Entern Skrevet 16. oktober 2021 #701 Del Skrevet 16. oktober 2021 Jorun overbeviser hvertfall meg med duetten i dag 😀 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 16. oktober 2021 #702 Del Skrevet 16. oktober 2021 Petra75 skrev (1 minutt siden): Signerer dette. Når det gjelder Alexandra, så syns jeg hun er utrolig flink og pen og søt. Problemet er at hun er FOR flink, pen og søt. Jeg ser ingen personlighet, og jeg kjeder meg litt når hun fremfører. Men jeg regner med at hun vinner. Så man må ha en eller annen historie om psykisk helse, følelse av utenforskap eller et brudd for å ha en personlighet? Syns hun har masse personlighet som kommer fram, men de klipper alltid slik at de med en trist historie får mer oppmerksomhet. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 16. oktober 2021 #703 Del Skrevet 16. oktober 2021 1 minutt siden, Petra75 said: Signerer dette. Når det gjelder Alexandra, så syns jeg hun er utrolig flink og pen og søt. Problemet er at hun er FOR flink, pen og søt. Jeg ser ingen personlighet, og jeg kjeder meg litt når hun fremfører. Men jeg regner med at hun vinner. Enig. Jeg er (faktisk, nesten flaut å innrømme 🤭) veldig glad i Keiino, men syns hun er litt kjedelig. Vi har hørt dødsflinke syngedamer før. Tror ikke nødvendigvis hun vinner, Stjernekamp har flere ganger vist at folk setter pris på x-faktoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 16. oktober 2021 #704 Del Skrevet 16. oktober 2021 Hverken Jorunn eller Kim har stemmer som passer for denne sangen, og de hadde ikke den helt store kjemien heller 🤔 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 16. oktober 2021 #705 Del Skrevet 16. oktober 2021 Dette syns jeg var veldig bra levert av Jorun. Jeg merker hun digger denne sangen og det skinner gjennom! Syns den passet stemmen hennes utrolig fint også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 16. oktober 2021 #706 Del Skrevet 16. oktober 2021 Jeg håper jo at det blir Bjørn og Alexandra i finalen, men jeg liker Joruns innsats i dag! Duetten var kjempefin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 16. oktober 2021 #707 Del Skrevet 16. oktober 2021 Ginny skrev (Akkurat nå): Hverken Jorunn eller Kim har stemmer som passer for denne sangen, og de hadde ikke den helt store kjemien heller 🤔 Helt enig, denne traff meg ikke. Kanskje dumt av meg å sammenligne med originalen da 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 16. oktober 2021 #708 Del Skrevet 16. oktober 2021 pia mater skrev (1 minutt siden): Så man må ha en eller annen historie om psykisk helse, følelse av utenforskap eller et brudd for å ha en personlighet? Syns hun har masse personlighet som kommer fram, men de klipper alltid slik at de med en trist historie får mer oppmerksomhet. Nei. Det har jeg ikke sagt noen ting om. Hun er for perfekt, og det er kjedelig - for meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. oktober 2021 #709 Del Skrevet 16. oktober 2021 Jeg digger dialekten til Jorun. Syns den er så kul. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. oktober 2021 #710 Del Skrevet 16. oktober 2021 pia mater skrev (1 minutt siden): Så man må ha en eller annen historie om psykisk helse, følelse av utenforskap eller et brudd for å ha en personlighet? Syns hun har masse personlighet som kommer fram, men de klipper alltid slik at de med en trist historie får mer oppmerksomhet. Det er et viktig poeng. Kanskje taktikk fra programskapernes side, så hvis hun detter av og Jorun eller Carina går videre kan man si sånn «jo jo men hun er bare sånn flink pike, har ikke sånn engasjerende personlig tragedie bak seg» Dagens konspirasjonsteori bragt til KG av Entern 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. oktober 2021 #711 Del Skrevet 16. oktober 2021 Det så ut som de koste seg sammen på scenen. Men jeg ble ikke helt overbevist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 16. oktober 2021 #712 Del Skrevet 16. oktober 2021 La oss stemme på Alexandra i dag!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 16. oktober 2021 #713 Del Skrevet 16. oktober 2021 Entern skrev (4 minutter siden): Er enig, Bjørn er mye bedre, mye mer spennende og underholdende artist😊 Ja, han har overrasket meg noe voldsomt. Jeg har bare såvidt hørt ham tidligere, og da bare jodlinga. Tok han ikke seriøst i det hele tatt, men han har virkelig talent. Jeg har en liten Bjørn-crush 😍 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 16. oktober 2021 #714 Del Skrevet 16. oktober 2021 Entern skrev (6 minutter siden): Jorun overbeviser hvertfall meg med duetten i dag 😀 HelloMindy skrev (4 minutter siden): Dette syns jeg var veldig bra levert av Jorun. Jeg merker hun digger denne sangen og det skinner gjennom! Syns den passet stemmen hennes utrolig fint også Nei, nei, nei og nei!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. oktober 2021 #715 Del Skrevet 16. oktober 2021 Petra75 skrev (Akkurat nå): Ja, han har overrasket meg noe voldsomt. Jeg har bare såvidt hørt ham tidligere, og da bare jodlinga. Tok han ikke seriøst i det hele tatt, men han har virkelig talent. Jeg har en liten Bjørn-crush 😍 Jeg har vel en slags Bjørn-crush jeg og tror jeg ☺️ Bjørn 4ever!!🤩 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 16. oktober 2021 #716 Del Skrevet 16. oktober 2021 Er enig i at Alexandra lett kan bli den "flinke, perfekte eleven", men så skinner hun så utrolig sterkt likevel. Og i kveld, samt enkelte andre kvelder viser hun en så unik kraft, utholdenhet, fullstendighet og gjennomskinnelig vilje som virkelig bergtar meg og som blåser de andre raskt av banen for en amatør"dommer" som meg. Det er så soleklart at hun skal til finalen 🌟 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 16. oktober 2021 #717 Del Skrevet 16. oktober 2021 cerruti skrev (3 minutter siden): La oss stemme på Alexandra i dag!! 👍🤩 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 16. oktober 2021 #718 Del Skrevet 16. oktober 2021 Adrian ❤️ Han og Carina har stemmer som passer veldig godt sammen! De har og en langt bedre kjemi, så dette ble en langt bedre opptreden 😊 Lady Antebellum på trøndersk? Tja, hvorfor ikke? 😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 16. oktober 2021 #719 Del Skrevet 16. oktober 2021 toothfairy skrev (Akkurat nå): Er enig i at Alexandra lett kan bli den "flinke, perfekte eleven", men så skinner hun så utrolig sterkt likevel. Og i kveld, samt enkelte andre kvelder viser hun en så unik kraft, utholdenhet, fullstendighet og gjennomskinnelig vilje som virkelig bergtar meg og som blåser de andre raskt av banen for en amatør"dommer" som meg. Det er så soleklart at hun skal til finalen 🌟 Jeg er nok bare en kynisk jævel som ikke tror på at all denne perfektheten er ekte. 🙂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 16. oktober 2021 #720 Del Skrevet 16. oktober 2021 Teatrica skrev (3 minutter siden): Nei, nei, nei og nei!! Har du noe konstruktivt og si? Jorun er ikke min favoritt og jeg syns hun burde ha vært ute av konkurransen blant de første, men nå er hun her, og hun har vært flink ikveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå