Gå til innhold

Date som plutselig forsvant. Poof.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hehe lå med daten på tredje møte, typisk kjekkas med muskler og tatoveringer. Er gift med barn i dag 😉

Anonymkode: f179b...8a1

Lå med daten FØRSTE møte 😇 Typisk kjekk, høy, mørk, tatoveringer og godt trent. Samboere og barn idag! 

Anonymkode: 981ad...2cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Å, spar meg.

Anonymkode: 6ec25...132

Er du noe å spare på da?

Anonymkode: e8128...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Altså, du bor jo på dette forumet. Ligger du og knaller og taster på telefonen samtidig?

Anonymkode: 6ec25...132

Knuller vel mest på fredager og lørdager, som vanlige folk.

Akkurat nå sitter jeg på hytta mi på Telemarkskysten. Om noen har lyst til å stikke innom for noen pils og litt sommerbeising.

Er som sagt mange ganger andre steder, gammel forumbruker. Synes KG er interessant som norskt fenomen, der hvor kanskje 90-95% norske menn er på engelskspråklige nettforum, er jeg meg selv i noen uker på KG og blir regerett mobbet vekk og rapportert, for å si relativt ukontroversielle ting som "alle" norske menn tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, nok ei som klager over at kjekkasen stakk av etter sex. Dette har vi vel ikke hørt før?  🤣

Alt jeg ser er at det er nok ei som syter over at hun ikke fikk til hypergami spillet i boks, nemlig å få i garnet en som både ser bedre ut enn henne og har ellers høyere status enn henne på ulike områder. 

Tinder, tinder, tinder, tinder !!! 😂😂 

Anonymkode: ac087...2ae

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Huff da, nok ei som klager over at kjekkasen stakk av etter sex. Dette har vi vel ikke hørt før?  🤣

Alt jeg ser er at det er nok ei som syter over at hun ikke fikk til hypergami spillet i boks, nemlig å få i garnet en som både ser bedre ut enn henne og har ellers høyere status enn henne på ulike områder. 

Tinder, tinder, tinder, tinder !!! 😂😂 

Anonymkode: ac087...2ae

TS her. Det du sier stemmer ikke. Jeg er like fin som han utseendemessig. Av sikre kilder har jeg hørt jeg er en 8er, hvis man skal synke ned på fagspråket til div incels her på forumet. Jeg er slank og veltrent og på Tinder får jeg match på folk 10 år yngre enn meg, uten at det har noen interesse for meg. I tillegg har jeg min egen nesten nedbetalte bolig i en stor by, med stor hage. Jeg har min egen nedbetalte bil (riktignok noe gamle greier men fortsatt min egen nedbetalte bil). Jeg har profesjonsutdanning. Han har høyere utdanning enn meg men bor leid på 30 kvm. Jeg vet ikke hvorfor han har gjort så dårlige økonomiske prioriteringer at han ikke har egen bolig sent i 30- åra. Uansett så jeg ikke på det som et problem at han ikke eier bolig, det er sånt man finner ut av.

Det er på ingen måte noen ubalanse i relasjonen annet enn at han er 2 år yngre enn meg og jeg har et barn. Det er mer spesielt at han IKKE har barn i denne alderen. Han er også mer kjekkas og mer sjarmør enn meg, men jeg har ikke noe behov for å sjarmere andre enn mine nærmeste. 

 Hele dette forumet er gjennomsyret av folk som i en datingfase sammenligner hvilke attributter man har. Mange, kanskje folk uten forholdserfaring, omtaler dating som et skjematisk regnestykke som skal gå opp. Hvilken skala man ligger på utseendemessig, hvilke ting man har. Fullstendig uforstående til den kjemien og tiltrekningen som oppstår mellom to mennesker som liker hverandre og vil hverandre vel. Jeg likte han veldig godt! Det er lavmål å shame et menneske som la hjertet sitt på et serveringsfat til en som ikke fortjente det. Det er IKKE meg det er noe galt med.

Hilsen ts

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Huff da, nok ei som klager over at kjekkasen stakk av etter sex. Dette har vi vel ikke hørt før?  🤣

Alt jeg ser er at det er nok ei som syter over at hun ikke fikk til hypergami spillet i boks, nemlig å få i garnet en som både ser bedre ut enn henne og har ellers høyere status enn henne på ulike områder. 

