Gå til innhold

Date som plutselig forsvant. Poof.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bente1234 skrev (Akkurat nå):

vet man ikke er populær hvis man ligger rundt..er hardt å være dame gitt.. ha ha ha 

Er vel nettopp det som er problemet. At man blir populær av å ligge rundt. Men ikke som fast kjæreste. Blir jo som å ansette noen i fast direktørstilling, når de bare har jobbet timesvikariat på Adecco før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Realverdien skrev (Akkurat nå):

Er vel nettopp det som er problemet. At man blir populær av å ligge rundt. Men ikke som fast kjæreste. Blir jo som å ansette noen i fast direktørstilling, når de bare har jobbet timesvikariat på Adecco før.

ja og så får man ingenting hvis man ikke går med på fwb... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for meg i denne tråden. Når Realverdien melder sin ankomst legges diskusjonsnivået så lavt at det ikke er moro lenger. Takk for mange fine svar, ønsker dere alle en god sommer 🌞

Hilsen ts

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takker for meg i denne tråden. Når Realverdien melder sin ankomst legges diskusjonsnivået så lavt at det ikke er moro lenger. Takk for mange fine svar, ønsker dere alle en god sommer 🌞

Hilsen ts

Anonymkode: 6ec25...132

Jeg vil bare skrive til deg at du ble utsatt for love bombing, alt den fyren kan av sjarmteknikker og godord øste han over deg på en gang. Vær glad dette er over så fort! Min eks gjorde akkurat det samme, det ble starten på nesten 10 år i helvete hvor han knuste hodet mitt mot en murvegg og.

Til info, du er ikke stalker om du sender 2 sms og ringer en gang, han spurte om du så for deg ham som far til ungen din, og er ikke DET far out there på stalkerskala så vet ikke jeg. 

Anonymkode: cb708...bcf

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg vil bare skrive til deg at du ble utsatt for love bombing, alt den fyren kan av sjarmteknikker og godord øste han over deg på en gang. Vær glad dette er over så fort! Min eks gjorde akkurat det samme, det ble starten på nesten 10 år i helvete hvor han knuste hodet mitt mot en murvegg og.

Til info, du er ikke stalker om du sender 2 sms og ringer en gang, han spurte om du så for deg ham som far til ungen din, og er ikke DET far out there på stalkerskala så vet ikke jeg. 

Anonymkode: cb708...bcf

Når vet du det er lovebombing eller at de faktisk mener det? Lovebombing er det mest verbalt og ingen handling som backer opp eller hvordan tolkes det?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (Akkurat nå):

Når vet du det er lovebombing eller at de faktisk mener det? Lovebombing er det mest verbalt og ingen handling som backer opp eller hvordan tolkes det?? 

Det er når de LOVER gull og grønne skoger, snakker om alt som skal skje, at du er så fantastisk, at dette er det han vil mer enn noe enda han ikke kan stave etternavnet ditt. Men er han der når du trenger å prate? Om det skjer noe tungt, er han tilgjengelig? GJØR han ting eller bare snakker han om de? Alt for fort alt for mye, som når han spør ts om hun ser ham for seg som far for ungen. Det er så på et så overfladisk nivå at jeg knapt har hørt maken. Hun kjenner ham ikke en gang. 

Anonymkode: cb708...bcf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er når de LOVER gull og grønne skoger, snakker om alt som skal skje, at du er så fantastisk, at dette er det han vil mer enn noe enda han ikke kan stave etternavnet ditt. Men er han der når du trenger å prate? Om det skjer noe tungt, er han tilgjengelig? GJØR han ting eller bare snakker han om de? Alt for fort alt for mye, som når han spør ts om hun ser ham for seg som far for ungen. Det er så på et så overfladisk nivå at jeg knapt har hørt maken. Hun kjenner ham ikke en gang. 

Anonymkode: cb708...bcf

Vel det er mange som er slik utenom kjærlighetslivet også da som man ikke kan stole 5 flate øre på for har så mange planer og skal ditt og datt og så blir det ikke noe av noe.  Men skjønner at alt ligger i kjeften og ikke noe handling. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (2 minutter siden):

Når vet du det er lovebombing eller at de faktisk mener det? Lovebombing er det mest verbalt og ingen handling som backer opp eller hvordan tolkes det?? 

Og også, når en mann snakker om hvor forståelsesfull eller snill eller god eller rolig han er, en hvilken som HELST egenskap som bør bedømmes av andre, så ER han IKKE de tingene. Jeg lærte på de harde måtene. Styr unna folk som omtaler seg som god og snill osv, de som virkelig er det, de bare er det. 

Jeg ser på lovebombing og falsk fremtidsutsikter som en distraksjon så du ikke oppdager at her og nå, er han helt tom og lever bare på fagre løfter og ord.

Anonymkode: cb708...bcf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (1 minutt siden):

Vel det er mange som er slik utenom kjærlighetslivet også da som man ikke kan stole 5 flate øre på for har så mange planer og skal ditt og datt og så blir det ikke noe av noe.  Men skjønner at alt ligger i kjeften og ikke noe handling. 

Det er sant, men farligst er de som gjør dette som mål over å få kontroll på deg. 

Anonymkode: cb708...bcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg er masse på forumet og har ikke påstått annet. Poenget mitt var at jeg ikke forstår hvordan han har tid å skrive så mye her når han ligger rundt hele dagen slik han påstår. 

Anonymkode: 6ec25...132

Sikkert fordi han i virkeligheten er en incel. Man har tid til å sitte og skryte og juge på internett da.

Anonymkode: bb8e1...b70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.....

Tinderdater som stiller sånne spørsmål er ekstremt rødt flagg, da.

Du burde forduftet etter «ser du for deg meg som far»......for er fordummende manipulativt og jævlig drøyt spørsmål.

