Gå til innhold

Wasabi


Gjest Wasabi

Anbefalte innlegg

Gjest Wasabi

6 DAGER TIL TERMIN!!

MURMELMY: Thi-hi, redd jeg ikke får gjort noe fornuftig i varmen.. Og hadde jeg hatt mer energi hadde jeg vasket huset her kan du si.. Men varmen og bekkenet gjør at jeg må styre unna (stakkars meg) :sjarmor: .

VARMT! :sprettoy: Men etter å ha fått viften på plass foran sengen i natt så fikk jeg til slutt sove både godt og lenge (men med de vanlige doturene såklart).

Kjenner både ligamentsmerter, rare bevegelser nederst og andre vondter disse dagene og tror hver gang fødselen er på gang :ler: Men nå klargjøres jo systemet for de siste dagene, så det er jo selvsagt bare sånn det skal være. Ulidelig spennende uansett å ikke vite - kan det skje nå? :legrine:

I dag har supermannen montert ferdig dusjkabinettet! :tommelsmil: Og det ble riktig så fint. (Nå må bare badet vasket ordentlig da etter alt verktøyet og rotet som har vært der inne..)

Planer for dagen i dag;

-sole meg og lese bok med beina høyt (hovner så lett opp i varmen)

-kjøpe og spise masse vannmelon

-hvis fineværet forsvinner (som meldt) i løpet av ettermiddagen; få begynt på husvasken

-hvis mannen orker litt mas; henge opp krok på soverommet og bilder i stuen (jeg er fullstendig talentløs med verktøy, hvis ikke hadde jeg gjort det selv såklart!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest miiip

Så spennende med masse rare greier i magen! :hoppe: Det kan jo skje når som helst...

Håper du får en fin dag i dag. :) Særlig vannmelonpunktet og lese bok med beina opp hørtes bra ut.

Endret av miiip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt uvant å ikke ha kontroll,ja...

Alt annet i livet er såpass planlagt; eksamen den datoen, begynne på ny jobb den datoen. Og så er fødedatoen en cirkadato. Jeg har sagt hele tiden at jeg ikke skal stresse med termindatoen siden jeg sikkert går over tiden, men nå sjekker jeg stadig melkekartongen for å se om datoen dukker opp snart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager til termin :hoppe:

Lykke til om du skulle presse ut knøttet i løpet av neste uke! Herregud, jeg kommer jo til å ha helt kg abstinenser fremover når det er så mange som har termin i nærmeste fremtid... Må nok finne meg en pc til neste uke, ja :Nikke:

God helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det snart!!!!!!!!!!! WEEEEEEEEE!!!!

Kjempebra at du har sladis så vi ikke går amokk her hvis du blir litt for lenge borte plutselig :ler:

Ha ei herlig helg!! :klem:

((((((((((((((((((((FØDEVIBBER))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

5 DAGER TIL TERMIN!!

Så skjedde det ikke noe i natt heller.. Og nå må jeg begynne å innstille meg på at dette kan ta noen uker til gitt! :forvirret: Lett å si at man ikke skal bli utålmodig, men slik er det nå en gang! Vel, jeg fikk vasket badet i går men mannen har fremdeles ikke vasket huset eller fikset vaskerommet :sjarmor: så da er det greit at det går en dag eller to til ;)

En regntung fredag er godt i gang og jeg er blitt luftet av en venninne, vi var bl.a på Kid der jeg kjøpte et par ekstra puter til soverommet og flere lekre buketter blomster fra Mester Grønn. Kos til helgen! Skravlet en time på kafè også, kjempekjekt å gjøre sånt nå..

Mannen jobber hjemme på kontoret i dag, etterpå skal vi handle inn noe god mat til helgen. :)

SKYTTE: Takk for fødevibber!! Send flere!! :ler:

MURMELMY: Ja nå er det mange som har termintid her inne! Men tror ikke det skjer noe her mens du er på ferie altså! :sjenert:

MURF: En merkelig følelse når datoen man har hatt i hodet i 9 måneder plutselig er veldig nærme.. Samtidig tror jeg neppe det skjer DEN dagen!! :ler:

MIIP: Ingen action enda altså, men koste meg med vannmelom og bok i går! Tar nok en runde til i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miiip

Regner det der du bor? ;) Her er det sol og (nesten altfor) varmt.

