Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fin sang, og fint levert fra Jorunn. Jeg syns det var litt synd at jeg hørte Maria Mena synge en setning av sangen… jeg tenker bare på hvor vakkert det var og hvordan det hadde vært med hennes stemme ❤️

• Liker 1
Skrevet

Ja det var en fin levering av Jorunn men jeg hadde liksom håpet på noe mer. Spesielt siden hun gjorde det så bra forrige uke.

• Liker 1
Skrevet

Sondre Justad må være på dialekt -østlandsk funker bare ikke....

• Liker 7
Skrevet

Jeg gledet meg til Alexandra skulle synge. Nettopp pga låta. Sangmessig - bra men at det ble litt sånn disco aktig likte jeg ikke. 

• Liker 2
Skrevet

Det rakna helt for meg når Heidi sang. Pleier aldri å bli spesielt berørt av musikk, og aner ikke hva det var her, men noe skjedde med meg😭😜

• Liker 3
Skrevet

Kevin overrasket positivt :) 

• Liker 4
Skrevet

Har ikke blitt skikkelig revet med av noen av de 4 første... 🙈

• Liker 3
Skrevet (endret)

Aldri hørt denne sangen før...den var fin :)

Endret av Snabeltann
  • Liker 1
Skrevet

Mye kjedelig i kveld, så langt. Ubeveget her altså 😛

• Liker 4
Skrevet

Marius, altså! ❤️ For en stemme!

Men syns de velger litt kjedelige låter i kveld. Skulle gjerne hørt noe av Jokke, de Lillos, CC Cowboys, Dumdum Boys eller Raga Rockers. 

• Liker 8
Skrevet

For en stemme Marius har 🥺

• Liker 7
Skrevet

Mine stemmer i kveld går til Christine. Endelig en gjestedommer/dommer som faktisk kommer med konstruktiv kritikk, og ikke bare "gratulerer, det var utrolig flott. Jeg er fan".

• Liker 34
Skrevet

Jeg liker Marius best så langt, men ser avisene gir han litt tyn for kjedelig, sviskete låtvalg. 🤭

• Liker 1
Skrevet

Han bergenseren synger nydelig, men kunne fint tatt seg friheten til å endre dialekten i fremførelsen. Nå ble det bare forstyrrende for meg. 

• Liker 1
Skrevet

Fredrik. Min favoritt ikveld! Det var så fint, varmt og lekent på en gang. Han hadde så fin tilstedeværelse :hjerte:

• Liker 3
Annonse
Skrevet

Marius = uvant å høre den på norsk men han synger jo så fint! 

Fredrik = sååå fint!! 

• Liker 3
Skrevet

Carina kommer garantert til å få en del stemmer pga låtvalget. 

• Liker 4
Skrevet

Kanskje ikke en deltaker, men for en vakker fiolinist ❤️ Ligger litt etter i sendingen, nettopp ferdig med Marius’ opptreden. Vakker sang, men han kunne nok vært litt mere vågal og forsøk en norsk rockelåt eller noe. 

Skrevet

Og Christine Dancke 👏🏻👏🏻 Endelig en dommer som ikke bare stryker med hårene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...