Gå til innhold

Wasabi


Gjest Wasabi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom og bor litt på hybel hos deg jeg........ :sjenert:

Hvordan går det med dere? Håper dere er friske og raske og har det bare bra!

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PRINSESSEN ER 3 MÅNEDER!

Tusen takk for at du holder liv i dagboken min kjære Skytte! :klem: Og Alea - jeg gleder meg til du kommer sterkt tilbake :)

Tenk at nurket vårt er blitt 3 måneder! Det føles på mange måter som uendelig lenge siden hun ble født, samtidig som vi er ferske foreldre også. Det skjer jo så mye nytt hele tiden! I dag har hun f.eks "pratet" mer enn noensinne og hylt og kost seg med å kommunisere med både meg, pappan og seg selv.

Livet er bra! Kosen alle snakker om kom endelig og har vart noen uker nå, og vi har fine dager med besøk, kafè, babykino, lunsjer osv. Sliter litt innimellom med senebetennelsen i hånden, dårlig mage, sliten rygg og søvnmangel, men da prøver jeg å ta rolige dager. Prinsessen er en drøm og er rolig og fornøyd så lenge hun får mat og søvn når hun vil. Vi har begynt med nattrutiner og hun legger seg fast kl.20, men det er fremdeles mange nattmåltider. Håper de minker snart.

Ellers gikk det dårlig på jobbintervjuet forleden men det gjør jo ingenting, jeg har en fast jobb jeg trives med og har mammaperm til mai.

I huset har vi gjort litt de siste dagene, kjøpt et lekkert stort speil til over skjenken på soverommet, så nå er rommet endelig ferdig. Og så har vi ryddet ut av det som skal bli barnerom og skal kjøpe møbler på Ikea snart. Fikk også på plass noen lekre kroker til barnetøy i gangen i går. Men størst av alt - vi har kjøpt to store kunstverk i tekstil som er på plass i stuen og trappegangen og det ble kjempefint! :)

Har shoppet endel nytt tøy i det siste også, deilig å føle seg fresh i klesveien som småbarnsmor! Kan nevne camelfarget kåpe fra H&M, olivengrønne høye støvletter fra Roots, brunt langt skjerf med lærremser fra Munthe plus Simonsen, sjøgrønn vest med brun print og knebukser i jeans fra Soaked in Luxury. Har også investert i endel foxye truser fra Triupmh, må prøve å sprite opp de kjedelige amme-bh`ene mine ;)

Supermannen har kjøpt laptop til meg så nå har jeg pc for meg selv i stua :sjarmor: Dermed blir det kanskje mer KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeia!!!

Åååå så koselig å høre fra deg! Kjempebra at dere bader i kos nå! Det er så herlig!Deilig å være mamma ja!

:sjarmor: Så mye stilig du har kjøpt deg! Det er nesten sånn at jeg føler mer for å se bra ut nå enn før,vet ikke hvorfor men..!

:ler: Foxy truser kan hjelpe på i en ellers småsvett hverdag med heller usjarmerende ammebher ja!!Hehehe!

Oioioi så snillmann du har! Det er kjempepraktisk med bærbarpc!!

Ha en fin dag og kos deg masse videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei du!

Innom deg på mitt lille forsøk på å få unnagjort en runde! Det er jammen meg ikke ofte det lar seg gjøre lengre! Menmen!

Håper dere har det fint alle sammen!

Kosemose :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

PRINSESSEN ER 5 MÅNEDER - OG DET ER JUL!!!

:klem: Du er altså bare helt herlig, Skytte! :ler: Takk for at du vanner blomstene mine! :legrine:

Så er det altså sant det alle sier - tiden små småbarnsmor fyker avgårde! Jeg som trodde jeg skulle være mye på KG har ikke vært her på 2 måneder.. Og jeg kjenner jeg ikke har noe behov for det heller, det er så mye annet å bruke tid på. Lurte på om jeg skulle slette boken men den beskriver jo hele starten til prinsessen.. Og kanskje kommer jeg sterkere tilbake? Foreløbig rapport er hvertfall at hun altså er blitt stor - hele 5 måneder gammel. Og er supeskjønn :) Den siste uken har hun begynt å spise mindre om natten også - endelig. Jeg har det bra men har fortsatt problemer nedentil etter fødselen og skal på rektoscopi over helgen. Men viktigst for tiden er at jeg er i skikkelig julestemning og nå står juletreet utenfor husveggen klar til pynting i morgen!

RIKTIG GOD JUL - OG GODT NYTTÅR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: Så godt å høre fra deg!!!Helt supert at dere har det bra og koser dere!

Lykke til med undersøkelsen..huff...

Men ha ei alldeles nydelig julefeiring og et superdupert nytt år!

Stooor jule :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Du er like mye å skriver i din dagbok som jeg er i min du :) hehe. Har andre ting å drive med også nå som man har ei lita tulle forstår deg godt :)

Ønsker deg og dine en god jul og godt nytt år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...