Gå til innhold

Date som plutselig forsvant. Poof.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når det har vært sex flere ganger, planlegging av ferietur og spørsmål feks om jeg ser for meg ham som far til mitt barn (som ikke har pappa). Kontakt nesten daglig før han reiser hjem på ferie for å hjelpe foreldrene med å klippe gress. Og pooof. Jeg eksisterer ikke mer for han. Har sendt ham to meldinger med flere dagers mellomrom, men får ikke svar, og det er ikke aktuelt å ringe da det jo er oppskriften på den totale ydmykelse på min side.

Hva har skjedd her tror dere?

1. Han har falt ned av taket han klippet og dødd?

2. Fått alle fingrene i gressklipperen og kan ikke skrive meldinger av den grunn

3. Blitt sammen med eksen som bor i nærheten av foreldrene

Dette var en Tinder date, og selv om han virket genuin og ærlig og ikke slik som resten av røkla, så...jo. Han er akkurat slik som resten av røkla.

Sukk.

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tvilsom type. Sikker på at han er hos foreldrene? Men det kan du vel ikke finne ut uansett. Håper du får et svar da, hvis ikke så er han en drittsekk. 

Anonymkode: 9cfd3...d33

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tvilsom type. Sikker på at han er hos foreldrene? Men det kan du vel ikke finne ut uansett. Håper du får et svar da, hvis ikke så er han en drittsekk. 

Anonymkode: 9cfd3...d33

Han sa han skulle til kamerater i Oslo denne uka. Meg bekjent har de telefonapparater også i Oslo. Så jeg holder en knapp på at han har amputert alle fingrene etter gressklipper- ulykken. 

Andre teorier mottas med takk!

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av delene, bare en opportunist. Dette er grunnen til at jeg holder meg iskald på innsiden med alle jeg møter på tinder og nekter å senke guarden etter sex, det er rett og slett skummelt hvordan så mange påtar seg rollen som drømmeprinsen som en maske, mens de egentlig ikke er gira.  

Anonymkode: 62949...ef4

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt forslag vil være å ringe en kveld! Og spørr direkte, fremfor å gå rundt grøten med to meldinger. Vil være mye bedre enn å sitte hjemme og gruble :) 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ring han. Ikke kast bort tida di, bare ring

Anonymkode: b7ab7...857

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ring ham. Glem ham og lev videre. Ghosting er svar i seg selv: han er ikke interessert. Hva oppnår man med å ringe? Enten svarer han ikke eller lyver han og fortsetter å ikke ta kontakt eller sier direkte at dere ikke passer sammen. De alle tre alternativer er jo samme : han er ikke interessert . Move on !

Anonymkode: 75883...415

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ingen av delene, bare en opportunist. Dette er grunnen til at jeg holder meg iskald på innsiden med alle jeg møter på tinder og nekter å senke guarden etter sex, det er rett og slett skummelt hvordan så mange påtar seg rollen som drømmeprinsen som en maske, mens de egentlig ikke er gira.  

Anonymkode: 62949...ef4

Ja brente meg skikkelig her altså! Skikkelig sjarmør av en type, sa alle de rette tingene som gjorde at relasjonen eskalerte fortere enn jeg helt klarte å henge med- jeg tenkte mange ganger; dette er for godt til å være sant! Men så skjøv jeg det bort og tenkte bare, YOLO!

Ja og så sitter jeg her, og hekler, og hører på All by Myself med Celine Dion.

Tinder, here we go again! 😫

Holder dere oppdatert dersom jeg får et pip fra han!

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ikke ring ham. Glem ham og lev videre. Ghosting er svar i seg selv: han er ikke interessert. Hva oppnår man med å ringe? Enten svarer han ikke eller lyver han og fortsetter å ikke ta kontakt eller sier direkte at dere ikke passer sammen. De alle tre alternativer er jo samme : han er ikke interessert . Move on !

Anonymkode: 75883...415

Jepp. Hvis han har et snev av etikette og vil beholde sitt eget selvbilde som en real fyr- for det har han 😅 Så kommer han til å tekste meg når han er tilbake fra ferie, og si bla bla har det så travelt og får ikke tid å møtes mer eller lignende. Men da er jeg waaaay over han. Kommer ikke til å skrive til han mer. 