Kaféskravlings er supert! Jeg gjorde det masse i tida før termin og håper snart å komme i gang med det igjen med knøttet også. Etter folk har hatt ferie, da... :ler:

GOD HELG! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

4 DAGER TIL TERMIN!!

Det er blitt lørdag 8.juli..Startet dagen med :humpe: men ingen effekt så langt :ler: (Heller ingen effekt på den spicy kinamaten vi spiste i går kveld!) Men skal ikke klage, vi koser oss virkelig disse dagene. Spiste lang god frokost med aviser og har ordnet ferdig en dvd til et vennepar. Nå er mannen i gang med å fikse ferdig det lille vaskerommet (har vært nedrevet i månedsvis pga ny el.innstallasjon) mens jeg har sortert gravid-papirer/bøker/kvitteringer/blader og limt inn UL-bilder i svangerskapsdagboken. Har også fikset noen bilder av meg som gravid, UL-bilder og mannen og meg i "Boken til deg" - altså den jeg skal lage til babyen i årene fremover.

Nå sitter jeg og hører Justin Timerlakes nye låt :digge: . Han er så rå! :hjerter: Har ellers sett bilder fra Quarten, i år skulle jeg virkelig virkelig virkelig ønske jeg kunne vært der; Pharell, Kanye, Kelis (men hun avlyste jo da..).. Noen av mine STORE favoritter har vært der i år! Men ok, en baby er ikke så verst erstatning ;)

Kan hende vi pynter oss og drar ut og spiser middag i kveld, for å ha noe kos å gjøre - og så blir det vel en stund til neste gang vi kan prioritere sånt. Så får jeg kanskje brukt en av de pene gravidkjolene mine også, de er ikke luftet for mye!

LINKRI: Takk for fødevibber - jeg tar veldig gjerne mot flere! :)

MIIP: Jepp, regn her i Bergen. Men etter en fantastisk sommeruke tåler vi det, hvert fall jeg som hovner sånn opp i varmen.. (Særlig deilig med kjøligere nattetemperatur..) God helg til dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er min termindato, og jeg sitter her med ei jente på 15 dager. Ganske sprøtt!

Lykke til Wasabi, nå er det snart-snart din tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

Har hatt en fin dag, sett to episoder Six feet Under og lagd grøt. Og så fått mannen til å hjelpe med å henge opp/flytte et par bilder i stuen, skifte lyspærer og henge opp søppelbøtta på stellekomoden :)

I kveld pyntet vi oss og dro til vårt bestilte bord på Mezzo. Valgte dagens 3-retters meny som viste seg å være en stor skuffelse; lunken og dårlig krabberavioli til forrett, ok kalv til hovedrett og ustivnet og usmakelig creme brulee til dessert :frustrert: Var overhodet ikke verdt 1100 kr. Så dit drar vi ikke igjen! (Og at servitøren ikke en eneste gang spurte om maten smakte - eller kommenterte at vi knapt hadde rørt desserten, det sier vel sitt.. ) MEN - det var veldig kos å være ute på restaurant sammen! Etterpå kjørte vi en liten runde i byen før vi kjøpte masse snop og et badmintonsett (!) på en bensinstasjon :ler: Blir ikke brukt i kveld men som mannen sa - har vi hage må vi ha leker!

Hadde passet så perfekt om babyen kom nå i helgen, da rekker vi å komme hjem før familien kommer på besøk.. (søsteren min kommer onsdag, mamma og pappa fredag). Og mannen begynner å stresse litt fordi han har så mange jobbreiser og prosjekt i august og gjerne vil ha et par uker rolig her med babyen før den tid.. Men det er faktisk ikke noe vi kan gjøre med det - babyen kommer når hun er klar (og jeg mistenker at hun kommer litt senere enn vi helst vil!)

I dag er min termindato, og jeg sitter her med ei jente på 15 dager. Ganske sprøtt!

Lykke til Wasabi, nå er det snart-snart din tur!

Å, ja jeg tenkte faktisk på det i dag, Grooo! Termindatoen din og du er allerede erfaren mamma!! Håper jeg slipper å vente så lenge nå.. Takk for lykkeønskinger :klem:

Innom med en stor klem og med ønsker om at dere får en kjempefin lørdagskveld kjære Wasabi! :smilyblomst: 

:kose:

Tusen takk kjære deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå venter jeg spent på når prinsessen har tenkt å komme ut. Håper det ikke blir så lenge til Wasabi!

