Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen 2

Chiquita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Chiquita!

Gratulerer med 15 uker! :)

Synes tiden flyr så fort jeg, er jo ikke lenge siden du ble gravid!

Lykke til hos jordmor på mandag, og håper du får høre hjertelyden, det er jo verdens beste lyd!

Stor klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da. Innest inne så er jeg da positiv, men det er dette med å tenke positivt hele tiden da.

Og så er jeg blitt syk - så det hjelper heller ikke på humøret mitt :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke bestilte jeg meg en BabyWatcher.

Og i går kom den i posten.

Så i går kveld var jeg og mannen på "hjertejakt".

Og etter litt leting fant vi ett eller annet med en puls på 140 slag. Og jeg tviler på at det var meg altså ;)

Nå er det nok ikke så bra å bruke denne så alt for mye, men en gang i blant så Bananmannen også skal få høre den lille tror jeg ikke skader.

Nå skal jeg jo til jordmor på mandag og høre hjertelyden der, og jeg hadde egentlig tenkt å la mannen høre hjertelyden en gang i mnd han også, slik som jeg får. Han får jo ikke til å være med på kontroller denne gangen heller.

Og så skal jeg selge den etterpå (etter at vi har fått de barna vi skal ha/de vi får) ;)

Og da blir den jo ikke SÅ dyr i alt heller :sjenert:

Jeg er fortsatt syk, og det samme er mannen.

Tette i nesa og "tunge" i hodet begge to.

Det spørs om det spøker for lørdagens julebord altså (nå når jeg først har funnet meg klær) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klør, det klør

tiddeli-bom

Det er det det gjør

tiddeli-bom

....

Jeg blir GAL snart!!!!

Det klør så grusomt mye på fremsiden av leggene. Forferdelig. Jeg prøver å holde meg unna å klø, men det er jammen ikke enkelt.

Har klødd på meg sår på den ene leggen også :frustrert:

Smører med fuktighetskrem og babyolje i håp om at det kanskje hjelper, men nei da.

Skal høre med jordmor i morgen om det kan være begynnelsen på svangerskapskløe - selv om det jo er VELDIG tidlig...

Huff, håper virkelig ikke at det er det altså.

I tillegg så har jeg planer om å spørre henne om det er noe jeg kan gjøre for å prøve å unngå en stor baby nestegang. For jeg spiste jo sunt osv sist gang, så hva annet kan jeg gjøre, liksom??? Håper hun har noen forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor ringte nå. Det ble ingen kontroll på meg i dag, pga at det hadde dukket opp noe akutt hos henne.

Jaja, spiller ikke så stor rolle for meg.

Da kan jeg slappe av i stedet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se hva jeg bestilte meg i dag

Endelig har de filmene jeg har lett etter i flere år blitt utgitt på DVD. Jippi.

Gleder meg til å se de gode gamle eventyrene igjen. De har jo helt sluttet å vise disse på tv, så... (sikkert ikke spennende nok til dagens barn dette) :forvirret:

Men nå får jeg dem, og jeg gleder meg massevis!!!

Nå skla jeg sende mannen ivei for å kjøpe en cheeseburger til meg. Lenge siden sist jeg tok en utskeielse nå, så jeg tillater meg det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Åssen er formen din vennen.....? *bekymret*

Jo takk, den er en smule bedre, men ikke på topp enda. Har litt feber fremdeles :forvirret:

Og jeg kjenner nå i dag at det var bra jeg ikke var med dere på tur i går. Hadde nok neppe greid all den vandringen.

(Gikk en tur til postkassa i går, og etter det har jeg vært nødt til å ta ibruk krykkene) :forvirret::frustrert::grine:

Men formen er stigende. Håper den er bedre i morgen for da skal vi på ultralyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. Håper du blir bedre.

Og lykke til på Ul. Kjekt å se den lille spiren, kan jeg tenke meg :)

Endret av Malama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Malama.

Satser egentlig på å være bedre i morgen. Men vi får se...

Merker stor forskjell på dette svangerskapet og det forrige, egentlig.

Nå går jo tiden så raskt. Tenk at jeg i morgen er 18+0 allerede (etter mens-termin da)

Jeg synes svangerskapet har løpt avgårde denne gangen. Men det har jo også noe med forholdene rundt også da. Denne gangen fant jeg jo ikke ut at jeg var gravid før jeg var 7+3, og det er jo bare 11 uker siden.

Mens forrige gang hadde jo "svangerskapet" vart lenge og vell allerede på denne tiden - om en skal regne med den tiden som gikk med på IVF-forsøket.

Og nå har vi jo en liten en å tenke på i tillegg, så det blir liksom ikke så mye tid til å tenke på det som skjer i magen.

Skal bli spennende i morgen da, og se hvordan det står til der inne.

Kanksje det går litt mer opp for meg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, jeg finner ikke batterier, men kan prøve alikevell.

For det første - alt så helt fint ut med den lille.

H*n lå med beina i kryss, så den hyggelige damen greide ikke å se kjønnet selv om hun prøvde.

Den lille lå også i en litt ekkel stilling, slik at damen ikke fikk sett alt det hun skulle på hjertet. Derfor skal vi tilbake igjen om 2 uker ;)

Hun så det meste, og mente at alt så bra ut, men ville ta en ekstra UL for å være sikker. Greit for oss. Da skulle hun også prøve å sjekke kjønnet igjen, sa hun :sjarmor:

Terminen ble flyttet 2 dager bakover, fra den 17. mai til 19. mai.

Morkaka ligger også litt langt nede; "previa marg" (som jeg ikke har rukket å finne ut av hva betyr enda) ;)

Men jeg skulle vist få ekstra oppfølging pga dette (og det er jo greit)

Tja, hva annet er det å si da?

Tror jeg fikk med meg det viktigste nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at alt står fint til med den lille, og ekstra oppfølgning er fint å få :)

Jeg synes dt er så flott at dre får denne overraskelsesbabyen, som dukka opp der helt selv når dere skulle til å putte inn et lite frø... Unnder deg et flott svangerskap og enda en deilig, liten unge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig at dere skal tilbake om 2 uker da. Det er flott at de følger opp skikkelig om det er noe de ikke ser skikkelig eller er usikre på. Og kanskje kanskje får dere se om det er jente eller gutt der inne da. Tipper på jente jeg. Har du noen magefølelse?

Kjempekoselig å lese om UL'en din.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen sier gutt denne gangen også - sikkert fordi alt oppleves helt likt som forrige gang. Har nå, og hadde da, ingen andre plager enn bekkenløsning. Så jeg tipper på gutt, og håper på jente ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...