Gå til innhold

Wasabi


Gjest Wasabi

Anbefalte innlegg

Aha! Da vet jeg hvem jeg skal se etter! Alea er navnet!

Ja det er om å gjøre å ha noe å gjøre...Venter på å få fortsette med albumprosjektene mine...Hadde bare Elkjøp kunne fortet seg littegranne....De må jo skjønne hvor utålmodig gravide er?!?! :ler:

Jeg skal også på kontroll imorgen,blir spennende for oss begge da!

Litt vibber idag også;(((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))(((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))(((((((((((((()))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wasabi

Takk for fødevibber, Skytte! :klem: Du kan jo faktisk føde FØR meg, har du tenkt på det? :legrine: Artig tid vi er inne i nå altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

TING JEG SER FRAM TIL MED IKKE Å VÆRE GRAVID LENGRE:

-drikke rødvin

-spise spekemat og alle de ostene jeg kan tenke meg

-gå i høye hæler og normale klær

-få knappet igjen jakkene mine

-sove uten ekstra puter her og der

-klemme på mannen uten magen i veien

-barbere leggene uten store anstrengelser

-bevege meg uten å være forsiktig pga bekkenløsningen

Men det største av alt: å ha en baby i armene mine :legrine:

Endret av Wasabi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 DAGER TIL TERMIN

Ellers har jeg begynt på "Prosjekt ny bolig"-albumet mitt og limer inn "før" og "etter"-bilder, gøy å se.

Kjempemoro å gjøre sånt! Vi tok også bilder før vi pusset opp leiligheten for å bevise fargevalget til de som bodde her før... Det var så pussig malt, at folk tror det er tullebilder :ler:

Moro liste du hadde laget deg! Jeg savner å kunne sovne inntil ryggen til mannen, nå ligger det en svææær mage og sperrer veien. Ikke like behagelig. Og heller ikke like behagelig når Ræga tar spennfart og sparker sin far i ryggen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedda Gabler

Tenker på deg, Wasabi! :klem:

Mitt beste føderåd: Pust deg gjennom riene, og tell baklengs - da vet du at de faktisk tar slutt en gang. Heldige deg som snart får se nurket ditt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha! Da vet jeg hvem jeg skal se etter! Alea er navnet!

:vinke:

Alea til tjeneste! ;) Jeg har mobilen parat, og lover å komme meg på nett så fort som overhode mulig etter at jeg hører fra vår kjære Wasabi!

Tenk at i morgen har du TERMIN Wasabi, helt utrolig! :legrine:

Jeg gjør som Skytte, og legger igjen masse (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((*fødevibber* ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Forstår godt at du ser enormt frem til å hilse på prinsessen nå! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

1 DAG TIL TERMIN..

Ååå så koselige hilsener, jenter, tusen tusen takk! :klem: Og jeg trengte det nå, er nemlig hormonell og sur i dag :frustrert: Mest litt oppgitt og lei meg uten grunn.. Babyen trives jo i magen min og jeg har aldri vært så nærme å se henne før nå og formen min er superfin og i det hele tatt! :) Så jeg har ingen grunn til å føle meg sånn :sur: Men skylder fint på hormonene, har faktisk gått ganske greit den greia der til nå! Og så er mannen veldig skjønn og forståelsesfull. Akkurat nå lager han hjemmelagde burgere med båtpoteter til, på bestilling fra sin sure høygravide kone ;)

Var til behandling i formiddag og hun satte noen "ulovlige" akupunkturnåler som jeg lovte å ikke saksøke henne for :ler: Poenget var at de egentlig ikke har lov å sette de før etter termin fordi de kan sette i gang fødselen. Men kom igjen sier jeg bare!! Nurket sparket endel underveis men ellers ingen effekt - så langt.

Så var jeg hos jordmor og hun hadde kikket spent etter meg på føden i helgen (hun jobber mest der). Men alle mål og forhold var fine, flott hjertelyd fra babyen, hodet godt festet enda, jeg har gått opp 13 kilo og blodtrykk og alt er normalt. Så da så! Skal innom jordmor igjen førstkommende fredag for en rask sjekk fordi hverken både hun og legen min er på ferie neste uke (da jeg egentlig skal på overtidskontroll). Skjer det ingenting neste uke heller skal jeg på Kvinneklinikken mandag 24.juli for overtidskontroll, og da setter de i gang fødselen hvis de ser behov for det. Hvis ikke venter de til onsdag 26.juli...

Etter behandling og jordmor tok jeg meg en lengre shoppingrunde og fikk gjort unna flere små ærend; kjøpt dusjkurv, byttet batteri i bankkalkulatoren, handlet småting på apoteket, kjøpte et par pocketbøker, en myk rosa kosedress og undertøy hos Cubus, og ny deodorant og concealer i parfymeriet. Så kjøpte jeg en lekker mini-presskanne hos Kitch`n til mannen som jeg har skrevet kort til og lagt nederst i sykehusbagen..Han har ønsket seg lenge og jeg kom på at han virkelig fortjener en liten oppmerksomhet når babyen endelig kommer :hjerte:

I morgen kveld kommer min søster på besøk for helgen og det blir kos nå som jeg går og kjeder meg litt. Ellers skal jeg lese bøker og vurderer å bestille time til fotpleie en av dagene :) Mamma og pappa kommer til helgen og jeg gleder meg til det. Kjekt nå som det ikke ser ut til å bli action på fødefronten, og jeg tror jeg bare må forberede meg på at dette kan ta tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!!

