Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen 2


Chiquita

Anbefalte innlegg

Jepp, da er vi igang igjen.

Etter å ha snakket om å hoppe på "prøverørs-karusellen" i flere måneder har vi nå i kveld sendt en mail til St.Olavs.

Vi vil nå sette igang igjen, og vi håper jo selvfølgelig at vi er like heldige denne gangen som vi var første gang, med full klaff på første forsøk - men det tviler jeg egentlig på at vi er.

Man vinner ikke i lotto to ganger, liksom... ;)

Men uansett - nå har jeg sent mail for å høre om hvordan det blir gjort med tanke på tilbakeføring av frosne embryo (befruktede egg).

Vi har jo 4 av disse "søte små" i fryseren på St.Olavs, og det er disse vi vil prøve nå i første omgang...

Jeg har jo fremdeles ikke noen regelemessig syklus da, så vi får se hva som blir gjort med tanke på det.

Jeg er på CD 36 i dag, og håper at jeg ikke får mensen helt enda - før vi vet hva St.Olavs vil at jeg skal gjøre når den nye syklusen starter. ;)

Kanskje kanskje.

Jepp, vi er igang - kanskje Lillebanan blir storebror i 2006???

(er jo lov å håpe)

Endret av Chiquita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk, dere.

Jeg kjenner at jeg er spent allerede.

En spenning som jeg vil sammenligne med den spenningen en har på juleaften (ja, jeg er fremdeles barnlig spent på juleaften) ;-)

Venter spent på svar fra St.Olavs i morgen. Håper de sender meg mail og ikke ringer. For ringer de så ringer de nok ganske tidlig - og her i huset er vi ikke oppe tidlig. Rundt kl 11 står vi opp her (ja, vi er heldige)

Men vi får se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gratulerer med beslutning! Kommer til å følge med her inne jeg, du er jo mitt Prøverørs-forbilde faktisk!  :sjenert:

Hørt noe fra St. Olav?????

Prøverørsforbilde. Wow.

Hva har jeg gjort for å ha fortjent det da?

Mange her inne som har slitt mer enn meg, og fortjener den "statusen" mer enn meg også.

Niw, har ikke hørt noe fra St.Olavs enda.

Kanskje de sender et brev med svar?

Lykke til!

Takk Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det, lmari.

Håper vi lykkes på første forsøk denne gangen vi også, men som sagt - en vinner ikke i lotto to ganger på rad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nämen, så kul.

Kan man gratulera till beslutet? eller blir det konstigt?

Jag hoppas att ni snart får ett bra besked från St.Olafs och så klart att ni lyckas lika bra denna gång.

Blir det B1 och B2 då? Bananer i pyjamas? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøverørsforbilde. Wow.

Hva har jeg gjort for å ha fortjent det da?

Mange her inne som har slitt mer enn meg, og fortjener den "statusen" mer enn meg også.

Det er det helt sikkert. Men din dagbok har jeg av en eller annen grunn lest litt i tidligere.... Og du har vært gjennom forsøk, fikk klaff på første forsøk og det på St. Olavs - hvor jeg håper jeg ender opp om ikke så altfor, altfor lenge :sjenert:

Egentlig synes jeg alle som går gjennom forsøk fortjener å være forbilde jeg da..... :enig_anim:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nämen, så kul.

Kan man gratulera till beslutet? eller blir det konstigt?

Jag hoppas att ni snart får ett bra besked från St.Olafs och så klart att ni lyckas lika bra denna gång.

Blir det B1 och B2 då? Bananer i pyjamas? :ler:

Du kan gratulere om du vil. Jeg synes ikke det blir noe rart.

Jeg synes egentlig det er ganske morro å endelig få tatt denne avgjørelsen.

Vi har jo tenkt på det lenge, så at vi endelig har bestemt oss kan jo kvelifisere til en gratulerer, om du vil ;)

Har enda ikke hørt noe fra St.Olavs, så da svarer de ikke på mail, eller ringe ikke - for det har de gjort tidligere når jeg har kontaktet dem. Satser på brev i morgen eller på fredag da... ;)

(det blir nok B1 og B2 ja)

Vet du forresten at B1 er registrert her på forumet? Og jeg mistenker sterkt at det er min kjære mann som er B1 her inne (selv om han ikke har skrevet så mye da)

Det er det helt sikkert. Men din dagbok har jeg av en eller annen grunn lest litt i tidligere.... Og du har vært gjennom forsøk, fikk klaff på første forsøk og det på St. Olavs - hvor jeg håper jeg ender opp om ikke så altfor, altfor lenge  :sjenert:

Egentlig synes jeg alle som går gjennom forsøk fortjener å være forbilde jeg da..... :enig_anim:

Får håpe at dere er like heldige som vi var da.

Full klaff på første forsøk er helt himmelsk.

Og de som jobber der har jeg også bare god erfaring med.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...