Gå til innhold

Er det greit å bade naken på offentlige steder?


Gab

Er det greit å bade naken på offentlige steder?  

285 stemmer

  1. 1. Er det greit å bade naken på offentlige steder?

    • Ja, det er greit
      97
    • Nei, det er ikke greit
      149
    • Bryr meg ikke
      39


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

47 minutter siden, Khadira said:

Hvorfor må man på død og liv bade naken da?

Hvorfor må man på død og liv bade påkledd da?

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Peonjenta said:

Hvorfor skal jeg måtte se dine kjønnsorganer?  Burde ikke det være frivillig?   Det finnes tusenvis av plasser du kan bade naken og alene i Norge.  Hvis du MÅ bade naken blant masse mennesker er du en blotter.  Blottere er creepy, kriminelle og utrolig ekle. 

Hvorfor skal du behøve å stirre på mine kjønnsorganer hvis jeg er naken? Normale kjønnsorganer er ikke så store og tar ikke en en stor del av synsfeltet. De er innenfor vanlig variasjon og ikke noe spesielt verken å være stolt av eller skamme seg over.

Du vet ikke hva blotting er.

Endret av Bag
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant! NRK har akkurat de samme spørsmålene og svaralternativene. Der svarer 57% ja, 18% nei og 25% bryr seg ikke. Jeg synes det var veldig liberalt og ville teste ut her på KG. Her er det bare 24 % ja men 53% nei.

Hvorfor er folk på KG så veldig mye mer konservative enn folk på NRK? Er det fordi det er flere damer her og damer er mer konservative?

 

Endret av Gab
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gab skrev (1 minutt siden):

Interessant! NRK har akkurat de samme spørsmålene og svaralternativene. Der svarer 57% ja, 18% nei og 25% bryr seg ikke. Jeg synes det var veldig liberalt og ville teste ut her på KG. Her er det bare 24 % ja men 53% nei.

Hvorfor er folk på KG så veldig mye mer konservative enn folk på NRK? Er det fordi det er flere damer her og damer er mer konservative?

 

Kvinner er mer liberale og venstrevridde enn menn. Slik var det ikke alltid. NRK er kulturradikalt og ikke nøytralt nettsted

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxwell

Hadde ikke gjort det selv (liker ikke å skifte i garderober engang), men bryr meg ikke om at andre gjør det. Det er jo ikke noe farlig, så lenge folk ikke trykker kjønnsorganet sitt i trynet på andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Khadira skrev (4 timer siden):

Hvorfor må man på død og liv bade naken da?

Dusjer du med klær på?

Ser ikke problemet her, kropp er bare kropp, så la de som vil få gjøre det

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (3 timer siden):

Hvorfor skal jeg måtte se dine kjønnsorganer?  Burde ikke det være frivillig?   Det finnes tusenvis av plasser du kan bade naken og alene i Norge.  Hvis du MÅ bade naken blant masse mennesker er du en blotter.  Blottere er creepy, kriminelle og utrolig ekle. 

Så ikke se på meg da.

Btw de fleste som er nudister er ikke blottere

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (4 minutter siden):

Dusjer du med klær på?

Ser ikke problemet her, kropp er bare kropp, så la de som vil få gjøre det

Som kjent pleier man jo å dusje uti naturen.. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Khadira skrev (Akkurat nå):

Som kjent pleier man jo å dusje uti naturen.. 

Det poenget fløy visst over hodet ditt.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å være liberal og ikke bry meg. Samtidig er vi i en verden med et helt sykt eksponeringsbehov og hvor mange likes du får bestemmer din verdi. Det er fint at offentlige strender er som de er, og at unge folk slipper press med å kle av seg mer. For et press er det.

Vi har heldigvis egne strender for de som ønsker å gå "Al natural" 👍

 

Endret av Hesmeta
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bag skrev (1 time siden):

Hvorfor skal du behøve å stirre på mine kjønnsorganer hvis jeg er naken? Normale kjønnsorganer er ikke så store og tar ikke en en stor del av synsfeltet. De er innenfor vanlig variasjon og ikke noe spesielt verken å være stolt av eller skryte av.

Du vet ikke hva blotting er.

Jeg stirrer ikke, men kan risikere å se de ufrivillig. Du må gjerne prøve deg men det vanker noen tusen i bot så da spørs det hvor mye det er verdt for deg å blotte deg selv. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fru Uperfekt skrev (55 minutter siden):

Så ikke se på meg da.

Btw de fleste som er nudister er ikke blottere

Er de på offentlige strender er de blottere og det blir politianmeldt, 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (53 minutter siden):

Er de på offentlige strender er de blottere og det blir politianmeldt, 

Mulig noen forsøker å politianmelde noen men jeg har ennå ikke hørt at noen har blitt straffet kun for å være nakne på offentlig strand. Har du en link så må du gjerne komme med den!

En blotter er en som blir seksuelt opphisset av å vise/praktisere sin seksualitet overfor noen som ikke har ønsket det.

At noen har et liberalt forhold til klær og har på seg mindre enn du selv ville ha gjort betyr ikke at de er blottere. Hvis du ikke bryr deg om sosiale regler og går naken, uten intensjon verken om å vise deg frem eller å skjule deg, så er du ingen blotter.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (1 time siden):

Jeg stirrer ikke, men kan risikere å se de ufrivillig. Du må gjerne prøve deg men det vanker noen tusen i bot så da spørs det hvor mye det er verdt for deg å blotte deg selv. 

Ta å sjekk linken i åpningsinnlegget du.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hade syntes det hade vært rart å se en naken person på en "vanlig" badestrand? Spiller ingen rolle hvis dama er pen eller ei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...