Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen 2


Chiquita

Anbefalte innlegg

Jepp.

Ser litt "mørkt" på tabletter og vaginalkapser i ev 10 uker fremover, men men. Det er jo verdt det, og jeg skla ikke klage.

Vi har en liten, og vi er jo kjempeglade for det. Ikke alle som er så heldige nei.

(beklager om det er noen skrivefeil her, men etter en flaske vin, så ser jeg ikke helt klart lengre) ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moro med flere barn da... håper det klaffer fort! ;)

Jeg tror 2006 er et fint år jeg  ;)

Det tror og håper jeg også... vi vil også gjerne ha en lillebror eller lillesøster i 2006! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det klaffer fort vi også.

Bare 9 dager til tablettstart nå ;-)

DERSOM vi skulle være så heldige å få full klaff med innsetting i uke 43, og påfølgende graviditet, så vil terminen bli i slutten av juli, og det hadde jo vært fint.

Jeg ser for meg at det er fint å få baby midt på sommeren *drømme*

Men det er mye som skal klaffe før den tid - håper bare vi er heldig nå også.

Nå er det forresten en uke siden vi tok kontakt med St.Olavs.

Tiden går da egentlig raskt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her går ting unna C!

Muligens innsetting i uke 43 -så bra! Går det så fort fordi du allerede er i systemet, og de vet hva som funket for deg forrige gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det så fort fordi du allerede er i systemet, og de vet hva som funket for deg forrige gang?

St.Olavs har jo i grunnen ikke noe venteliste, så det er jo også litt av grunnen til at det gikk så raskt.

Men det gikk også raskt fordi jeg allerede er inne i systemet ja.

Men de vet jo ikke om det jeg skal igjennom nå fungerer på meg, for det er ikke de samme hormonene og i de samme dosene nå som forrige gang. Så det blir spennende å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang så hadde jeg et "fullt forsøk" med hormonering i forhold til uttak osv.

Da fikk jeg ut en del egg eksrta i forhold ti ldet ene som ble brukt (og som ble Lillebanan), at 4 av de befruktede eggene ble frosset ned.

Det er disse eggene vi skal prøve å få brukt nå, altså slipper jeg hormonering med uttak som mål, siden vi jo allerede har egg "ute"...

De hormonene jeg skal ta nå er for å optimalisere forholdene i livmoren med tanke på en festing, og ev hormonstøtte videre i svangerskapet. Dette er ikke nødvendig like fult om en tar et forsøk med uttak, eller om en tilbakefører fryste egg i en naturlig syklus (bruker da ikke medisiner)

Siden jeg har uregelmessig syklus fant legen det best at min syklus ble "kunstig", slik at de har mest kontroll over den, og kan planlegge ganske på dagen hvilken dag som blir innsettingsdagen.

Så egentlig er dette forsøket mye mindre omfattende enn det forsøket jeg hadde i fjor, samtidig som det betyr mer medisinering for min del.

I fjor hadde jeg nesespray 2 ganger pr dag i nesten 2 mnd, samt sprøyter i 16 dager om jeg ikke husker feil. Og vaginalgele 2 ganger daglig i 14 dager etter innsetting.

Denne gangen blir det tabletter 3 ganger pr dag i opptil 10 uker (om jeg blir gravid), samt vaginalkapser 3 ganger pr dag i opptil 8 uker (om jeg blir gravid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke:

Og både jeg og mannen er i sjokk.

Tok en test for sikkerhets skyld, siden jeg er på dag 52 i dag, og etter planen skulle begynne på noen "ugreie" tabletter i morgen. Så da ville jeg utelukke graviditet først.

Og gjett om jeg fikk hakeslepp da!!!!

:sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jupp, denne er "home made" ;)

Men NÅR den ble laget, og hvor langt jeg er kommet i svangerskapet vet jeg ikke. Er jo som sagt på dag 52 i dag.

Må vel få "mast" meg til UL for å sjekke vil jeg tro.

Men termin blir vel i juni, tipper jeg...

Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...