(((((((((((((((((((((((((((FØDEVIBBER)))))))))))))))))))))))))))))))

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære wasabien! :)

Nå er det på tide at baby kommer.

Det som fungerte for meg, var en 3 timer lang kjøretur på grusvei og sengekos etterpå! Da var jenta ute på mindre enn et døgn. Hehe.

Fint at dere koser dere masse sammen, fremover. Plutselig er baby der. Kanskje allerede i natt! Hehe. (Du får smiske litt med evelina. Kanskje hun forteller deg når...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

3 DAGER TIL TERMIN.. BLIR DET OVERTID? :forvirret:

:digge: "Sexy back".. med Justin Timerlake. Kanskje babyen blir så lei av å høre den om og om igjen at hun kommer ut? :ler:

Sov 11 timer i natt! :overrasket: Ok, tre turer på toalettet inkludert, men likevel. Så her er det opplading kan man si!

Nå pusser mannen på vaskerommet mens jeg har hengt dyner og puter på lufting og er klar for nytt sengetøy. Ikke lenge siden sist men jeg har jo slikt å gjøre..

Har hatt litt vondt i høyre kjeve siden i går kveld, mistenker det er pga for mye smågodt-tygging!! :ler: Ellers endel ligamentsmerter nederst i magen både i natt og i dag, håper det er et tegn på at dette ikke tar altfor lang tid.

Nå venter jeg spent på når prinsessen har tenkt å komme ut. Håper det ikke blir så lenge til Wasabi!

(((((((((((((((((((((((((((FØDEVIBBER)))))))))))))))))))))))))))))))

Lykke til!

Tusen takk Monja!! :)

Kjære wasabien! :)

Nå er det på tide at baby kommer.

Det som fungerte for meg, var en 3 timer lang kjøretur på grusvei og sengekos etterpå! Da var jenta ute på mindre enn et døgn. Hehe.

Fint at dere koser dere masse sammen, fremover. Plutselig er baby der. Kanskje allerede i natt! Hehe. (Du får smiske litt med evelina. Kanskje hun forteller deg når...)

Den bilturen høres bare så ubehagelig ut, Jordbær!! Kjørte en liten tur i går kveld og jeg følte jeg måtte holde magen på plass nemlig! :ler: Har Evelina magiske evner? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var svært ubehagelig! Satt hjemme i etterkant og nesten gråt fordi bekkenet var et rent helvete! Hihi. Men det gjorde jo nytten sin!! ;)

Evelina er ei heks, ja! Muhaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner så utrolig godt at du blir utålmodig ja...Jeg strever hardt for ikke å begynne å vente allrede nå..............!!

Bra dere har litt prosjekter pågang og koser dere sammen!

Hvor har du kjøpt den søplebøtta forresten..?! Jeg har lett og lett etter en sånn som vi kan skru på stellekommoden,men neida...

((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))(((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))(((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))

Dagens dose vibber fra meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke:

Håper du slipper å gå på overtid, Wasabi :) Flere som sier at det kan hjelpe å kjøre på humpete veier. Ganske greit for min del, ettersom veien utafor her er humpete som bare det :ler:

((((((((((((((((((((FØDE)))))))))))))))))))))

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo?!?!?! Er du her eller er du på føden?!?!

Har glemt å høre om du har noen sladris........WEEEE!!!! Nå ble jeg gira her!!!!

Noen som vet noe?!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

2 DAGER TIL TERMIN

Beklager, SKYTTE! Men HER er jeg altså :ler: Ingen tur til føden så langt nei..

(Og Alea er sladris, det har vi jo annonsert ;) )

Takk for fødevibber LINKRI! Og JORDBÆR, tror ikke jeg vil utsette mitt skjøre bekken for sånne superturer.. men spør meg igjen om en uke ;)

I går ble huset endelig ferdig vasket og klart, alle prosjekter ferdig og babyen er supervelkommen!! Har kost meg i dag med flere timers besøk av den venninne fra jobben som fødte en datter for 5 uker siden. Kjempespennende å treffe den skjønne jenta og høre om fødsel og barseltid! Håper også morshormonene fikk såpass trøkk at jenta i magen min får lyst til å hilse på veldig snart!

I morgen skal bilen på service før jeg skal til behandling og så til jordmor. Så vi har nå litt på timeplanen. Kjekt å få tiden til å gå! Ellers har jeg begynt på "Prosjekt ny bolig"-albumet mitt og limer inn "før" og "etter"-bilder, gøy å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...