Barn er mennesker, ikke en gateway til puling. Bortsett fra at du responderte sånn da. 

Kynisk idiot som fikk det han ville ha. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og også, når en mann snakker om hvor forståelsesfull eller snill eller god eller rolig han er, en hvilken som HELST egenskap som bør bedømmes av andre, så ER han IKKE de tingene. Jeg lærte på de harde måtene. Styr unna folk som omtaler seg som god og snill osv, de som virkelig er det, de bare er det. 

Jeg ser på lovebombing og falsk fremtidsutsikter som en distraksjon så du ikke oppdager at her og nå, er han helt tom og lever bare på fagre løfter og ord.

Anonymkode: cb708...bcf

Ja, eller påpeke at andre mener h*n er så snill og god. Forteller om alt det "gode" personen gjør for andre. Man har ikke behov for slik selvhevdelse om man har rent mel i posen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fløff skrev (5 minutter siden):

Men.....

Tinderdater som stiller sånne spørsmål er ekstremt rødt flagg, da.

Du burde forduftet etter «ser du for deg meg som far»......for er fordummende manipulativt og jævlig drøyt spørsmål.

Barn er mennesker, ikke en gateway til puling. Bortsett fra at du responderte sånn da. 

Kynisk idiot som fikk det han ville ha. 

Jeg synes faktisk ikke det spørsmålet er så galt. 

Det er mange som ikke ønsker barn, og da forstår jeg godt at man ikke vil investere mer tid med en person man ikke kan se en fremtid med. Noen har jo som formål å finne en partner kun for reproduksjon. 

Men man bør aldri aldri ghoste. Det er så lavmål. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (10 timer siden):

Jeg skjønner ikke at folk tørr å møte tinderdater for sex. Det er så mange iskalde nek på den appen - og så mye bruk og kast. Folk er jo langt fra til å stole på.

En ting er å møte folk for sex, det er ikke det lureste man gjør hverken på en app, eller i "virkeligheten", om man ønsker forhold. 

Men hadde ikke jeg tatt sjansen på å treffe en av de neka på tinder, så hadde jeg ikke sitti her jeg sitter nå: verdens beste samboer, vi er forlovet, har hund, og akkurat pusset opp hele huset. Nå nyter vi noen late sommerdager sammen på verandaen, etter noen dager i båten vår. 🥰 

Man må se på hva folk sier, og hva de gjør. Om man treffer folk på syklubb, tinder, byen eller på en fest, har egentlig ikke så mye å si. Han rolige, fine karen man møter via venner, kan like godt ha en konto på tinder, og. Det gjør han ikke automatisk til en drittsekk. 

Ts: Jeg hadde nok ringt for å høre hva som skjer. Ikke fordi jeg tror du får så mye ut av det (jeg tror ikke han er interessert lengre), men for meg hadde behovet for svar, avslutning og at han stilles litt til ansvar trumfet behovet mitt for å ikke tape ansikt. Jeg syns ikke man taper ansikt av å kreve et ordentlig svar av en relasjon som har pågått en stund. 

:klem:

 

 

Anonymkode: 2f007...a18

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg tror du har blitt ghostet. Veldig mange menn vegrer seg til å såre damen så det er lettere å bare avslutte i stillhet uten å gi noe lyd. En venn av meg blir det nå, helt forferdelig stygt. 
 

Men man vet aldri, tiden vil vise. Jeg håper for din del han er den mannen du tror han er❤️

Anonymkode: e38ac...cc1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fløff skrev (22 minutter siden):

Men.....

Tinderdater som stiller sånne spørsmål er ekstremt rødt flagg, da.

Du burde forduftet etter «ser du for deg meg som far»......for er fordummende manipulativt og jævlig drøyt spørsmål.

Barn er mennesker, ikke en gateway til puling. Bortsett fra at du responderte sånn da. 

Kynisk idiot som fikk det han ville ha. 

Burde skremt han med bilde av positiv graviditets test og skrive at ønske ditt ble oppfylt gratulerer du skal bli far😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (1 time siden):

poenget er vel heller at de som bare er ute etter sex sjelden gidder å vente i 3 mnd'er så slik sett er det jo smart. 

Da tiltrekker man seg de som er ute etter psykologisk spill, istedet. Er jo ekstra gøy å dumpe dama etter sex dersom hun er blitt betatt og ikke bare kåt.

Anonymkode: 9ac64...b43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorvusCorax skrev (24 minutter siden):

Jeg synes faktisk ikke det spørsmålet er så galt. 

Det er mange som ikke ønsker barn, og da forstår jeg godt at man ikke vil investere mer tid med en person man ikke kan se en fremtid med. Noen har jo som formål å finne en partner kun for reproduksjon. 

Men man bør aldri aldri ghoste. Det er så lavmål. 

Jeg tenker det i tidlig datefase (type mindre enn 1 år) er ganske uansvarlig å ta opp noe sånt.

Å spørre «hva tenker du om fremtiden» er bedre. 

Om en date hadde begynt å prate om ungen min konkret og fremtiden hadde jeg forduftet selv.

Men å være tydelig på hvilke fremtidsønsker man har, og om man eventuelt ønsker egne biologiske barn eller ikke er jo positivt. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (12 minutter siden):

Jeg tenker det i tidlig datefase (type mindre enn 1 år) er ganske uansvarlig å ta opp noe sånt.

Å spørre «hva tenker du om fremtiden» er bedre. 

Om en date hadde begynt å prate om ungen min konkret og fremtiden hadde jeg forduftet selv.

Men å være tydelig på hvilke fremtidsønsker man har, og om man eventuelt ønsker egne biologiske barn eller ikke er jo positivt. 

 

Hvorfor er det så rart å spørre om "ønsker du barn?" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...