Tinder, tinder, tinder, tinder !!! 😂😂 

Anonymkode: ac087...2ae

Hva ler du av? At andre opplever skuffelse i livet sitt? Så ufyselig. 

Anonymkode: 159af...414

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

TS her. Det du sier stemmer ikke. Jeg er like fin som han utseendemessig. Av sikre kilder har jeg hørt jeg er en 8er, hvis man skal synke ned på fagspråket til div incels her på forumet. Jeg er slank og veltrent og på Tinder får jeg match på folk 10 år yngre enn meg, uten at det har noen interesse for meg. I tillegg har jeg min egen nesten nedbetalte bolig i en stor by, med stor hage. Jeg har min egen nedbetalte bil (riktignok noe gamle greier men fortsatt min egen nedbetalte bil). Jeg har profesjonsutdanning. Han har høyere utdanning enn meg men bor leid på 30 kvm. Jeg vet ikke hvorfor han har gjort så dårlige økonomiske prioriteringer at han ikke har egen bolig sent i 30- åra. Uansett så jeg ikke på det som et problem at han ikke eier bolig, det er sånt man finner ut av.

Det er på ingen måte noen ubalanse i relasjonen annet enn at han er 2 år yngre enn meg og jeg har et barn. Det er mer spesielt at han IKKE har barn i denne alderen. Han er også mer kjekkas og mer sjarmør enn meg, men jeg har ikke noe behov for å sjarmere andre enn mine nærmeste. 

 Hele dette forumet er gjennomsyret av folk som i en datingfase sammenligner hvilke attributter man har. Mange, kanskje folk uten forholdserfaring, omtaler dating som et skjematisk regnestykke som skal gå opp. Hvilken skala man ligger på utseendemessig, hvilke ting man har. Fullstendig uforstående til den kjemien og tiltrekningen som oppstår mellom to mennesker som liker hverandre og vil hverandre vel. Jeg likte han veldig godt! Det er lavmål å shame et menneske som la hjertet sitt på et serveringsfat til en som ikke fortjente det. Det er IKKE meg det er noe galt med.

Hilsen ts

Anonymkode: 6ec25...132

👏🏻👏🏻

Anonymkode: 62949...ef4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (3 timer siden):

Knuller vel mest på fredager og lørdager, som vanlige folk.

Akkurat nå sitter jeg på hytta mi på Telemarkskysten. Om noen har lyst til å stikke innom for noen pils og litt sommerbeising.

Er som sagt mange ganger andre steder, gammel forumbruker. Synes KG er interessant som norskt fenomen, der hvor kanskje 90-95% norske menn er på engelskspråklige nettforum, er jeg meg selv i noen uker på KG og blir regerett mobbet vekk og rapportert, for å si relativt ukontroversielle ting som "alle" norske menn tenker.

Var du på Nettby i "gamle dager"?

Anonymkode: 38146...cbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Var du på Nettby i "gamle dager"?

Anonymkode: 38146...cbb

Nei, bare kortvarig.

Nettby var vel mer et slags facebook, med profiler? Mye sjekking der husker jeg.

I dag er 22. juli og statsministeren sier at "gamere" må reddes fra høyreekstremismen. Altså mener hun at folk radikaliseres på nett.

Man ser også at motdebattanter øyeblikkelig prøver å stemple (meg) deltakere som seksuelle tapere fordi de kun ved sin tilstedeværelse på et norsk nettforum, nødvendigvis må være taper. (Tapere knuller ikke, i damer sine øyne. Det er det vinnere som gjør, og vinnerne er ikke på nettforum. Det er vel faktisk nesten umulig å være vinner uten å knulle mange damer, i damer sine øyne.  De sier kanskje noe annet her på KG, men røper seg med disse typiske anklagene. Ser man på hva kvinner gjør, istedet for hva de sier, så vil du aldri undre deg over dem igjen.)

Intressant da at Norges største nettforum er for kvinner, ikke menn. Og at (imo) 95% av norske menn deltar på engelsksprålige forum. Det som finnes av meningsutvekslinger er enten veldig overfladiske og beskyldningspregete (som på KG), eller mer for spesielt interesserte (vgd) og uansett nattestengt. Ellers er det mer dokument.no og slike ting. Mangelen på norsk nettdebattkultur er interessant.

