Gå til innhold

Wasabi


Gjest Wasabi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Halloooo???? Er BÅDE Wasabi OG Alea borte nå?!?

Jeg er jo så spent!!!!! ...................... :sjenert:

Håper alt er bra værtfall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er innom her stadig vekk, jeg. :) Har ikke hørt noe fra Wasabi, så hun har ikke født enda så vidt jeg vet i hvertfall. Vet hun har besøk i helgen, og mener hun skrev noe om at hun ble mindre på nett mens de var her. Så kanskje hun rett og slett ikke har tid til oppdateringer her akkurat nå. ;)

Og OM det er noe på gang nå får vi bare vente spent og se. Lover å legge ut beskjed her når jeg har nyheter å komme med, men vil ikke mase på Wasabi med sms i disse dager - det skjer når det skjer!

SNART er du mamma Wasabi!

:hjerter_rundt::babyjente::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wasabi

4 DAGER OVER TERMIN.. OG FØLER MEG SLIK: :frustrert::sur::overrasket:

Takk for koselige hilsener jenter, kjempekos at dere følger med meg :)

Orker bare såvidt innom nå etter en KJIP helg. Kvalmen og uvelheten fredag var nemlig et tegn.. Da jeg la meg like før midnatt greide jeg ikke sove, greidde ikke ligge stille, gikk på toalettet hvert kvarter og begynte å få så utrolig vondt i magen. Da jeg hadde sammenhengende intens smerte i hele øvre magedel i en time (og heller ikke kjente forsterbevegelser) ringe jeg føden og de ba meg komme på kontroll. Vi var der kl.04 natt til lørdag og "scanningen" viste god hjertelyd og mange rier - flere tette men uregelmessige. Og: såvidt 1 cm åpning og lite modning. :sur: Så vi ble sendt hjem, men visste hvert fall at noe faktisk VAR på gang, og siden vi omtrent bor i nabohuset så gjorde det ingenting. MEN - så ble jeg liggende med vonde rier (bare avbrutt av små innsovninger) hele lørdag.. Det roet seg ned på ettermiddagen men etter å ha sovet litt på tidlig kveld tok de seg veldig opp, var tette og kraftigere. Så etter en varm dusj mot smertene dro vi på føden igjen ved midnatt. Og i det jeg la meg ned til "scanning" så avtok riene.. :frustrert: Hadde noen da, men merket at systemet roet seg ned igjen. Og: 1,5 cm åpning.. :grine: Men jordmor var kjempeskjønn og så at jeg var utslitt etter et døgn med "maserier" og lagde i stand et deilig bad til meg med tilhørende dempet belysning og stearinlys..Som gjorde at smertene avtok og jeg fikk roen over meg og villle sove. Selvsagt fikk jeg rier igjen etter badet :forvirret: men mye roligere og valgte selv å dra hjem (fikk tilbud om å sove der) - ved 0130-tiden og fikk en ok natts søvn. Med beskjed om åpen retur, vi kan komme any time, de har papirene mine og hvis jeg ikke fikk sove eller riene tok seg opp igjen måtte jeg bare komme og så skulle de vurdere å hjelpe meg bedre i gang. Det var godt for en utslitt førstegangsfødende :) Men i dag (søndag) har jeg knapt hatt rier, bare vært helt UTSLÅTT og vondt overalt, verk og gangsperr i magen og sterke kynnere. Jeg føler meg helt BLÆH og har mistet helt kruttet.. Babyen gjør seg litt kostbar syns jeg ;) Har fått massasje og god pleie av min kjære, mamma og lillesøster, som alle har tålt mitt gretne humør, men nå kjenner jeg at kroppen min er på overtid, magen er sprengt og tung og vond og .. NÅ VIL JEG FØDE SNART!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Huff... Håper babyen bestemmer seg for å komme ut og hilse på snart! Jeg gikk selv 15 dager over med førstemann, så jeg vet noe om hvordan du har det... Hold ut! Du er snart i mål!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert hvor tålmodig du er til tross for vondter og vekslende humør. Hvor lenge kan man gå med sånn åpning, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:kose:

Du har lov til å være sur, sliten og gretten nå Wasabi! Regner med at jeg blir det selv hvis jeg går over... (noe jeg helt sikkert kommer til å gjøre). Men hold ut, ikke lenge igjen nå!!

Sender over noen vibber jeg ;)

((((((((((((((()))))))))))))(((((((((((((())))))))))))(((((((((((())))))))))9

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...