Gå til innhold

Date som plutselig forsvant. Poof.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 22.7.2021 den 9.14):

Hehe lå med daten på tredje møte, typisk kjekkas med muskler og tatoveringer. Er gift med barn i dag 😉

Anonymkode: f179b...8a1

Så fint, det finnes ingen regler. Jeg hadde også sex med en deilig mann på tredje date. Nå har vi vært kjærester i to år og elsker hverandre. 🥰

Anonymkode: e2056...9b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ja, den klassiske masse ord og ikke handling-typen, da er det ofte for godt til å være sant. Klassisk at kontakten avtar når de drar bort.

Men for å se på den positive siden, det er bra du finner ut så tidlig hva slags fyr han er, før relasjonen har blitt for seriøs :)

Håper du er forberedt på at han plutselig tar kontakt når han kommer tilbake byen, og prøver seg med en haug av unnskyldninger for hvorfor han ikke tok kontakt. Pass deg for unnskyldninger av typen "Når jeg er hjemme så legger jeg fra meg telefonen og konsentrerer meg om familien, jeg er en gammeldags type", som får han til å høres ut som en skikkelig bra type. Men ikke bit på det, selvfølgelig hadde han funnet tid til å sende sms på kvelden eller ringe deg når han la seg om han virkelig var interessert. Eller den klassiske "telefonen min døde" etc.

Du får bare gjøre som han, la være å svare. 

Endret av missmcbeal
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, missmcbeal said:

Huff ja, den klassiske masse ord og ikke handling-typen, da er det ofte for godt til å være sant. Klassisk at kontakten avtar når de drar bort.

Men for å se på den positive siden, det er bra du finner ut så tidlig hva slags fyr han er, før relasjonen har blitt for seriøs :)

Håper du er forberedt på at han plutselig tar kontakt når han kommer tilbake byen, og prøver seg med en haug av unnskyldninger for hvorfor han ikke tok kontakt. Pass deg for unnskyldninger av typen "Når jeg er hjemme så legger jeg fra meg telefonen og konsentrerer meg om familien, jeg er en gammeldags type", som får han til å høres ut som en skikkelig bra type. Men ikke bit på det, selvfølgelig hadde han funnet tid til å sende sms på kvelden eller ringe deg når han la seg om han virkelig var interessert. Eller den klassiske "telefonen min døde" etc.

Du får bare gjøre som han, la være å svare. 

Jeg er man, og kors på halsen, jeg har kun telefonen på meg om jeg drar ut. Ellers så ligger den ett sted (gudene vet hvor mange ganger jeg har måtte lete etter den fordi jeg glemmer hvor jeg la den).

Telefonen er 90% av tiden på lydløs og 🤣

Større sjanse for at jeg ser en beskjed på sosiale medier da det popper opp på pc’en.

Aunt Edit: Så om jeg er ute på tur, så ser jeg kun om noen har skrevet melding eller ringt om jeg trenger å sjekke klokken på mobilen

Endret av Duraton
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duraton skrev (Akkurat nå):

Jeg er man, og kors på halsen, jeg har kun telefonen på meg om jeg drar ut. Ellers så ligger den ett sted (gudene vet hvor mange ganger jeg har måtte lete etter den fordi jeg glemmer hvor jeg la den).

Telefonen er 90% av tiden på lydløs og 🤣

Større sjanse for at jeg ser en beskjed på sosiale medier da det popper opp på pc’en.

Jeg forstår at noen er treig med å svare, men å bevisst ikke svare på 2 smser over flere dager? Selv om du lar telefonen ligge, så svarer du vel på en sms til slutt på kvelden feks. når du tar opp igjen telefonen? 

Er man interessert i denne personen, så svarer man faktisk vedkommende, uansett hvor mye man legger telefonen i fra seg. Det er forskjell å la være å svare på noen timer, og å ikke å svare i det hele tatt på 2 smser i løpet av flere dager. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, missmcbeal said:

Jeg forstår at noen er treig med å svare, men å bevisst ikke svare på 2 smser over flere dager? Selv om du lar telefonen ligge, så svarer du vel på en sms til slutt på kvelden feks. når du tar opp igjen telefonen? 

Er man interessert i denne personen, så svarer man faktisk vedkommende, uansett hvor mye man legger telefonen i fra seg. Det er forskjell å la være å svare på noen timer, og å ikke å svare i det hele tatt på 2 smser i løpet av flere dager. 

 

Helt enig, jeg svarer så snart jeg ser det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (2 timer siden):

Ja der er menn og damer så forskjellig. Selv om de ikke liker deg så skal de fortsatt ha kontakt når de har vist at de er null interessert. Tror ikke det er mange damer som driver å har kontakt med noen de har null interesse av sjøl. Det er jo å lage ris til egen bak

Absolutt, men jeg tror det i utgangspunktet ligger i deres usikker/umodenhet, og at i de fleste tilfeller så slipper de å stå til ansvar for det de gjør. Sier bare: Issues😂

Ingen oppegående mannfolk med fornuften i behold, slutter å svare uten en ordentlig forklaring. I Ts sitt tilfelle er det selvfølgelig kjipt, men man kommer ingen vei med å prøve å finne svar. Han har allerede vist sitt sanne jeg, og det er i utgangspunktet ikke en mann man ønsker å ha et forhold til ( Når hekten forsvinner og man tenker fornuftig). 

Endret av tinky1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/22/2021 at 8:38 AM, AnonymBruker said:

Hvorfor gir du bort sex så tidlig? Er en grunn til at man skal vente 3 måneder etter man har møttes. Menn vil ikke ha et forhold til kvinner som lett gir sex. 