Man ser jo at kommentarfeltene i avisene sanket mye interessante utvekslinger mens de enda hadde origo og slike tjenester, men etter at det ble krav om fullt navn for å delta, er det jo INGEN vettige mennesker som vil signere med fullt navn, da de da kommer til å bli hitlet og kalt idiot om det så er brøytebilen de drøfter.

Bare noen kjappe tanker, mens jeg er "hjemme" i Norge og drøfter, før jeg stikker over på Quora, Reddit, og krangler om Molotov-Ribbentorp pakten og slikt noe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (11 minutter siden):

Nei, bare kortvarig.

Nettby var vel mer et slags facebook, med profiler? Mye sjekking der husker jeg.

I dag er 22. juli og statsministeren sier at "gamere" må reddes fra høyreekstremismen. Altså mener hun at folk radikaliseres på nett.

Man ser også at motdebattanter øyeblikkelig prøver å stemple (meg) deltakere som seksuelle tapere fordi de kun ved sin tilstedeværelse på et norsk nettforum, nødvendigvis må være taper. (Tapere knuller ikke, i damer sine øyne. Det er det vinnere som gjør, og vinnerne er ikke på nettforum. Det er vel faktisk nesten umulig å være vinner uten å knulle mange damer, i damer sine øyne.  De sier kanskje noe annet her på KG, men røper seg med disse typiske anklagene. Ser man på hva kvinner gjør, istedet for hva de sier, så vil du aldri undre deg over dem igjen.)

Intressant da at Norges største nettforum er for kvinner, ikke menn. Og at (imo) 95% av norske menn deltar på engelsksprålige forum. Det som finnes av meningsutvekslinger er enten veldig overfladiske og beskyldningspregete (som på KG), eller mer for spesielt interesserte (vgd) og uansett nattestengt. Ellers er det mer dokument.no og slike ting. Mangelen på norsk nettdebattkultur er interessant.

Man ser jo at kommentarfeltene i avisene sanket mye interessante utvekslinger mens de enda hadde origo og slike tjenester, men etter at det ble krav om fullt navn for å delta, er det jo INGEN vettige mennesker som vil signere med fullt navn, da de da kommer til å bli hitlet og kalt idiot om det så er brøytebilen de drøfter.

Bare noen kjappe tanker, mens jeg er "hjemme" i Norge og drøfter, før jeg stikker over på Quora, Reddit, og krangler om Molotov-Ribbentorp pakten og slikt noe.

Wow. Jeg stilte deg et spørsmål i ren nysgjerrighet, også kom denne rant`en :overrasket:

Anonymkode: 38146...cbb

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (59 minutter siden):

Nei, bare kortvarig.

Nettby var vel mer et slags facebook, med profiler? Mye sjekking der husker jeg.

I dag er 22. juli og statsministeren sier at "gamere" må reddes fra høyreekstremismen. Altså mener hun at folk radikaliseres på nett.

Man ser også at motdebattanter øyeblikkelig prøver å stemple (meg) deltakere som seksuelle tapere fordi de kun ved sin tilstedeværelse på et norsk nettforum, nødvendigvis må være taper. (Tapere knuller ikke, i damer sine øyne. Det er det vinnere som gjør, og vinnerne er ikke på nettforum. Det er vel faktisk nesten umulig å være vinner uten å knulle mange damer, i damer sine øyne.  De sier kanskje noe annet her på KG, men røper seg med disse typiske anklagene. Ser man på hva kvinner gjør, istedet for hva de sier, så vil du aldri undre deg over dem igjen.)

Intressant da at Norges største nettforum er for kvinner, ikke menn. Og at (imo) 95% av norske menn deltar på engelsksprålige forum. Det som finnes av meningsutvekslinger er enten veldig overfladiske og beskyldningspregete (som på KG), eller mer for spesielt interesserte (vgd) og uansett nattestengt. Ellers er det mer dokument.no og slike ting. Mangelen på norsk nettdebattkultur er interessant.

