av hva det er for en.  Jeg har brukt litt for mye tid på å tenke på hva slags situasjon han er i, hvorfor han var så utydelig, hvorfor han ikke bare kunne si at han ikke var interessert. Men har innsett at det er formålsløst for min del, det vil jeg jo aldri få vite. Jeg vil jo ha det bra i mitt liv og han bidro ganske fort ikke til det. 

Jeg fikk avsluttet "forholdet" mens hjertet mitt fortsatt er intakt og håpefullt! Så jeg er egentlig fornøyd med egen innsats i denne historien :) 

Tusen tusen takk til alle fine svar i denne tråden, dere er KG på sitt beste :) 

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har sex med hvem de vil, menn har sex med de de har muligheten til å ha sex med.

Han har muligheten til å ha sex med flere. Du er en av de han holder på gress.

Som du sier selv, "han er annerledes". Altså er det noe som fungerer fjell for hans del når han flørter med kvinner, "jeg er annerledes, jeg er ikke som andre menn", så kysser han. Og kvinnene han flørter med føler seg så unike, så heldige.

Han har funnet noe som fungerer for han, en måte å få pult rundt på.

Når han er opptatt med andre kvinner så sier han bare at han "er hos foreldrene/på fjellet". Det fungerer tydeligvis.

Godt du kom deg videre!

Anonymkode: 4b1bc...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...