Gå til innhold

Er det greit å bade naken på offentlige steder?


Gab

Er det greit å bade naken på offentlige steder?  

285 stemmer

  1. 1. Er det greit å bade naken på offentlige steder?

    • Ja, det er greit
      97
    • Nei, det er ikke greit
      149
    • Bryr meg ikke
      39


Anbefalte innlegg

hohumpf skrev (På 24.11.2021 den 0.12):

 

Det er ikke obligatorisk å være naken på offentlig naturist-/fristrand. Når vi i min familie drar er 3 nakne og 1 ikke. Ingen som har klaget etter over 2 tiår på min nærmeste naturiststrand.

På naturistsentra kan det være områder med påbud om nakenhet, ref. f.eks. ordensregler for Sjøhaug naturistsenter, men det er jo ikke en offentlig plass.

Var det jeg og mente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fru Uperfekt skrev (27 minutter siden):

Det er ei blotting men innenfor lovverket

Det finnes ikke lovlig blotting. Blotting er definert som en seksuelt motivert handling hvor man viser frem sin seksualitet for å få seg en seksuell tilfredstillelse. 

Om noen kler seg nakne av andre årsaker, f.eks. fordi de liker å bade og sole seg nakne, da er det ikke blotting i lovens forstand.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aksase skrev (3 timer siden):

Det finnes ikke lovlig blotting. Blotting er definert som en seksuelt motivert handling hvor man viser frem sin seksualitet for å få seg en seksuell tilfredstillelse. 

Om noen kler seg nakne av andre årsaker, f.eks. fordi de liker å bade og sole seg nakne, da er det ikke blotting i lovens forstand.

Og i utgangspunktet er det å bade naken ikke blotting slik enkelte i denne tråden later til å tro

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...