Gå til innhold

Date som plutselig forsvant. Poof.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

vinterdekor skrev (2 minutter siden):

Du må kunne ringe til ham, dersom han synes det er merkelig at du gjør, da har du jo svaret! Problemet i dag er jo at det meste foregår på tekst! Ring ham, lodd stemningen. Mulig han har det gøy i Oslo og om han har, har han lagt opp løpet til at du også kan ha det gøy med venninner, ingenting er bedre enn det vel?

Ja og hvis han synes det er merkelig så blir det så kleint at jeg kommer til å dø. Jeg vil gå fra dette med hevet hode og stoltheten sånn høvelig i behold. Han skal IKKE vite at jeg har sittet og grint to kvelder på rad og drukket hvitvin og hørt på Celine Dion.

Jeg leste i en annen tråd her, noe jeg tror kan gjelde for ham. At menn forsvinner inn i mancaven sin, når de må tenke i fred for å ta et valg. Altså i datingfasen forsvinner de på et tidspunkt for å tenke over om de skal gå for damen eller ikke. Så det kan være det han gjør nå. Men uansett så er det ikke noe jeg kan gjøre med det, en telefon tror jeg neppe gjør noen forandring hos ham- mest sannsynlig kommer han til å backe enda mer unna. 

 

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kommer nok til å høre fra ham når han er ferdig på turen og begynner å kjede seg igjen skal du se. Like godt å blokke nå sånn at du ikke faller for sjarmen hans på nytt 

Anonymkode: 5c175...87d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du han på messenger? Ser du om han er pålogget? Jeg har også nettopp blitt ghostet av en jeg traff i 8 måneder. Det var veldig kjipt, så ble jeg irritert og bestemte meg for å mase litt (uten å kjefte). Da svarte han at jeg er fantastisk, men at han kanskje ikke er klar for forhold. Nå er min interesse borte, for å si det sånn. 

Anonymkode: cc399...b65

Nei, han bruker ikke sosiale medier. Tenkte først at det er et kvalitetstegn ved ham. Men kan like gjerne være taktisk for hans del, for da vil han jo i større grad unngå konfrontasjoner fra sure, avviste damer. Hvis det er et sjekkemønster han har, at han har en skikkelig sjarmoffansiv først og så fordufter som damp når han føler seg fornøyd. Jeg vet ikke.

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, han bruker ikke sosiale medier. Tenkte først at det er et kvalitetstegn ved ham. Men kan like gjerne være taktisk for hans del, for da vil han jo i større grad unngå konfrontasjoner fra sure, avviste damer. Hvis det er et sjekkemønster han har, at han har en skikkelig sjarmoffansiv først og så fordufter som damp når han føler seg fornøyd. Jeg vet ikke.

Anonymkode: 6ec25...132

Er han en klassisk kjekkas?

Anonymkode: e8128...292

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kommer nok til å høre fra ham når han er ferdig på turen og begynner å kjede seg igjen skal du se. Like godt å blokke nå sånn at du ikke faller for sjarmen hans på nytt 

Anonymkode: 5c175...87d

Ja jeg er litt usikker på hvor han står. Enten bare en tekst hvor han sier at han er travel og ikke har tid til dating, eller en tekst hvor han tar opp tråden igjen og later som ingenting.  Eller så er han død da. Ikke vet jeg.

Anonymkode: 6ec25...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er han en klassisk kjekkas?

Anonymkode: e8128...292

Kjempekjekk 😍 Følte meg så heldig som fikk date han. Jeg er ikke schtøgg selv men ahh... han er pen altså.

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja og hvis han synes det er merkelig så blir det så kleint at jeg kommer til å dø. Jeg vil gå fra dette med hevet hode og stoltheten sånn høvelig i behold. Han skal IKKE vite at jeg har sittet og grint to kvelder på rad og drukket hvitvin og hørt på Celine Dion.

Jeg leste i en annen tråd her, noe jeg tror kan gjelde for ham. At menn forsvinner inn i mancaven sin, når de må tenke i fred for å ta et valg. Altså i datingfasen forsvinner de på et tidspunkt for å tenke over om de skal gå for damen eller ikke. Så det kan være det han gjør nå. Men uansett så er det ikke noe jeg kan gjøre med det, en telefon tror jeg neppe gjør noen forandring hos ham- mest sannsynlig kommer han til å backe enda mer unna. 

 

Anonymkode: 6ec25...132

Det var vel å trekke den litt langt?

Han vet vel heller ikke at du har grått, med mindre du har tenkt å fortelle ham det?

Kanskje du må inn i tenkeboksen din: Tenk på hva DU ønsker og jobb for det. Tenk mindre på hva han ønsker?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjempekjekk 😍 Følte meg så heldig som fikk date han. Jeg er ikke schtøgg selv men ahh... han er pen altså.

Anonymkode: 6ec25...132

Hvis ikke du er en klassisk skjønnhet, så burde du jo skjønt hvordan dette kom til å ende..

Anonymkode: e8128...292

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis ikke du er en klassisk skjønnhet, så burde du jo skjønt hvordan dette kom til å ende..

Anonymkode: e8128...292

Å, spar meg.

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterdekor skrev (2 minutter siden):

Det var vel å trekke den litt langt?

Han vet vel heller ikke at du har grått, med mindre du har tenkt å fortelle ham det?

Kanskje du må inn i tenkeboksen din: Tenk på hva DU ønsker og jobb for det. Tenk mindre på hva han ønsker?

