Vimsepims Skrevet 23. oktober 2021 #921 Del Skrevet 23. oktober 2021 Det var gøy å se at Carina turte å slippe seg helt løs i dag, Bjørn sin Moonriver var helt magisk, men Alexandra var helt overlegen! Hadde liksom ikke noe inntrykk av henne på forhånd annet som et medlem i en mgp-pop trio, men fy søren så dyktig hun er! Sprudlende, full av energi, og jeg kommer til å bli skuffet om hun ikke vinner. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 23. oktober 2021 #922 Del Skrevet 23. oktober 2021 Knut Marius sin opptreden minner meg om noe som var med i MGP på 80-tallet... 🤭 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 23. oktober 2021 #923 Del Skrevet 23. oktober 2021 Knut Marius har fremdeles ikke lært seg å bruke dynamikk i sangene sine, det er bånn gass hele veien 🤔 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 23. oktober 2021 #924 Del Skrevet 23. oktober 2021 Sitter igjen med at det var feige lag i dagens program. Internasjonal multisangstjerne (Alexandra) - en god vokalist (Bjørn) - hobbysanger (Carina) Det er vel ingen tvil om at Alexandra og Bjørn bør stå i finalen.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 23. oktober 2021 #925 Del Skrevet 23. oktober 2021 Ginny skrev (Akkurat nå): Knut Marius har fremdeles ikke lært seg å bruke dynamikk i sangene sine, det er bånn gass hele veien 🤔 Haha, husker han (nesten?) hver eneste lørdag fikk beskjed om å roe ned og la låten bygge seg opp og ikke bare gi bånn gass. Det skjedde aldri 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 23. oktober 2021 #926 Del Skrevet 23. oktober 2021 Hvis Carina går videre i kveld også, tror jeg at jeg tørner. Heeelt utrolig at hun er kommet så langt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 23. oktober 2021 #927 Del Skrevet 23. oktober 2021 Ginny skrev (5 minutter siden): Carina har sine øyeblikk, det var bare ingen av dem i dag. Hennes øyeblikk er definitivt med "whiskey" stemmen sin på nachspiel. Hun fungerer bare ikke på en scene 😫 Jeg tror dessverre røyk og flatfyll har ødelagt den lille stemmen hun hadde, og imaget. Hun er så monoton i stemme og kroppsspråk. Alexandra derimot lyser av utstråling og har klart en fantastisk stemme. Hun appellerer til folket og fortjener å vinne! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 23. oktober 2021 #928 Del Skrevet 23. oktober 2021 Chord skrev (1 minutt siden): Haha, husker han (nesten?) hver eneste lørdag fikk beskjed om å roe ned og la låten bygge seg opp og ikke bare gi bånn gass. Det skjedde aldri 😅 Jepp 😆 Han har fremdeles ikke lært 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 23. oktober 2021 #929 Del Skrevet 23. oktober 2021 Bloodflowers skrev (18 minutter siden): Virker ikke som at dommerne har "lov" til å være kritiske. De har ikke vært det hele sesongen, og det blir for dumt. Håper virkelig ikke Carina går videre nå. Bjørn og Alexandra er på et helt annet nivå og fortjener mye mer å være i finalen. Håper Alexandra vinner for hun er helt rå! Joda, jeg hadde et lite håp etter episoden der Christine Dancke var med som dommer - hun var herlig, og til og med Mona sa et kritisk ord eller to i en bisetning - men det ble dessverre med det... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. oktober 2021 #930 Del Skrevet 23. oktober 2021 Bingo Bongo skrev (6 minutter siden): Knut Marius sin opptreden minner meg om noe som var med i MGP på 80-tallet... 🤭 Tenkte akkurat det samme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 23. oktober 2021 #931 Del Skrevet 23. oktober 2021 Teatrica skrev (Akkurat nå): Joda, jeg hadde et lite håp etter episoden der Christine Dancke var med som dommer - hun var herlig, og til og med Mona sa et kritisk ord eller to i en bisetning - men det ble dessverre med det... Skulle ønske NRK erstattet Mona med en annen neste år. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 23. oktober 2021 #932 Del Skrevet 23. oktober 2021 🤞 Håper Carina sendes hjem ikveld. Finalen kommer til å bli så bra med Alexandra og Bjørn! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 23. oktober 2021 #933 Del Skrevet 23. oktober 2021 (endret) Steenstrup stemte altså på Carina i dag. Det gir jo ingen mening. Synes for øvrig Steenstrup er malplassert som "ekspert" i dette programmet. Endret 23. oktober 2021 av Ctrl 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. oktober 2021 #934 Del Skrevet 23. oktober 2021 JAAAAA! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. oktober 2021 #935 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jaaaaaa! Alexandra!!!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 23. oktober 2021 #936 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jaaaaaaaaa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 23. oktober 2021 #937 Del Skrevet 23. oktober 2021 J A A A A A! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 23. oktober 2021 #938 Del Skrevet 23. oktober 2021 Rettferdigheten seiret heldigvis! Hurra for Alexandra og Bjørn! 🤓 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 23. oktober 2021 #939 Del Skrevet 23. oktober 2021 Ctrl skrev (Akkurat nå): Rettferdigheten seiret heldigvis! Hurra for Alexandra og Bjørn! 🤓 Hurra! Gleder meg til neste lørdag allerede 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kahean Skrevet 23. oktober 2021 #940 Del Skrevet 23. oktober 2021 Det finnes tydeligvis rettferdighet i verden likevel 🥳!!!!!! Dette blir en bra finale. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå