Gjest Wasabi Skrevet 16. mars 2006 #361 Del Skrevet 16. mars 2006 Takk for skjønne hilsener, dere flotte jenter! Dere fortjener mange sånne! Har nok en humørsyk uke for jeg er muggen i dag også.. Har litt vondere nå og så er jeg sur fordi ting tar sånn tid med gang-oppussingen, mannen må jo tross alt på sin egentlige jobb også.. Og så var svigerfar kjempeteit når han ringte i kveld, mamma likeså.. Og så likte ikke mannen bildene jeg har laget til gangen, og så hadde de ikke fått stolene våre på Living likevel da jeg var og skulle hente, de var i Stavanger.. Og så skulle jeg ha vasket og ryddet huset til fest i helgen men så får jeg jo vondt med en gang jeg gjør noe særlig annet enn å handle matvarer og flytte noen småting her inne.. Godt å ha et sted å få det ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 16. mars 2006 #362 Del Skrevet 16. mars 2006 Høres ut som du trenger en stor da. Håper det blir likar i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. mars 2006 #363 Del Skrevet 17. mars 2006 Sånne dager er så forferdelig slitsomme....Håper det meste ordner seg fort og at formen tar seg opp... Må helgen bli fin og god mot deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. mars 2006 #364 Del Skrevet 18. mars 2006 Æsj, for en dag... Sånne liker vi IKKE!!! Men jeg håper dagen i dag blir så meget bedre, og med deg ønsker jeg deg en fantastisk fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. mars 2006 #365 Del Skrevet 19. mars 2006 Innom for å ønske deg en superfantastisk megasøndag i verdensklasse Håper du har det bra,Wasabi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 19. mars 2006 #366 Del Skrevet 19. mars 2006 Tuuusen takk skjønne jenter!! Nå sitter jeg her med et stort smil etter å ha lest de skjønne hilsene fra dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 19. mars 2006 #367 Del Skrevet 19. mars 2006 Oj, og der postet jeg innlegget visst! Har hatt en fin men hektisk/slitsom helg, arrangerte utdrikkingslag for bestevenninnen min i går. Stor suksess men merker jeg må gjøre minst mulig i dag. Nå skinner solen og min kjære rydder ugress i hagen! Han er bare helt fantastisk, i går vasket han hele huset og gjorde masse ærend for meg til festen. Jeg er så utrolig takknemlig for å ha han.. Han er så stolt over den voksende magen og sier han syns det er bra jeg heller sier fra og ber om hjelp enn å stresse og gjøre alt selv (slik jeg vanligvis ville gjort) for så å stupe av bekkenløsning igjen. Etterpå skal vi ut til hans gamle onkel og hente vuggen han har laget til vårt lille nurk!! Han er gammel snekker og jeg skal liksom ikke vite om det, men han har altså laget en stor vugge i tre som han har malt hvit til oss.. Så utrolig skjønt! Det blir babysengen de første månedene på soverommet vårt. Etterhvert kjøper vi nok en vanlig sprinkelseng. Og så har vi sovekurv på stativ som jeg brukte da jeg var baby til å ha i stuen den første tiden. Gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. mars 2006 #368 Del Skrevet 19. mars 2006 Så koselig med den vugga da!! Den er sikkert kjempefin!! Og tenk,den kan være starten på en lang familietradisjon! Vi skal ha vugga som mormor og morfar fikk lagd til jeg ble født,og den har alle barnebarna deres brukt og nå kommer første oldebarnet! Og utdrikkingslag ja! Så gøy!! Og bra at det ble vellykket! Snille menn er et must når man har det sånn som oss...Hadde ikke de hjulpet oss så hjelpe meg! Da hadde vi vel vært sengeliggende... Håper du får kost deg masse idag og slapp godt av!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruE Skrevet 19. mars 2006 #369 Del Skrevet 19. mars 2006 Kjekt at du har hatt en fin helg! Og så bra å ha en sånn flott mann! Du må være flink til å piske han litt rundt! Det blir jo ofte til at vi heller pusher oss selv til å gjøre ting, enn å "kommandere" mannen. Men vi får heller svelge noen kameler, det er jo tross alt kjekkere for mannen å gjøre mer i huset og ha en oppegående og glad kone. Håper du får en flott uke, og at bekkenet ikke skaper alt for mye problemer for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alea Skrevet 20. mars 2006 #370 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei kjære Wasabi! Er ikke i tvil om at lørdagen ble vellykket, gleder meg til å høre mer om det! Sikkert litt godt å ha det overstått også, så kan du slappe av i vissheten om at du har gjort en strålende jobb som forlover så langt. Din kjære er virkelig super altså, kjernekar! Bra du har han til å hjelpe deg nå, godt