Gå til innhold

Date som plutselig forsvant. Poof.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Når det har vært sex flere ganger, planlegging av ferietur og spørsmål feks om jeg ser for meg ham som far til mitt barn (som ikke har pappa). 

Anonymkode: 6ec25...132

 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja brente meg skikkelig her altså! Skikkelig sjarmør av en type, sa alle de rette tingene som gjorde at relasjonen eskalerte fortere enn jeg helt klarte å henge med- jeg tenkte mange ganger; dette er for godt til å være sant! Men så skjøv jeg det bort og tenkte bare, YOLO!

Anonymkode: 6ec25...132

Det uthevede sier jo sitt. Er det noe man ikke skal gjøre så er det å tenke "yolo" når det kommer til relasjoner som har med barnet å gjøre, og sånn genetelt ikke overse magefølelser om at noe er for godt til å være sant. 

Det er faktisk slik at en stor andel av de som er veldig på i starten forsvinner like kjapt og starter på noe annet, for det handler om oppmerksomhet der og da som egentlig ikke er særlig dyp. 

Anonymkode: 61012...bfe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CorvusCorax skrev (9 minutter siden):

Om han ikke har sosiale medier, hvor kommuniserte dere? Via sms eller Tinder? 

Har du googlet navnet hans? Kanskje han skulle hjem til kona? Eller kanskje han har blokkert deg, slik at han aldri mottok meldingene. 

Skjønner at du er frustrert. Det er ikke noe godt å sitte igjen som et spørsmålstegn. Skjønner ikke hvorfor man ikke bare kan være direkte. 

Eller ærlige med sine intensjoner. Sjekk 1881 og klikk på andre som bor på samme adresse hvis d ikke er en svær blokk.

mem kjenner igjen litt det der at de ikke er mye på SoMe er nok taktikk så ingen skal klare å finne ut noe om dem. De bruker kun en app å kommunisere med som WhatsApp feks. Men begynner å snoke litt så kan du finne ut de har fb og Snapchat og sender du en friends request så er svaret det er en gammel konto. Disse er smarte på dette område her. Blir som alkoholiker og det å få tak i alkohol, supersmarte på akkurat det område.

beste er å gi faan ikke skriv og skriver han så vent lenge med å svare eller bare gå radio silcent 1 mnd tid. Ha da kravene klar på hva du trenger fra han hvis du noen gang skal ta i han igjen. Ghosting er uakseptabelt i sånne situasjoner. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gir du bort sex så tidlig? Er en grunn til at man skal vente 3 måneder etter man har møttes. Menn vil ikke ha et forhold til kvinner som lett gir sex. 

Anonymkode: 3fac6...c53

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på en teori inspirert av Greys Anatomi. Han er i Oslo, og er selvfølgelig skikkelig gentleman. En dame holder på å bli påkjørt av en trikk, som den gentleman han er kaster han seg foran for å redde damen. Tar støyten selv. Får selvfølgelig store skader og havner i koma. 

Nei fra spøk til alvor, dette høres ut som en useriøs type. 

Anonymkode: 97c7b...e12

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvorfor gir du bort sex så tidlig? Er en grunn til at man skal vente 3 måneder etter man har møttes. Menn vil ikke ha et forhold til kvinner som lett gir sex. 

Anonymkode: 3fac6...c53

Hehe lå med daten på tredje møte, typisk kjekkas med muskler og tatoveringer. Er gift med barn i dag 😉

Anonymkode: f179b...8a1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hehe lå med daten på tredje møte, typisk kjekkas med muskler og tatoveringer. Er gift med barn i dag 😉

Anonymkode: f179b...8a1

Enig. Det har en egen verdi med sterk seksuell tiltrekning. Sex ser så viktig komponent av et forhold at dersom man klarer å holde seg i tre mnd (!) som en bruker foreslår her så tror jeg ikke den sterke attraksjonen er der i utgangspunktet.

 

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg tror på en teori inspirert av Greys Anatomi. Han er i Oslo, og er selvfølgelig skikkelig gentleman. En dame holder på å bli påkjørt av en trikk, som den gentleman han er kaster han seg foran for å redde damen. Tar støyten selv. Får selvfølgelig store skader og havner i koma. 

Nei fra spøk til alvor, dette høres ut som en useriøs type. 

Anonymkode: 97c7b...e12

Hahaha, ja, nå ligger han på Ullevål i respirator. Når jeg til neste år endelig får livstegn fra han har han vært på rehabilitering i et år på Sunnaas sykehus. Han har mistet begge armer og lært seg å sende korte sms ved å diktere en maskin ved å blinke med øynene.

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en klassisk tøm & røm.

Utrolig hva damene forventer etter et ligg eller to, av forpliktelser altså.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvorfor gir du bort sex så tidlig? Er en grunn til at man skal vente 3 måneder etter man har møttes. Menn vil ikke ha et forhold til kvinner som lett gir sex. 

Anonymkode: 3fac6...c53

Ser at du møter litt motbør av noen andre postere. Som en som selv knuller rundt, så kan jeg skrive under på at du har rett. Vi ønsker å ligge med damer, men ønsker ikke å bli sammen med de som er for lette heller. Altså finne det damer man har det moro med, og damer man vil bli sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (Akkurat nå):

Ser at du møter litt motbør av noen andre postere. Som en som selv knuller rundt, så kan jeg skrive under på at du har rett. Vi ønsker å ligge med damer, men ønsker ikke å bli sammen med de som er for lette heller. Altså finne det damer man har det moro med, og damer man vil bli sammen med.

