Gå til innhold

Wasabi


Gjest Wasabi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig å høre fra deg igjen!! Skjønner godt at dagene flyr,blir nok ikke lenge til jeg selv får mindre tid her!

Huff..kjedelig med den betennelsen din,håper den går raskt over! Godt at mannen er så god og hjelpsom,er akkurat sånn vi vil ha dem!

Kos deg masse med prinsessa di du og stikk innom når har tid og lyst! Vi er nå her vettu!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

PRINSESSEN ER 16 DAGER!

Så herlig å logge seg på å se at du endelig er i mål, kjære Skytte: Gratulerer så mye med prinsen!! :legrine:

Her i ammetåken blir jeg stadig mer kjent og ikke minst glad i den skjønne babyen vår. Hun er virkelig en prinsesse! Jeg blir aldri lei av å studere henne.. :legrine: Mandag var hun to uker og vi hadde hjemmebesøk av helsesøster. Godt å få bekreftet at vekten går opp og at hun er sunn og frisk. Hun har vært litt grinete og antagelig påvirket av mammas antibiotika (brystbetennelsen) men ser ut til å være bedre nå og vi får sove godt om natten med amming hver tredje time cirka. Men i går ble pusset hun har vært plaget med på det ene øyet veldig mye verre og vi dro faktisk til legevakten til slutt for å få resept på øyedråper. Trist å måtte ta med nurket dit så tidlig men hun var så plaget stakkars! Det var endel grining i går kveld og natt men nå har dråpene virkelig hjulpet og øyet ser nesten helt bra ut.

Ellers har vi det fint! I dette øyeblikk har nurket sovet på brystet mitt mens jeg laser opp bilder på Foto Knudsen. Mannen sitter nede og ser en film og huset ser ryddig ut med en stor haug klesvask unnagjort. I morgen kommer mine to søsken på helgebesøk og det blir stas, håper de hjelper til med litt støvsuging og matlaging mellom nytingen av sin første niese ;)

Vi har begynt å planlegge barnedåp og håper ellers å få oss en liten helgetur kanskje neste helg, en venninne som har flyttet sørover skal ha innflyttingsfest og vi tenkte vi fortjener en liten miniferietur. Får se an formen til snuppa først.

Og så har jeg kjempelyst å se "The break up" med Jennifer Aniston, kanskje det blir kinotur i helgen? Bare det klaffer med nurkets soving så skulle det gå bra.. Vi får se om jeg er så tøff allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedda Gabler

Koselig å høre fra deg, Wasabi. Må innrømme at jeg er litt misunnlig på deg som har et så knøttlite nurk. Det er jo ganske vanlig med litt øyetrøbbel, får håper det blir raskt bra igjen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig å lese om dagene med prinsessen, Wasabi! Tenk at hun er over to uker allerede!

Det høres ut som du klarer deg kjempebra som mamma, (det var jeg aldri i tvil om heller!) og så godt at øyedråpene virket fort. Vondt å se når de små ikke har det godt..

Syns jammen dere fortjener noen dager vekke - så det må dere absolutt gjøre om formen er så fin som nå!

Kos deg masse med søskenbesøk i helgen, og tenk gjerne på en dag det passer med en liten visitt! Gleder meg til å se prinsessen :hjerte:

:kose:

Endret av Alea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heiaaa!!!

Nå er jeg også mamma!! Herremin så herlig det er :legrine: De er jo så ubeskrivelig nydelige!

Huff..stakkars lille prinsessa di som plagdes med øyet sitt..er så hjerteskjærende når det blir noe med disse gullene våre...Men bra det ordnet seg!

Supert å høre litt om andres erfaringer på mammafronten!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

PRINSESSEN ER 3 UKER OG 1 DAG!

