Gå til innhold

Fisken snakker litt til


-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Supermange :klem: til dere alle! :)

Er så koselig å se alle hilsnene.

Har nettopp vært i Danmark med klassen. Danskebåten to netter og København to netter. Hatt det kjempefint, bortsett fra at jeg fikk bihulebetennelse på for to dager siden. Var slitsomt å gå rundt og måtte legge meg tidlig.

Men, men, jeg visste jo at det godt kunne skje. Jeg var allerede tett og halvsyk, det hr jeg vært sammenhengende i 2 måneder ca.

Ja, i morgen blir det operasjon. Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på det. Vet ikke helt hvordan operasjonen foregår, men det er like greit. Alt jeg vet er at jeg får full narkose, at de opererer gjennom nesa, at jeg må ha tamponger i nesa en ukes tid, at jeg blir blå og gul i ansiktet og at jeg kommer hjem samme dag.

Tenk om jeg endelig kunne bli frisk! Tørr nesten ikke tenke tanken engang.

Dette er spennende :)

Forteller mer om Danmarksturen senere.

Natta :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg masse lykke til under operasjonen :) Må bli deilig å kunne bli frisk igjen. Kan ikke helt forstille meg hvordan det kan være å gå rundt med bihulebetennelse store deler av tiden.

Brevet ditt kommer i posten neste uke regner jeg med, jeg sender det avgårde i dag eller i morgen tidlig.

Savner deg jeg!

:klem:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :)

Står litt om operasjonen i en tråd til meg selv i personlige meldinger-forumet.

Er veldig sliten, og har vondt. Men det er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :)

Har dessverre en del vondt..

Men skal til kontroll i morgen, så får høre med legen da. Kanskje jeg må få noen andre antibiotika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trønderen kommer til Oslo på lørdag, pga konsert på søndag.

Jeg blir ikke enig med meg selv om jeg vil møte han eller ikke.

Den siste måneden har vært så herlig, har nesten ikke tenkt på han, heller ikke savnet han. Er redd for at det skal komme tilbake om jeg møter han..

Men. Har ikke sett han på lenge. Han har håndkle mitt (som jeg savner, det var en gave fra barnehagen :ler:) som jeg glemte da jeg var hos han noen dager i høstferien. Skal be han kjøpe med noe billig drikke til meg, og, og.

Huff.

Jeg burde jo egentlig ikke, men på den andre siden vet jeg ikke om jeg kommer til å tenke på han når han drar. Jeg klarer nå å se alle de negative sidene hans, som er mange fler enn de positive. Det kan bli god sex for siste gang, og ikke no mer enn det. Men det er en risk å ta..

Tror jeg skal vente litt å se an om han tar kontakt om å møtes. Han sa hei til meg og informerte om at han skulle til Oslo til helgen, (noe jeg husker fra han fortalte det for en måned siden) det er første gang vi snakker sammen på lenge. Er så deilig å ikke tenke på han konstant, savne han, øynene hans, leppene, stemmen. Deilig at å sjekke om han er på når jeg logger meg på msn ikke er det første jeg gjør.

Ysj, dette gjorde selv meg mye mer forvirra. Bare rot. Faktisk første gang jeg har klart å skrive ned noen tanker og følelser på lenge.

Time will show.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være greit å se han igjen da Fisken, så får du klarhet i følelsene dine. Jo så er jo hånduker med minner greie å ta vare på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være greit å se han igjen da Fisken, så får du klarhet i følelsene dine. Jo så er jo hånduker med minner greie å ta vare på ;)

Du sier noe der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei! :)

Jeg har det fint, men er fortsatt veldig veldig tett. Skal til kontroll til uka, så får høre med legen da. Kan være jeg må operere en gang til.

Jeg møtte trønderen, men ikke så veldig lenge, og sammen med andre. Det ble ikke noe sex. Kanskje like greit.

Har skjedd utrolig mye tull denne helgen. Skriver om det senere.

:klem: til alle dere nydelige sjeler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...