Altså, du bor jo på dette forumet. Ligger du og knaller og taster på telefonen samtidig?

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hvorfor gir du bort sex så tidlig? Er en grunn til at man skal vente 3 måneder etter man har møttes. Menn vil ikke ha et forhold til kvinner som lett gir sex. 

Anonymkode: 3fac6...c53

poenget er vel heller at de som bare er ute etter sex sjelden gidder å vente i 3 mnd'er så slik sett er det jo smart. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hahaha, ja, nå ligger han på Ullevål i respirator. Når jeg til neste år endelig får livstegn fra han har han vært på rehabilitering i et år på Sunnaas sykehus. Han har mistet begge armer og lært seg å sende korte sms ved å diktere en maskin ved å blinke med øynene.

Anonymkode: 6ec25...132

ha ha ha ha så tragisk... du får lage en woodoo dokke som ligner på han å tyne han litt. ha ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (4 minutter siden):

Høres ut som en klassisk tøm & røm.

Utrolig hva damene forventer etter et ligg eller to, av forpliktelser altså.

Greia er jo at venter man for lenge så forsvinner følelsene og er man for tidlig på er det og feil ..det blir jo aldri riktig..hva mener du er riktig måte å gjøre det på da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altså, du bor jo på dette forumet. Ligger du og knaller og taster på telefonen samtidig?

Anonymkode: 6ec25...132

Hvordan vet du det hvis du ikke bor her sjøl?? kniiis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (Akkurat nå):

Greia er jo at venter man for lenge så forsvinner følelsene og er man for tidlig på er det og feil ..det blir jo aldri riktig..hva mener du er riktig måte å gjøre det på da???

Nei, ikke vet jeg. Jeg har stort sett styrt unna forhold, og holder meg til jentene man har det moro med.

Tenker at jentene som vet at de sitter på noe eksklusivt, og som holder seg til en håndfull sexpartnere er de som er mest attraktive ift forhold. Men mulig jeg tar feil. Folk forelsker seg jo som du sier. Men så skiller de seg jo også.
Tenker vel at dersom følelsene forsvinner, så er man kanskje litt umoden. Hadde aldri gått i forhold med ei av de mange dusinene med jenter som man har klart å ta med hjem fra byen, eller fått snøret i bånn hos etter et par dater.

Merker meg i alle fall alle damene som sier "han virket... snil/seriøs/etc". De kjenner altså ikke mannen de prøver å gå i forhold med. Da ville man jo sag. "Han er snill/seriøs/etc".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (3 minutter siden):

Hvordan vet du det hvis du ikke bor her sjøl?? kniiis...

Jeg er masse på forumet og har ikke påstått annet. Poenget mitt var at jeg ikke forstår hvordan han har tid å skrive så mye her når han ligger rundt hele dagen slik han påstår. 

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spørsmålet nå er om du fortsatt vil ha denne mannen etter at han mistet begge armene på tragisk vis? 

Anonymkode: ee589...83e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har du han på messenger? Ser du om han er pålogget? Jeg har også nettopp blitt ghostet av en jeg traff i 8 måneder. Det var veldig kjipt, så ble jeg irritert og bestemte meg for å mase litt (uten å kjefte). Da svarte han at jeg er fantastisk, men at han kanskje ikke er klar for forhold. Nå er min interesse borte, for å si det sånn. 

Anonymkode: cc399...b65

Det der er så kjedelig. Jeg har truffet en fyr i snart 2 år nå og den siste tiden har det dabbet av (sikkert i tråd med at samfunnet har åpent igjen). Nå er han åpen om at han ikke er klar for et forhold. Han vil heller leve singellivet og være med kompiser og feste. Det er snakk om en mann å over 35 år. Man kan ikke forvente mye av menn i dag altså.. 🤔

Anonymkode: 26079...311

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg er masse på forumet og har ikke påstått annet. Poenget mitt var at jeg ikke forstår hvordan han har tid å skrive så mye her når han ligger rundt hele dagen slik han påstår. 

Anonymkode: 6ec25...132

Fleste ligger på kveld og natta... tror jeg ..kan være det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (29 minutter siden):

Nei, ikke vet jeg. Jeg har stort sett styrt unna forhold, og holder meg til jentene man har det moro med.

Tenker at jentene som vet at de sitter på noe eksklusivt, og som holder seg til en håndfull sexpartnere er de som er mest attraktive ift forhold. Men mulig jeg tar feil. Folk forelsker seg jo som du sier. Men så skiller de seg jo også.
Tenker vel at dersom følelsene forsvinner, så er man kanskje litt umoden. Hadde aldri gått i forhold med ei av de mange dusinene med jenter som man har klart å ta med hjem fra byen, eller fått snøret i bånn hos etter et par dater.

Merker meg i alle fall alle damene som sier "han virket... snil/seriøs/etc". De kjenner altså ikke mannen de prøver å gå i forhold med. Da ville man jo sag. "Han er snill/seriøs/etc".

 

Jeg driter egentlig i hva andre gjør for min egen del vil jeg ha en jeg har sex med ikke 5. Og er ikke det mulig så er det vel ikke mulig da. Men å ha bare en sex partner gjør igjen at man faller for dem så det der er vanskelig og man vil ha kjæreste men vet man ikke er populær hvis man ligger rundt..er hardt å være dame gitt.. ha ha ha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...