Anonymkode: 3fac6...c53

En mellomting er vel fint. Etter tre måneder hadde ikke jeg giddet engang, og jeg er ikke den som kunne ligget med en kvinne etter bare et par møter. Det byr meg veldig imot å ligge med noen jeg ikke kjenner, samtidig som det selvsagt ikke tar tre måneder å komme i modus.

Anonymkode: 8cd82...719

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du oppdaterer om du får svar, TS :) Kupping av tråder er forresten noe jævla dritt…

Anonymkode: ceef4...4e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Håper du oppdaterer om du får svar, TS :) Kupping av tråder er forresten noe jævla dritt…

Anonymkode: ceef4...4e9

Jeg vet veldig lett og spore av og 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Så fint, det finnes ingen regler. Jeg hadde også sex med en deilig mann på tredje date. Nå har vi vært kjærester i to år og elsker hverandre. 🥰

Anonymkode: e2056...9b6

Er du ikke redd for å få AIDS? Jeg er hysterisk redd for det.. Skjønner ikke at damer tør å ha sex. Tar du jevnlig HIV-tester du da? Det koster jo 1300 kr hver gang. Jeg har ikke råd til det iafall. 

Anonymkode: 36c37...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er du ikke redd for å få AIDS? Jeg er hysterisk redd for det.. Skjønner ikke at damer tør å ha sex. Tar du jevnlig HIV-tester du da? Det koster jo 1300 kr hver gang. Jeg har ikke råd til det iafall. 

Anonymkode: 36c37...f9a

Kjønnssykdoms tester er i hvertfall gratis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her He's back....med fine ord og komplimenter til meg MEN han er usikker på om han er klar for et forhold iom at jeg har barn fra før. 

Jaja ærlig sak det...

😟

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

ts her He's back....med fine ord og komplimenter til meg MEN han er usikker på om han er klar for et forhold iom at jeg har barn fra før. 

Jaja ærlig sak det...

😟

Anonymkode: 6ec25...132

Da går du videre og takker for deg ellers vil du lure lenge fremover hva han egentlig vil. I stede for å si dette så burde han brukt tiden til å finne ut av det og komme tilbake til deg med et ordentlig svar og ikke en sånn "mja tja kanskje vet ikke". Svakt. 

Anonymkode: cb708...bcf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/23/2021 at 9:18 AM, Bente1234 said:

Ja der er menn og damer så forskjellig. Selv om de ikke liker deg så skal de fortsatt ha kontakt når de har vist at de er null interessert. Tror ikke det er mange damer som driver å har kontakt med noen de har null interesse av sjøl. Det er jo å lage ris til egen bak

Ja, jeg stresser alltid med å bli kvitt menn jeg ikke er interessert i, gidder ikke å aktivt jobbe for å holde de tilgjengelige. Patetiske menn som holder på slik, tenk å være så desperat at man må holde på noen man ikke liker

Anonymkode: 62949...ef4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da går du videre og takker for deg ellers vil du lure lenge fremover hva han egentlig vil. I stede for å si dette så burde han brukt tiden til å finne ut av det og komme tilbake til deg med et ordentlig svar og ikke en sånn "mja tja kanskje vet ikke". Svakt. 

Anonymkode: cb708...bcf

Takk, ja. Ble så glad for komplimentene men det var mye bismak på de  når han tar et sånt forbehold 😔 Føler det blir uverdig for meg å inngå i noe sånt. Rasler ikke akkurat i eggstokkene lenger

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Takk, ja. Ble så glad for komplimentene men det var mye bismak på de  når han tar et sånt forbehold 😔 Føler det blir uverdig for meg å inngå i noe sånt. Rasler ikke akkurat i eggstokkene lenger

Anonymkode: 6ec25...132

Hva er status nå? Ikke lest hele tråden

Anonymkode: 62949...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva er status nå? Ikke lest hele tråden

Anonymkode: 62949...ef4

Bare at han har tatt kontakt igjen og sier han er usikker for om han er klar for forhold med barn fra før i bildet. Men han ga samtidig veldig flotte komplimenter til meg som jeg ble veldig glad av. 

Anonymkode: 6ec25...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare at han har tatt kontakt igjen og sier han er usikker for om han er klar for forhold med barn fra før i bildet. Men han ga samtidig veldig flotte komplimenter til meg som jeg ble veldig glad av. 

Anonymkode: 6ec25...132

Aha. Klassiker den med barn fra før og usikkerhet pga det. Personlig har det vært ok når jeg virkelig har likt noen. Så tenker at her svarer du kort og nøkternt, og unngår han videre.

Anonymkode: 62949...ef4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/23/2021 at 9:44 AM, AnonymBruker said:

Så fint, det finnes ingen regler. Jeg hadde også sex med en deilig mann på tredje date. Nå har vi vært kjærester i to år og elsker hverandre. 🥰

Anonymkode: e2056...9b6

Mine seriøse forhold har startet med sex på første date, samboerskap på 10 år med en som skulle være en one night stand. Slike regler er bare en unnskyldning på at mannen egentlig ikke var interessert nok

Anonymkode: 62949...ef4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Aha. Klassiker den med barn fra før og usikkerhet pga det. Personlig har det vært ok når jeg virkelig har likt noen. Så tenker at her svarer du kort og nøkternt, og unngår han videre.

Anonymkode: 62949...ef4

Ja, skjønner. Han sier han er usikker, samtidig at han ønsker å prøve for ellers vet han ikke hvordan det går. Så det er jo veldig uhåndgripelig for meg. Jeg misliker sterkt tanken på å trippe rundt ham som en hund og håpe på en godbit.

 

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...