Gå til innhold

Fisken snakker litt til


-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei.

Håper du får god hjelp på RASP, har hørt fra en venninne at de er veldig flinke der.

Dersom du vil "prate" er jeg bare en PM unna ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er jo bare helt nydelige! :)

En kjempestor :klem: og en stor bukett :dagens-rose: til dere alle som er innom dagboken min. Jeg beklager at jeg ikke er innom deres dagbøker, har litt å tenke på disse ukene. kommer sterkere tilbake på det området :)

Akkurat nå er jeg veldig sliten, har 38,3 i feber og ligger vanligvis på 36. Potte tette bihuler. Skal heldigvis til konsultasjon på Lovisenberg på onsdag, og operasjon er jeg garantert innen februar.

koste meg så utrolig hjemme i helgen. Dro lørdag ettermiddag og var tilbake her søndag morgen, men det hjalp veldig, både på humøret og motivasjonen. Tilbragte kvelden sammen med en venninne og en dårlig film.

Nå skal jeg snart ringe og snakke med klassestyreren min. Går jo glipp av en del teori når jeg er her ettersom jeg bare har dans på skolen. Kan være jeg skal være med i noen naturfagstimer også.

Ønsker alle en strålende dag i dette nydelige været :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Å være syk er ikke noe særlig, men kjempefint at du har hatt en god helg! Det hjelper på humøret å være sammen med venner, slappe av og bare kose seg.

Håper du får en fin mandag, til tross for tette bihuler.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hei Vennen!

Jeg vil bare stikke innom å ønske deg ei kjempefin helg. Håper du har det bra. Tenker masse på deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor
Hei Vennen!

Jeg vil bare stikke innom å ønske deg ei kjempefin helg. Håper du har det bra. Tenker masse på deg.  :klem:

Hei igjen!

Jeg har fått det for meg at det er fredag i dag. En dag fra eller til gjør vel ingen ting :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hope: takk takk :) Har fortsatt ganske høy feber og tette bihuler. Vært syk i over en uke :forvirret: Utrolig kjedelig.

Trulselinemor: hihi, så søt du er :)

Er ikke så altfor lenge til helgen da, heldigvis. Skal hjem minst en natt. Det skal bli så utrolig deilig. Skal i pysjamasbursdag på lørdag, med skrekkfilm. Det blir koselig :) Gleder meg veldig. 18 års dag i pysj :ler:

I går var jeg på kveldskonsert på den gamle skolen min, Manglerud. Musikklinja har kveldskonserter sånn ca en gang i måneden. var veldig koselig å se igjen alle, de fra den gamle klassen, de i 3. og alle lærerne. De har virkelig blitt flinke.

Etterpå skal jeg på konsultasjon på Lovisenberg med bihulene mine. Endelig skjer det noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pysjbursdag høres kos ut. Godt at du hele tiden har hyggelige ting å se fram mot. Håper de finner ut hva de skal gjøre med bihulene dine.

Ønsker deg god bedring og god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...