Gå til innhold

Du avtaler med venninner å gå sammen etter fest og de ditcher deg, hvordan reagerer du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jo, det gjorde jeg, men jeg gikk til bussholdeplass alene, i mørket. Deilig. 

Anonymkode: 625f3...611

Mem herregud kvinne du er 35 år! LoL ta deg sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Den turen som tok fem minutter?

Anonymkode: f14e1...8b1

Jepp 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuttifrutti843950 skrev (7 minutter siden):

Mem herregud kvinne du er 35 år! LoL ta deg sammen

Det kan ikke sies nok ganger at det er viktig å ta vare på vennene sine når man er ute på byen og det er sent på kvelden. Det er mange ustabile folk som raver rundt, og ikke helt sjeldent at folk blir voldtatt på byen. Man bør alltid passe på vennene sine, ikke la noen gå alene om man kan unngå det. Jeg skjønner at ts reagerer.

Endret av Gjenferdet
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (2 minutter siden):

Det kan ikke sies nok ganger at det er viktig å ta vare på vennene sine når man er ute på byen og det er sent på kvelden. Det er mange ustabile folk som raver rundt, og ikke helt sjeldent at folk blir voldtatt på byen. Man bør alltid passe på vennene sine, ikke la noen gå alene om man kan unngå det. Jeg skjønner at ts reagerer.

Det er snakk om at en voksen edru dame skulle gå 5 min alene til en bussholdeplass..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kanskje flere sider av denne historien du ikke har tatt med? Hadde dere drukket? Brukte du veldog lang tid på vei ut og de måtte vente lenge på deg? Osv

Anonymkode: 78ce4...763

Les tråden ☺️

Anonymkode: 625f3...611

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute for omtrent det samme engang. Vi var 2 venninner som skulle ut og kose oss en lørdag kveld..Vi hadde føst en god middag, så gikk vi videre til en pub.. Så forteller "venninnen" min hun hadde bedt søsteren hennes komme. Når vi så var på vei til favoritt puben, sa venninnen det ver flere som.ventet på oss der. Jeg ble forbanna, for vi hadde avtalt en kveld med bare oss 2. Jeg hadde vært syk en lang periode, og vi hadde litt å ta igjen. Når vi satte oss ned på denne puben, ble jeg som luft for henne..Jeg ba henne bli med meg utenfor, sa dette var utrolig dårlig gjort. Etter dette kuttet jeg all kontakt med henne. Jeg må også få med hun hadde bedt en mann komme, som hun visste var interessert i henne. Han spanderte alt av drinker på henne. Ok å spandere, men når "venninnen" min sier hun ba ham komme for å få en gratis kveld på byen, da blir jeg både kvalm og sint. 

Anonymkode: cbd6d...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg var ute for omtrent det samme engang. Vi var 2 venninner som skulle ut og kose oss en lørdag kveld..Vi hadde føst en god middag, så gikk vi videre til en pub.. Så forteller "venninnen" min hun hadde bedt søsteren hennes komme. Når vi så var på vei til favoritt puben, sa venninnen det ver flere som.ventet på oss der. Jeg ble forbanna, for vi hadde avtalt en kveld med bare oss 2. Jeg hadde vært syk en lang periode, og vi hadde litt å ta igjen. Når vi satte oss ned på denne puben, ble jeg som luft for henne..Jeg ba henne bli med meg utenfor, sa dette var utrolig dårlig gjort. Etter dette kuttet jeg all kontakt med henne. Jeg må også få med hun hadde bedt en mann komme, som hun visste var interessert i henne. Han spanderte alt av drinker på henne. Ok å spandere, men når "venninnen" min sier hun ba ham komme for å få en gratis kveld på byen, da blir jeg både kvalm og sint. 

Anonymkode: cbd6d...cae

Jeg ser absolutt ingen feil i denne historien. Bortsett fra å utnytte en mann på den måten. 

Dere koste dere jo alene med middag. Det er helt naturlig å hekte på flere utover kvelden, har knapt opplevd noe annet. Er jo bare kjekt å møte nye mennesker. 

Om det er kriteriet for å dumpe venner kan man ikke ha mange igjen etterhvert. 

Anonymkode: ebddc...647

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg ser absolutt ingen feil i denne historien. Bortsett fra å utnytte en mann på den måten. 

Dere koste dere jo alene med middag. Det er helt naturlig å hekte på flere utover kvelden, har knapt opplevd noe annet. Er jo bare kjekt å møte nye mennesker. 

Om det er kriteriet for å dumpe venner kan man ikke ha mange igjen etterhvert. 

Anonymkode: ebddc...647

Er det mulig? Dette var ikke hele historien. Men bare døm meg du. Jeg er glad jeg er kvitt denne venninnen. Det er ikke meg som ikke har venner, det er denne kyniske "venninnen" min. Hun har ikke en eneste venn igjen, bortsett fra alle mannfolka hun bruker som taxi, for deretter møte en annen mann som betaler drinkene for henne. Når en av disse mannfolka skjønte hva hun drev med, ble hun kalt hore. En annen forfulgte henne på hjemmeadresse og på jobb.

Sier Dette deg noe hva slags menneske hun er. Aldri døm en person uten du kjenner h*n.

Anonymkode: cbd6d...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg ser absolutt ingen feil i denne historien. Bortsett fra å utnytte en mann på den måten. 

Dere koste dere jo alene med middag. Det er helt naturlig å hekte på flere utover kvelden, har knapt opplevd noe annet. Er jo bare kjekt å møte nye mennesker. 

Om det er kriteriet for å dumpe venner kan man ikke ha mange igjen etterhvert. 

Anonymkode: ebddc...647

Spre bena, så får du det som du vil med mannfolka. Da er de taxi for deg, betaler for deg på byen, og inviterer til Syden tur. Jeg er blitt fortalt av han ene som tok henne med til Syden, at han måtte ta alle restaurant regningene. Det tok denne "venninna" som en selvfølge. Frekt som faen spør du meg. Jeg er glad jeg er kvitt denne svindleren av en "venninne"

Anonymkode: cbd6d...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det mulig? Dette var ikke hele historien. Men bare døm meg du. Jeg er glad jeg er kvitt denne venninnen. Det er ikke meg som ikke har venner, det er denne kyniske "venninnen" min. Hun har ikke en eneste venn igjen, bortsett fra alle mannfolka hun bruker som taxi, for deretter møte en annen mann som betaler drinkene for henne. Når en av disse mannfolka skjønte hva hun drev med, ble hun kalt hore. En annen forfulgte henne på hjemmeadresse og på jobb.

Sier Dette deg noe hva slags menneske hun er. Aldri døm en person uten du kjenner h*n.

Anonymkode: cbd6d...cae

Det er vel ingen som har dømt noen? 
 

men det er ikke uvanlig å hekte seg på flere mennesker om man er ute og miste litt de man dro med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (9 timer siden):

Det kan ikke sies nok ganger at det er viktig å ta vare på vennene sine når man er ute på byen og det er sent på kvelden. Det er mange ustabile folk som raver rundt, og ikke helt sjeldent at folk blir voldtatt på byen. Man bør alltid passe på vennene sine, ikke la noen gå alene om man kan unngå det. Jeg skjønner at ts reagerer.

Fikk du med deg at hun gikk alene de 5 min til bussen fordi hun gikk fra venninnene? Hun valgte å gå fra dem da de sa at de ikke orket all kjeftingen hennes. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (23 minutter siden):

Fikk du med deg at hun gikk alene de 5 min til bussen fordi hun gikk fra venninnene? Hun valgte å gå fra dem da de sa at de ikke orket all kjeftingen hennes. 

Ja, jeg valgte, fordi jeg har litt selvrespekt. 

Anonymkode: 625f3...611

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, jeg valgte, fordi jeg har litt selvrespekt. 

Anonymkode: 625f3...611

Så hva er det som er så skummelt da hvis du bare kunne gått alene uansett for det var viktigere for deg å demonstrere at du har "selvrespekt"? Skjønner du ikke at hele greia her er absurd? Du er en voksen dame som lager så mye styr over en 5 min gåtur?? Griner over det? Og kjefter på dine venniner på 45(!!) år og lager så mye styr og drama over dette? de har vel viktigere ting i livet sitt å bry seg om enn dramaet ditt i en alder av 45, er nok bare du som er sær og mister venner..Altså jg ler meg ihjel

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...