Takk ❤️ Mye bedre innfallsvinkel! Det skal jeg gjøre.

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett og slett blitt utsatt for sexsvindel. Sexsvindel på den måten at han har lurt og løyet for deg, kun for å få sex. Han kunne sikkert brukt samme strategi om det var penger eller andre goder han var ute etter.

Er mange menn som driver sånn og slik har det vært til alle tider. I gamledager ble de kalt skjørtejegere. I senere tid rundbrennere…og playere.

Denne ghostingen har derimot blitt mye mer ekstrem i senere tid føler jeg. Antagelig som en negativ del av nettdating kulturen. Mange menn har jo ofte et mer overfladisk syn på sex, og attraktive menn med stor tilgang på flere kvinner, utnytter nok dette lettere og det blir et kynisk spill for dem.

Daten din var bokstavelig talt en spillegal sexsvindler, som spilte på følelsene dine for å få tilgang til sex..for så å fordufte.

Anonymkode: 59558...72e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

på den måDu har rett og slett blitt utsatt for sexsvindel. Sexsvindel ten at han har lurt og løyet for deg, kun for å få sex. Han kunne sikkert brukt samme strategi om det var penger eller andre goder han var ute etter.

Er mange menn som driver sånn og slik har det vært til alle tider. I gamledager ble de kalt skjørtejegere. I senere tid rundbrennere…og playere.

Denne ghostingen har derimot blitt mye mer ekstrem i senere tid føler jeg. Antagelig som en negativ del av nettdating kulturen. Mange menn har jo ofte et mer overfladisk syn på sex, og attraktive menn med stor tilgang på flere kvinner, utnytter nok dette lettere og det blir et kynisk spill for dem.

Daten din var bokstavelig talt en spillegal sexsvindler, som spilte på følelsene dine for å få tilgang til sex..for så å fordufte.

Anonymkode: 59558...72e

Nå må du gi deg! Utrolig hvor raskt man kan konkludere uten å vite altså!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, null sympati med de som lar seg lure av kjekkasene.. Han har nok hoppet videre til neste offer, as we speak.

Anonymkode: 1ee90...342

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjempekjekk 😍 Følte meg så heldig som fikk date han. Jeg er ikke schtøgg selv men ahh... han er pen altså.

Anonymkode: 6ec25...132

Se på det slik at du var en av de heldige 1000 han har stukket pikken inni😍

Anonymkode: 1ee90...342

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Kjempekjekk 😍 Følte meg så heldig som fikk date han. Jeg er ikke schtøgg selv men ahh... han er pen altså.

Anonymkode: 6ec25...132

Det forklarer egentlig alt. Attraktive menn har ofte slikt mønster. De trenger ikke binde seg, men puler gjerne rundt.

Ingen sier du er stygg her, han har bare så utrolig mange andre kvinner som står i kø. Sånn er det når en bare går etter de kjekkeste 😅

Anonymkode: fb6ef...e6a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det forklarer egentlig alt. Attraktive menn har ofte slikt mønster. De trenger ikke binde seg, men puler gjerne rundt.

Ingen sier du er stygg her, han har bare så utrolig mange andre kvinner som står i kø. Sånn er det når en bare går etter de kjekkeste 😅

Anonymkode: fb6ef...e6a

Ja selvsagt er det JEG som har gjort noe galt her! Dumme meg som trodde at pene menn også vil ha kjærester! 

Du fordummer tråden min med å prøve å shame MEG. Det er ikke hos meg problemet ligger i dette tilfellet. Også en pen mann kan sende en høflig melding og si at han ikke er interessert lenger. Ghosting er ukultur.

Uansett hvilken tråd som lages her så dukker det opp noen som skal shame ts. Hva får DU ut av det?

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Se på det slik at du var en av de heldige 1000 han har stukket pikken inni😍

Anonymkode: 1ee90...342

Ja og godt var det og :) 

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han sa han skulle til kamerater i Oslo denne uka. Meg bekjent har de telefonapparater også i Oslo. Så jeg holder en knapp på at han har amputert alle fingrene etter gressklipper- ulykken. 

Andre teorier mottas med takk!

Anonymkode: 6ec25...132

Du minner meg om henne og staskaren … du hadde nå en morsom måte å se ting på😂😂😂. Håper når fingrene har grodd på plass litt så får du ei mld eller via jungel telegrafen😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja og godt var det og :) 

Anonymkode: 6ec25...132

Om han ikke har sosiale medier, hvor kommuniserte dere? Via sms eller Tinder? 

Har du googlet navnet hans? Kanskje han skulle hjem til kona? Eller kanskje han har blokkert deg, slik at han aldri mottok meldingene. 

Skjønner at du er frustrert. Det er ikke noe godt å sitte igjen som et spørsmålstegn. Skjønner ikke hvorfor man ikke bare kan være direkte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja selvsagt er det JEG som har gjort noe galt her! Dumme meg som trodde at pene menn også vil ha kjærester! 

Du fordummer tråden min med å prøve å shame MEG. Det er ikke hos meg problemet ligger i dette tilfellet. Også en pen mann kan sende en høflig melding og si at han ikke er interessert lenger. Ghosting er ukultur.

Uansett hvilken tråd som lages her så dukker det opp noen som skal shame ts. Hva får DU ut av det?

Anonymkode: 6ec25...132

Kunne ikke vært mer enig er den som blir lurt til å tro det er et forhold på gang som bare var sex for den som var så interessert i en framtid med deg. Den som blir lurt som får skylda.. merkelige greier

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...