Du har all verdens rett til å være akkurat så hormonell som du bare vil nå!! Jeg tørr ikke tenke på hvordan jeg er om tre uker....

Hehe,ja i teorien kan jeg føde før deg! Men det kjennes jammen ikke sånn ut noe sted...!

Hva lå SF målet ditt på idag? Jeg er på 37 nå og føler ikke for å klatre helt til 40 liksom....!

Godt du fikk unnagjort litt shopping! Håper ikke jeg kommer på noe mer vi trenger for jeg bare soser når jeg er innom byen......Kommer liksom ikke på noen ting!

Forresten et genialt tips her om at det er lurt å telle baklengs gjennom riene! Det må jeg prøve å huske!

Syns du er kjempeflink til å holde motet oppe!! :klem:

Flere vibber idag;

((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))(((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))(((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))((((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))(((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at vi kan holde hverandre med selskap for tiden, vi fødeklare - det blir spennende å se hvem som setter i gang først av oss - du trakk jo kølapp to dager før meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi
Hva lå SF målet ditt på idag? Jeg er på 37 nå og føler ikke for å klatre helt til 40 liksom....!

Takk for klem og fødevibber og motivasjon og alt, Skytte! :klem: Måtte finne helsekortet mitt for å sjekke, må innrømme jeg ikke har greie på disse tallene og hva de betyr.. Men har jo fått med meg den grafen da! Og krysset i dag er på 34. Sank jo endel etter at hodet festet seg. Men jeg har en stor mage altså! Ingen tvil om det. (Selv om jeg klarer meg FINT uten gamle berter på parfymeri som sier ut i det blå "er det en stor gutt du venter?" :frustrert: - jeg svarte kjapt "nei, dette er en helt normal jente" og gikk.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi
Godt at vi kan holde hverandre med selskap for tiden, vi fødeklare - det blir spennende å se hvem som setter i gang først av oss - du trakk jo kølapp to dager før meg!

Kjempespennende, Peony!! Følger med, følg med.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wasabi

12.JULI 2006 - TERMINDATO!

Men så er det visst slik at babyer som trives i magehybler slett ikke bryr seg om et tall på et papir.. Så nurket her har slett ikke tenkt seg ut med det første! Har ingen fødselstegn, bare masse uplagsomme kynnnere hele tiden (men det har jeg hatt lenge) og formen er kjempefin. Så nå prøver jeg å tenke at hun kommer neste uke.. eller noe sånt!

Startet dagen med å lese ut "Bikubesong" av Frode Grytten, kjempefin bok. Nå skal jeg begynne på bok nr.2 i "Therese-serien" av danske Hanne Vibeke Holst. Så tok jeg meg en lang dusj og fikk barbert leggene uten for mye pes, det går greit hvis jeg tar meg tid! Fikk behov for egenpleie i går kveld også fordi jeg sliter med å sovne for tiden, så da ble det ansiktsmaske og fotpleie, samt oljebehandling av magen (!). Fikk en Clarins superolje mot strekkmerker av en venninne til jul men den skal brukes på "damp skin" og fjernes med "a cool shower" og det er jammen ikke ofte jeg husker å bruke den da.. Så det har gått mest i div. bodylotioner og jeg har ikke fått strekkmerker heller, men merker nå at området rundt navlen begynner å bli "slitt" og at området rundt et stort arr jeg har også er preget av magemålet.

Har satt på en klesvask og spist skiver med bringebærsyltetøy og drukket melk, tatt omega-3, svart på noen tekstmeldinger og brettet tøy.. Og nå skulle jeg ønske det var lengre på dag for i kveld kommer lillesøster (bare 3 år yngre da!) på besøk! :)

Grace, Miip, Murf, Rognebær og Rosin: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TERMIN I DAG JO!!!

:hoppe:

Men den lille bebsen vil ikke ut!?? Nei, de er noen sta, smådyr disse babyene :lol: - det er helt sikkert. Skal bestemme selv når de vil ha bursdag såklart! :sjarmor::ler:

Blir okke som VELDIG spennende dager fremover - det er jo ikke under noen omstendighet snakk om noe mer enn et par uker før du har den lille i armene dine! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow så mye du får gjort!!! Imponert over deg jeg altså! For jeg har sunket helt nedi myra og orker ingen ting..... :sjenert:

Jammen har du fått lest mye mens du har vært gravid! Jeg har alltid vært en lesehest men når jeg kke får ligge strak ut på magen å lese blir det ikke det samme....Sær;ja!

Heldig du er som får besøk! Det blir koselig og sikkert utrolig bra å ha selskap disse dagene!Syns du er kjempeflink til å være tålmodig!

Flere vibber;

()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()())()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()())()()()()()()()()()()()()()())()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()(

Prøvde en ny versjon,kanskje det funker?!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...