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk det han ville ha, nå er det videre til neste. 🙃

Anonymkode: fb6ef...e6a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Jeg ville tatt frem telefonen og ringt til ham altså. Ikke la et bra forhold dø ut før du vet svaret. Du må prate med ham. Mulig han er opptatt med foreldre, naboer og så videre og sitter og tenker på hva han skal svare. Du vet ikke før du eventuelt har hørt stemmen hans. Det er ikke stalking å sende 2 stk. meldinger for så å ringe. Skjønner at det er vanskelig men du må PRØVE. Min mening 💕

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ingen av delene, bare en opportunist. Dette er grunnen til at jeg holder meg iskald på innsiden med alle jeg møter på tinder og nekter å senke guarden etter sex, det er rett og slett skummelt hvordan så mange påtar seg rollen som drømmeprinsen som en maske, mens de egentlig ikke er gira.  

Anonymkode: 62949...ef4

Jeg skjønner ikke at folk tørr å møte tinderdater for sex. Det er så mange iskalde nek på den appen - og så mye bruk og kast. Folk er jo langt fra til å stole på.

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vinterdekor skrev (Akkurat nå):

Vet du hva? Jeg ville tatt frem telefonen og ringt til ham altså. Ikke la et bra forhold dø ut før du vet svaret. Du må prate med ham. Mulig han er opptatt med foreldre, naboer og så videre og sitter og tenker på hva han skal svare. Du vet ikke før du eventuelt har hørt stemmen hans. Det er ikke stalking å sende 2 stk. meldinger for så å ringe. Skjønner at det er vanskelig men du må PRØVE. Min mening 💕

Takk, glad du skriver at det ikke er stalking å sende to meldinger- det er jo sånn man føler seg når man får null respons etter å ha hatt en ganske heftig relasjon! Han er veldig verbal både skriftlig og muntlig- han er ikke typen til å tvinne sine tommeltotter og lure på hva han skal skrive til meg. Han er med kamerater i Oslo nå, iallefall var det det han sa til meg han skulle da vi tekstet forrige uke. Det siste han skrev til meg forrige uke var at det var ensomt på kammerset hos foreldrene. Og så ble det tyst. Men når jeg ikke lenger får respons på tekst, så føles det å ringe som å gå totalt utenfor vår relasjon sine uskrevne regler. Når jeg ikke blir positivt mottatt med en melding, tør jeg aller mindre å ringe.

Sex uten kondom hadde vi og. Nå må jeg ta std- test. Argh 😝

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner ikke at folk tørr å møte tinderdater for sex. Det er så mange iskalde nek på den appen - og så mye bruk og kast. Folk er jo langt fra til å stole på.

Ts her. I know! jeg trodde jeg var god til å luke på Tinder. Følte han her var creme de la creme. Vel, ja. Der kan man se

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner ikke at folk tørr å møte tinderdater for sex. Det er så mange iskalde nek på den appen - og så mye bruk og kast. Folk er jo langt fra til å stole på.

Men man vil jo gjerne tro godt om folk.

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk, glad du skriver at det ikke er stalking å sende to meldinger- det er jo sånn man føler seg når man får null respons etter å ha hatt en ganske heftig relasjon! Han er veldig verbal både skriftlig og muntlig- han er ikke typen til å tvinne sine tommeltotter og lure på hva han skal skrive til meg. Han er med kamerater i Oslo nå, iallefall var det det han sa til meg han skulle da vi tekstet forrige uke. Det siste han skrev til meg forrige uke var at det var ensomt på kammerset hos foreldrene. Og så ble det tyst. Men når jeg ikke lenger får respons på tekst, så føles det å ringe som å gå totalt utenfor vår relasjon sine uskrevne regler. Når jeg ikke blir positivt mottatt med en melding, tør jeg aller mindre å ringe.

Sex uten kondom hadde vi og. Nå må jeg ta std- test. Argh 😝

Anonymkode: 6ec25...132

Du må kunne ringe til ham, dersom han synes det er merkelig at du gjør, da har du jo svaret! Problemet i dag er jo at det meste foregår på tekst! Ring ham, lodd stemningen. Mulig han har det gøy i Oslo og om han har, har han lagt opp løpet til at du også kan ha det gøy med venninner, ingenting er bedre enn det vel?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.
 

 

 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 12
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts her. I know! jeg trodde jeg var god til å luke på Tinder. Følte han her var creme de la creme. Vel, ja. Der kan man se

Anonymkode: 6ec25...132

Vondt å høre. Husk at det ikke er deg det er noe galt med. ❤️

  • Liker 13
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du han på messenger? Ser du om han er pålogget? Jeg har også nettopp blitt ghostet av en jeg traff i 8 måneder. Det var veldig kjipt, så ble jeg irritert og bestemte meg for å mase litt (uten å kjefte). Da svarte han at jeg er fantastisk, men at han kanskje ikke er klar for forhold. Nå er min interesse borte, for å si det sånn. 

Anonymkode: cc399...b65

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...