Takk for koselige hilsener, jenter! :)

Her i ammetåken har jeg først nylig fått dusjet og kledd meg etter at nurket endelig sovnet - og jeg fikk lagt henne på en dyne på baderomsgulvet :ler: Mange triks man må finne på for å få stelt seg! Nå kom mannen hjem fordi jeg må til legen - med betent brystvorte :sur: Hvor ble det av den rosa skyen? :forvirret: Neida, skal ikke klage, jeg har verdens skjønneste baby og vi koser oss masse, det er bare virkelig mye jobb og slitsomt å være mamma til en nyfødt! Men er kjempehappy for at ammingen går bra, hun sover stort sett om natten når hun bare endelig sovner inn ved 01-tiden, og hun er en prinsesse når hun er rolig og våken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PRINSESSEN ER 4 UKER!

En snartur innom mens pappa trøster skrikerungen nede! Hun har en knirkedag og jeg er sliten.. Men ellers har vi det riktig så bra, og hun vokser og trives og i det hele tatt!

Dåpen er under planlegging og nå jakter jeg på kule lys og servietter og sånt.

Ellers passer stadig flere av mine "gamle" klær og det er utrolig deilig. SÅ godt å pakke bort gravidtøyet som jeg er så lei av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med prinsessens 4 ukersdag!

Jeg kan tenke meg det er deilig å pakke vekk graviditetsklærne ja. :Nikke: Jeg for min del er i en helt annen ende av skalaen, og driver å pakker fram graviditetstøy. :) Det er en koselig greie det også, men det høres unektelig deilig ut å være ferdig med det hele også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PRINSESSEN ER 1 MÅNED!

Takk for kos besøk, Xavia! :klem: Gravidtøy er både kjempespennende å begynne med - og utrolig deilig å bli kvitt igjen etter 9 måneder ;)

SUPERSLITEN SMÅBARNSMOR KALLER FRA AMMETÅKEN!! :ler: Mannen har jobbet både dag og kveld den siste uka, og jobbet forrige helg også, dermed har jeg ikke fått avlastning og i dag kjenner jeg det virkelig.. Så da han kom hjem klokken 18 i kveld fikk jeg endelig sovet litt og det gjorde utrolig godt. Selv om det kjennes ut som jeg kunne sovet til neste år! Mannen har heldigvis lovet å gjøre det godt igjen i helgen så jeg får kommet meg ovenpå igjen.

Men men, oppi alt har jeg og prinsessen det bra! Jeg sliter litt med en begynnende senebetennelse i den ene hånden (ikke vant til å bære baby..) og dårlig fordøyelse (!) men skal ikke klage. Snuppa er så SØØØT! Jeg er kjempeforelsket!

Denne uka har vi vært våre første byturer med bil alene og det har gått kjempefint selv om det er litt styrete når hun hyler og jeg pakker sammen vogn så fort jeg kan og sikrer henne i bilen.. Og det er IKKE gøy å være i butikker med en skrikende baby. Vanskelig å planlegge kan man si! Men sånn er det jo med en ny sjef - og det er jo henne jeg har tiden til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heia vennen!!

Endelig kom jeg meg innom her en tur! Mer som vi har like dager! Men jeg har ikke vært alne ute på kjøretur,gruer meg litt til det..

Nei huff,storhyling midt i byen er ikke spes morsomt..Men sånn er det! Og da er det bare å dra frem puppen her i gården for han vil ha mat på sekundet!

Håper du får hvilt deg godt og kosa deg med mannen!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å time riktig for shoppingtur er ikke lett nei, men på Ski storsenter trives lille M alltid så dit kan vi reise når som helst *ler*

Håper brystvorten er bedre, jeg slet i seks uker med et sår hun klarte å lage en av de aller første dagene, deilig når det endelig har grodd ordentelig. Ammingen går mye greiere nå.

Oj, nå hørte jeg sutten smalt i veggen i vugga, hun spytter den ut med en voldsom fart innimellom. Får vel gå og høre om hun vil ha litt melk kanskje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg! :smilyblomst:

Tenk at prinsessen snart er hele 6 uker! Gleder meg kjempemasse til å forhåpentligvis se det lille vidunderet snart. :) Jeg er mye bedre enn jeg var, og håper det fortsetter sånn og at vi finner en dag snart.

Jeg gleder meg til å sees!

Ønsker hele Wasabi-familien en strålende helg, og legger igjen en stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...