Man ser jo at kommentarfeltene i avisene sanket mye interessante utvekslinger mens de enda hadde origo og slike tjenester, men etter at det ble krav om fullt navn for å delta, er det jo INGEN vettige mennesker som vil signere med fullt navn, da de da kommer til å bli hitlet og kalt idiot om det så er brøytebilen de drøfter.

Bare noen kjappe tanker, mens jeg er "hjemme" i Norge og drøfter, før jeg stikker over på Quora, Reddit, og krangler om Molotov-Ribbentorp pakten og slikt noe.

Det er ikke på grunn av din tilstedeværelse her du sees på som en taper, men på grunn av innholdet i det du skriver.

Anonymkode: 6ec25...132

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS her. Det du sier stemmer ikke. Jeg er like fin som han utseendemessig. Av sikre kilder har jeg hørt jeg er en 8er, hvis man skal synke ned på fagspråket til div incels her på forumet. Jeg er slank og veltrent og på Tinder får jeg match på folk 10 år yngre enn meg, uten at det har noen interesse for meg. I tillegg har jeg min egen nesten nedbetalte bolig i en stor by, med stor hage. Jeg har min egen nedbetalte bil (riktignok noe gamle greier men fortsatt min egen nedbetalte bil). Jeg har profesjonsutdanning. Han har høyere utdanning enn meg men bor leid på 30 kvm. Jeg vet ikke hvorfor han har gjort så dårlige økonomiske prioriteringer at han ikke har egen bolig sent i 30- åra. Uansett så jeg ikke på det som et problem at han ikke eier bolig, det er sånt man finner ut av.

Det er på ingen måte noen ubalanse i relasjonen annet enn at han er 2 år yngre enn meg og jeg har et barn. Det er mer spesielt at han IKKE har barn i denne alderen. Han er også mer kjekkas og mer sjarmør enn meg, men jeg har ikke noe behov for å sjarmere andre enn mine nærmeste. 

 Hele dette forumet er gjennomsyret av folk som i en datingfase sammenligner hvilke attributter man har. Mange, kanskje folk uten forholdserfaring, omtaler dating som et skjematisk regnestykke som skal gå opp. Hvilken skala man ligger på utseendemessig, hvilke ting man har. Fullstendig uforstående til den kjemien og tiltrekningen som oppstår mellom to mennesker som liker hverandre og vil hverandre vel. Jeg likte han veldig godt! Det er lavmål å shame et menneske som la hjertet sitt på et serveringsfat til en som ikke fortjente det. Det er IKKE meg det er noe galt med.

Hilsen ts

Anonymkode: 6ec25...132

Godt skrevet er bestandig noen som liker å provosere og få ts til å fremstå som en dust men jeg syns heller den du svarte står frem som noe langt verre.. Shake it off…

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (1 time siden):

Nei, bare kortvarig.

Nettby var vel mer et slags facebook, med profiler? Mye sjekking der husker jeg.

I dag er 22. juli og statsministeren sier at "gamere" må reddes fra høyreekstremismen. Altså mener hun at folk radikaliseres på nett.

Man ser også at motdebattanter øyeblikkelig prøver å stemple (meg) deltakere som seksuelle tapere fordi de kun ved sin tilstedeværelse på et norsk nettforum, nødvendigvis må være taper. (Tapere knuller ikke, i damer sine øyne. Det er det vinnere som gjør, og vinnerne er ikke på nettforum. Det er vel faktisk nesten umulig å være vinner uten å knulle mange damer, i damer sine øyne.  De sier kanskje noe annet her på KG, men røper seg med disse typiske anklagene. Ser man på hva kvinner gjør, istedet for hva de sier, så vil du aldri undre deg over dem igjen.)

Intressant da at Norges største nettforum er for kvinner, ikke menn. Og at (imo) 95% av norske menn deltar på engelsksprålige forum. Det som finnes av meningsutvekslinger er enten veldig overfladiske og beskyldningspregete (som på KG), eller mer for spesielt interesserte (vgd) og uansett nattestengt. Ellers er det mer dokument.no og slike ting. Mangelen på norsk nettdebattkultur er interessant.