å få litt avlastning og hjelp slik at bekkenet holder seg i sjakk. Håper formen er fin nå. Så skjønt med vuggen da, den er sikkert helt nydelig. Og jeg synes det er så koselig med vugger til små babyer, prinsessen kommer nok til å sove søtt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 20. mars 2006 #371 Del Skrevet 20. mars 2006 24 UKER - SEKS MÅNEDER - PÅ VEI! Ble litt glad da jeg leste i et mammablad at magen vokser mest fra 17-24 uke, tenkte at hvis den skal fortsette å vokse i dette tempoet så blir jeg jo diiiger i juli! Glad jeg var hjemme i dag, fortsatt sliten etter festen lørdag (men det er altså bekkenet som har gjort meg sliten, jeg drakk selvsagt ikke noe alkohol!!). Men lever godt på en herlig søndag i solen, mannen stelte i hagen og jeg hjalp litt til jeg også. Så reiste vi ut til hans gamle onkel og tante og fikk den utrolig flotte vuggen!! Tårene trillet da jeg fikk se den, så nydelig!! Stor og hvit og enkel men med flotte detaljer - en prinsesse verdig! Og tanten ba pent om det var i orden at hun strikket ullteppe og et utrolig skjønt babysett (hun viste bilde) til oss.. JA!! Selvsagt!! Vi er kjempeheldige! SkYTTE: Hei fru Becken Så kos at dere også har vugge! Og ja, jeg tenker absolutt at vuggen skal gå i generasjoner. FRUE: Vi må jo bare få hjelp av mannfolka, og så tror jeg de liker oss som litt mer "hjelpeløse" også jeg ALEA: Takk kjære deg! Du skal få alle detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 21. mars 2006 #372 Del Skrevet 21. mars 2006 6 måneder du!!! Tenk, da er 2/3 overstått på øyeblikket og den virkelige nedtellingen kan begynne... 4 uker til nå, og du er i 3. trimester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 21. mars 2006 #373 Del Skrevet 21. mars 2006 Gratulerer med vugge! Så hyggelig gjort å lage vugge til den lille prinsessen, må være stor stas! Vi får låne en som har gått i mannens familie i to generasjoner, og det er storveis. Tenker å gjøre som dere og kjøpe sprinkelseng etter noen måneder. Gratulerer med 6 måneder!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. mars 2006 #374 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei hei!! Innom for å ønske deg ei riktig så fin og smertefri uke!! Så bra at vugga var så fin!! Gleder meg til å se min igjen nå!! Og strikkegaver er jo bare sååå koselig da!! Herlig å være gravid og bli tatt vare på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 22. mars 2006 #375 Del Skrevet 22. mars 2006 Onsdag og den fine nystelte hagen er dekket av et tykt lagt snø.. Var på jobb i går og lagde deilig fersk kokt torsk med hvitløkspotetstappe og bacon til middag, favoritten til min mann og meg. Satt og fantaserte om våre barn vil bli like glad i det som oss! I dag er jeg hjemme. Har sovet dårlig de siste nettene men i natt fikk jeg både sove godt og lenge. Så har jeg tatt av sengklær og satt på en klesvask men tenker ikke gjøre så mye mer, jeg har lov å ta det med ro! Har det ellers veldig fint for tiden selv om jeg hele tiden må ta hensyn til bekkenet. TEDDYTORIA: Wow, du har helt rett.. ikke lenge til 3.trimester nå.. IIIK!! Forresten utrolig spennende å følge med DEG for tiden, tenk at lillegutt kan komme når som helst!! MURF: Har egentlig aldri tenkt på det før men vugge i generasjoner er jo en utrolig flott tradisjon. Vi er heldige! SKYTTE: Hei Fru Becken! Gøy med vugge ja, og jammen godt vi blir tatt vare på av mann og familie.. Må bare nyte det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. mars 2006 #376 Del Skrevet 22. mars 2006 IIIIK!!!!!! Jeg glemte jo heeelt å gratulerer deg med seks mndr igår!!!!! GRATULERER!!!!!!!!! Er sulten og solhungrig så vi scnakkes medsøster Beckens!! (Litt synd vi ikke er the Beckhams ifht bankkontoer f.eks...!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 22. mars 2006 #377 Del Skrevet 22. mars 2006 (Litt synd vi ikke er the Beckhams ifht bankkontoer f.eks...!)← I wish!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alea Skrevet 22. mars 2006 #378 Del Skrevet 22. mars 2006 Innom med en varm onsdagsklem! (Nå som jeg forhåpentligvis ikke smitter lengre.. ) Håper snøen forsvinner fort-fort, så vi kan få vår og den flotte hagen deres kan få bli grønn og blomstre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 23. mars 2006 #379 Del Skrevet 23. mars 2006 ...er her enda jeg skjønner du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. mars 2006 #380 Del Skrevet 23. mars 2006 Bare innom med en til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå