Gå til innhold

Silje skal bli kone.

MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Nevésta!

Det skal vel mye til å bli smittet tilbake, eller hva? HÅPER det lissom...

Nå har jeg vært superflink og stått på, hengt opp tøy, satt på ny og vasket opp :sjarmor: STOLT av meg selv for å ha så mye energi ETTER arbeid,jippiiiiii!

Sambo og jeg planla å se en av de tre filmene han kjøpte til oss igår, så nå prøver jeg å få liv i`n,men det skal mer til enn ti ville hester til for å vekke det sovedyret der...Hørte helt ned i 1 etg at han snorket :ler: Stakkars, ikke så rart han gjør det når han har så vondt i halsen sin da... :sur:

Jeg får prøve litt hardere her...Wish me luck!

God natt klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Epica :kose:

Nå sitter vi skikkelig rigget til i den utrolig deilige senga vår og skal se på The talented Mr.Ripley! Har sett den før, men den er så bra :) Har kjøpt masse snop også, så nå får den syke gutten min litt selskap her i hulen sin :ler:

Veldig koselig dette! Han måtte ta en telefon fra en god venn fra New Zealand, så da tenkte jeg å snike meg inn her en tur imens :)

Faktisk stolt av meg selv idag, for alt jeg har fått gjort, og mest fordi jeg fikk gjort mer enn jeg hadde planer om! Det er ikke hver dag...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Idag har det gått unna..Har jobbet fra 11 til 19 og rakk en tur hjemom, så dro jeg videre til "søskenbarnet" mitt som har hatt homeparty med hjemmelagede smykker,kort og accesories. Var utrolig mye fint! Kjøpte ingenting da...Unner meg ikke stort om dagen, tenker bare på hvor mye bryllupet kommer til å koste osv.... :overrasket::overrasket::overrasket:

Vi må bare få begynt å spare snart! Får jo hjelp av foreldrene våre da,men allikevel...

Da jeg kom hjem så vi ferdig filmen vi begynte på igår, ble nemlig så trøtt av å sitte i senga å se på film igår, at vi måtte skru av, fordi jeg nesten sovnet...Men, den var bra! :ler:

Skal på jobb kl ni imorgen tidlig, så jeg bør absolut gå å legge meg nå ja.

Tiltak, veldig deilig å sove men, veldig koselig å sitte her på KG også :ler:

Nei, får høre på meg selv for en gangs skyld og FAKTISK gå o legge meg i "kristelig" tid.Var så trøtt på jobbe idag, kan ikke ha det sånn enda en dag :forvirret:

God natt alle sammen! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Så fint at du har blitt frisk og fått så masse energi da! Riktig flink har du jo vært!

Jeg har vært heller dårlig på huslige sysler i det siste, da formen har skrantet. Får ta det igjen i helga da skatten min skal ut og jakte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere siste Lost klar til oss eller..? ;) Hehe..gleder meg jo som vanlig..

Lasse stikker innom etterpå..

Vi fikk takkekortene i går forresten! Ha allerede skrevet noen, så minn Lasse på at dere skal ha ett etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markblomsten: Stakkars, håper ikke du får influensaen, den er forferdelig... :tristbla: Jeg er ganske glad selv også, når kroppen min endelig er i form og har litt energi til overs! :hoppe:

Har blitt litt flinkere til å gjøre ting jeg har lyst til også, ikke bare stresse rundt når jeg endelig har litt fri osv,det hjelper nok det også.

God bedring til deg iallfall!

Cons: Jeg brant ut Lost til dere, men....Dere har ikke vært innom her?Håper ikke dere har det og i jeg ikke har hørt det... :sjenert: Har hatt besøk og spilt musikk i kjelleren se :-D Lasse haddde vel ringt, prøvde å få kontakt med han på msn istad se...Men, den gang ei :ler:

Idag gikk arbeidsdagen kjempefort, det var deilig! Pappaen min kom på besøk på jobben min, så spiste vi lunsj sammen :)

Min kjære og jeg har 2 års jubilum idag (dvs den 20) men, vi fikk ikke markert dagen sammen, for han er på spillejobb i Gjøvik idag, så jeg så han sist da han kjørte meg på jobb imorges

:overrasket: jaja, sånn er det å være sammen med en musiker. Atter en gang...Vi får heller kose oss etter helgen da han har fri. Blir koselig det da...Har lyst til å kjøpe en liten ting til han, en oppmerksomhet. Vet ikke hva ennå :icon_question:

Planla å slappe av på sofaen med litt nammenam siden jeg skulle vøre alene da jeg kom fra jobb, men så ringte ei venninne å spurte om hun kunne komme en tur, har ikke sett henne på over to mnd, så det var suuuperkoselig :)

Nå må jeg finne ut hvordan jeg skal komme meg på jobb imnorgen siden sambo har "stukket av" med bilen. Kan sykle, men må ha en backup plan i tilfelle det regner.Får sjekke busstider...Geez...Buss er kjipt!

God natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Lasse dukket aldri opp... han sa at han ikke trodde du klarte å brenne ut episoden... :roll: Men det er jo klart du fikset!

Jaja..vi får se den i løpet av helgen da..

Grattis med 2års jubileum da! Vi hadde to mnd bryllupsdag på onsdag, og neste søndag har vi vært sammen i tre år.. ;)

Ha en fin helg da vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg akkurat stått opp og spist frokost...Deilig å sove lenge! Ikke så veldig ofte jeg får gjort det lenger.

Gutten min var forresten veldig søt på jubileumet vårt( vi så hverandre ikke før dagen etter da)Men, da kom han hjem med parfyme til meg :kys_2: Han kjøpte også den nye unisex parfymen fra Jean Paul til oss sammen, den er SUPERgod, og flasken er kjempekul, det er to stk som sitter sammen med en magnet. Snill han :kyss:

Vi var på båttur igår, dvs jeg ble mad han på spillejobb der, men han hadde jo endel pauser, så vi fikk vært endel sammen.Jeg ble litt ør av bølgene,men vi kjøpte noen kinesiske klinisk testede armbånd som HJALP mot sjøsyke! :overrasket:

Da vi kom hjem prøvde vi å se en film (Boogeyman) men, vi klarte ikke å holde oss våkne noen av oss.Ble trøtte av båtturen vi :ler:

De små pusene mine er fulle av krutt om dagen, så jeg tenkte å prøve å ta dem med ut i hagen. så de får prøvd å være litt ute, for første gang! *spent* på hvordan det går...Håper bare jeg får tak i dem igjen...

Håper dere har hatt en fin helg alle sammen, og GOD søndag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du hadde en koselig tur :klem:

Snill han er ;)

Har dere små pusekatter, så kos!

Boogeyman var skummel... :hakeslepp: En av de beste innen skrekk syns jeg.

Ha en suuuper søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en fin helg og en fin feiring. Vi har to års dag på tirsdag, men jeg tror nok det drukner litt i forhold til det at han kommer hjem snart. Fant du forresten på noe morsomt til ham? Jeg er alltid ute etter litt inspirasjon på den fronten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten
Jeg ble litt ør av bølgene,men vi kjøpte noen kinesiske klinisk testede armbånd som HJALP mot sjøsyke! :overrasket:

Er det sant??? :sjokk:

Hvor får jeg tak i det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...