Man ser jo at kommentarfeltene i avisene sanket mye interessante utvekslinger mens de enda hadde origo og slike tjenester, men etter at det ble krav om fullt navn for å delta, er det jo INGEN vettige mennesker som vil signere med fullt navn, da de da kommer til å bli hitlet og kalt idiot om det så er brøytebilen de drøfter.

Bare noen kjappe tanker, mens jeg er "hjemme" i Norge og drøfter, før jeg stikker over på Quora, Reddit, og krangler om Molotov-Ribbentorp pakten og slikt noe.

Ikke la deg provosere det er det de er ute etter 👍🏻👍🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bente1234 skrev (23 minutter siden):

Ikke la deg provosere det er det de er ute etter 👍🏻👍🏻

Provosere? Jeg bare stilte han et spørsmål. Hvis terskelen for å bli provosert er så lav, kan man jo virkelig begynne å lure. Og hvorfor forsvarer du han? Han framstår som mann nok til å stå opp for seg selv.

Anonymkode: 38146...cbb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Takker for meg i denne tråden. Når Realverdien melder sin ankomst legges diskusjonsnivået så lavt at det ikke er moro lenger. Takk for mange fine svar, ønsker dere alle en god sommer 🌞

Hilsen ts

Anonymkode: 6ec25...132

Neeeei! Får vi ikke vite hvordan det gikk da?😩😩 

Anonymkode: 3a329...de9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Når det har vært sex flere ganger, planlegging av ferietur og spørsmål feks om jeg ser for meg ham som far til mitt barn (som ikke har pappa). Kontakt nesten daglig før han reiser hjem på ferie for å hjelpe foreldrene med å klippe gress. Og pooof. Jeg eksisterer ikke mer for han. Har sendt ham to meldinger med flere dagers mellomrom, men får ikke svar, og det er ikke aktuelt å ringe da det jo er oppskriften på den totale ydmykelse på min side.

Hva har skjedd her tror dere?

1. Han har falt ned av taket han klippet og dødd?

2. Fått alle fingrene i gressklipperen og kan ikke skrive meldinger av den grunn

3. Blitt sammen med eksen som bor i nærheten av foreldrene

Dette var en Tinder date, og selv om han virket genuin og ærlig og ikke slik som resten av røkla, så...jo. Han er akkurat slik som resten av røkla.

Sukk.

Anonymkode: 6ec25...132

Trenger ikke være noen av delene og du får aldri vite noe om det. Han vil i alle fall ikke ha noe mer med deg og gjøre. Så det kan være alt fra at han ville bare ha litt sex med deg, så hoppe videre til neste lettlurte dame, til 100000 andre psykologiske grunner som du aldri får vite om. Bare å gå videre og trekke seg langt unna, og om han kommer tilbake med meldinger som slike ofte gjør? Gi en kald skulder og blokkere i alle mulige SOME.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Antiviruset skrev (2 timer siden):

Trenger ikke være noen av delene og du får aldri vite noe om det. Han vil i alle fall ikke ha noe mer med deg og gjøre. Så det kan være alt fra at han ville bare ha litt sex med deg, så hoppe videre til neste lettlurte dame, til 100000 andre psykologiske grunner som du aldri får vite om. Bare å gå videre og trekke seg langt unna, og om han kommer tilbake med meldinger som slike ofte gjør? Gi en kald skulder og blokkere i alle mulige SOME.

Syns det er flott at det fins noen menn som ser faanskapen i  slike menns oppførsel ovenfor damer det er sjelden egentlig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det de fleste skriver her, men slike mennesker må stå til ansvar for det de gjør. Snakk om å være umoden. Opplevd det samme selv, men jeg ga bare blaffen. Da tok han kontakt, og tar fortsatt kontakt. Skjønne den som kan. 

Endret av tinky1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tinky1 skrev (8 timer siden):

Enig med det de fleste skriver her, men slike mennesker må stå til ansvar for det de gjør. Snakk om å være umoden. Opplevd det samme selv, men jeg ga bare blaffen. Da tok han kontakt, og tar fortsatt kontakt. Skjønne den som kan. 

Ja der er menn og damer så forskjellig. Selv om de ikke liker deg så skal de fortsatt ha kontakt når de har vist at de er null interessert. Tror ikke det er mange damer som driver å har kontakt med noen de har null interesse av sjøl. Det er jo å lage ris til egen bak

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...