Gå til innhold

Stjernekamp 2021

Gjest89754

Anbefalte innlegg

Ingveis skrev (6 minutter siden):

Unnskyld meg, men… magi? Hvis den fremføringen til Bjørn var magisk, da er det noe jeg ikke har skjønt rett og slett. Jeg syns han er en skikkelig kul fyr med en dyp og behagelig stemme, men det greiene der var ikke musikk i mine ører. Også skulle jeg ønske han ikke alltid så ut som han akkurat har stått opp 🙈 Ikke at det er viktig hvordan han ser ut, men jeg får litt følelsen av at han egentlig helst vil være et annet sted…

Ja,da er det i grunnen mye du ikke har skjønt;)

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ønske Christine Dancke kunne være fast dommer. Hun ga faktisk konstruktiv kritikk, og ga deltagerne råd videre.  

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (12 timer siden):

Digger raspen i Carinas stemme. Håper hun kommer langt.

Ja jeg vil også høre mer av henne. Jeg tror hun forventet og komme i bunn 3 denne gang også, håper på en selvtillitsboost fremover. Hun er ei jeg gjerne vil høre utfordre seg selv i ulike sjangre. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ble litt tamt i går.. ingen som utmerket så veldig egentlig.. men enig i at dommeren var veldig proff! Blir så mye fjas med de andre og Mena klarer jeg bare ikke det blir bare så kleint🙈

spekulere over anmelderne i avisa også - sist uke skrev de at Carina var veldig lik originalvokalist Tove - altså what!! Er jo ikke lik i det hele tatt, Tove har jo DEN stemmen. Carina prøver hardt det skal hun ha - men vokalmessig blir det for svakt! Scorer på sympati og bra låtvalg denne gangen iallefall. Heier fortsatt på Alexandra! Anna Lisa ble litt tam i går…

Endret av Amber
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anna-Lisa, Heidi og Bjørn er mine favoritter i år! Bjørn var helt vanvittig i går, jeg får fortsatt gåsehud ved tanken!

Veldig glad Fredrik gikk ut, det har bare ikke vært bra. Veldig lei meg for at Chand forsvant, jeg skulle ønske det ikke bare var publikums-/popularitetsstemmer som avgjorde, men at de også kunne sanke poeng for faktisk kvalitet. Men det sier jeg hvert år :fnise:

Om det blir enda en sesong etter dette, håper jeg de bytter både fast-dommer og programleder. Hun Christine i går var et SÅ friskt pust! Konstruktiv! (Selv om superlativene haglet der også... Det blir så kosemosete!)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dancke er en bra dommer! Langt mer interessant enn Riise som var gråter og elsker alt, og ikke minst Mena som bare elsker seg selv. 

Fredrik var svakest både denne og forrige uke i mine ører. Han ble alt for intens i går, for teatralsk. Det skal godt gjøres å synge Hellbillies på en annen dialekt, og både Fredrik og Anna Lisas versjoner falt ikke i smak hos meg.

Sliter i år som i fjor med den greia om at artistene bruker introen til å fortelle om hvorfor de har valgt sangen, som regel i forbindelse med en eller annen personlig tragedie, og det legges opp til hva man skal føle. Ikke fortell meg hva sangen betyr for deg og hva jeg skal føle når du synger den, bare syng godt nok til at jeg føler det selv! Jeg er så lei av at alt skal vendes om til å handle om psykisk helse og plutselig skal Stjernekamp være en plattform for det og? Kan vi ikke bare la oss underholde uten at alt skal være så fryktelig alvorlig hele tiden? 

Det er selvfølgelig forferdelig at noen mister en de har kjær grunnet psykiske problemer, og det er selvfølgelig viktig at man har fokus på slike problemer, men må vi ha det på lørdagskvelden? 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ginny skrev (17 timer siden):

Jeg er så lei av at alt skal vendes om til å handle om psykisk helse og plutselig skal Stjernekamp være en plattform for det og? Kan vi ikke bare la oss underholde uten at alt skal være så fryktelig alvorlig hele tiden? 

Det er selvfølgelig forferdelig at noen mister en de har kjær grunnet psykiske problemer, og det er selvfølgelig viktig at man har fokus på slike problemer, men må vi ha det på lørdagskvelden? 

Helt enig med deg i dette. Hvorfor kan ikke Stjernekamp bare være god, gammeldags lørdagsunderholdning, verken mer eller mindre? 

Har forresten en følelse av at Jorunn får en del sympatistemmer fordi hun har vært åpen om at hun har slitt psykisk og det koster henne mye å stille i Stjernekamp. For meg var det veldig merkelig at hun ikke var blant de som fikk færrest stemmer på lørdag.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt distrahert av stylingen i dette programmet -  alle Kåre Magnus sine merkelige antrekk 🤷‍♀️ Kan han aldri ha en normal fin dress på seg?? Og kan jeg få se Mona uten skulderputer EN episode?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er allerede lei av Jorun og alt dette føleriet.. har all respekt for folk som sliter og kommer seg opp igjen for all del - men det blir bare for mye. Blir bare irritert istedet, synes de kan la være rett og slett. Dommerne sitter liksom og gråter for at de har sånn sympati.. too much for min smak, jeg vil ikke ha alt det der i fanget hele tiden rett og slett.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (17 timer siden):

Er allerede lei av Jorun og alt dette føleriet.. har all respekt for folk som sliter og kommer seg opp igjen for all del - men det blir bare for mye. Blir bare irritert istedet, synes de kan la være rett og slett. Dommerne sitter liksom og gråter for at de har sånn sympati.. too much for min smak, jeg vil ikke ha alt det der i fanget hele tiden rett og slett.

Helt enig. Det blir et føleri av en annen verden, og kvaliteten og underholdningen drukner i dette. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusten skrev (På 14.9.2021 den 13.08):

Helt enig. Det blir et føleri av en annen verden, og kvaliteten og underholdningen drukner i dette. 

Enig! Toppet seg med dommer-dronningen av melodrama sist lørdag.. 
Christine, derimot, var konstruktiv og gjorde en knalljobb! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Carina klarer seg gjennom kvelden. Jeg liker stemmen hennes og tror hun kan naile de fleste sjangere selv om opera neppe kan gå så bra når hun ikke har fått øvd heller. Hun er egentlig ganske rå og min favoritt. De andre er så kjedelige, bortsett fra jodlerduden da. MÅ se han i hiphop. 

Endret av Lawyam
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på i kveld! Jeg liker opera, og synes uansett det er en artig sjanger å se dem prøve seg i. 

Bjørn er en favoritt så langt (forrige lørdag var magisk!), men liker også Alexandra og Marius!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
HelloMindy skrev (10 minutter siden):

Marius var veldig flink, men det ble litt kjedelig for meg! 

Enig. Trygt valg i kveld ja. Kevin overrasket positivt synes jeg, og utrolig god på scenen!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...