Gå til innhold

Fisken snakker litt til


-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så nydelige dere er! :):klem:

Må bare få sagt hvor glad jeg blir når jeg er innom dagboken min og ser alle de koselige og oppmuntrende hilsnene. Det gjør godt.

Rhikath: Oooooooooo *glede seg*

Vet ikke om du har fått brevet mitt? Mamma har vært veldig sen til å sende det tror jeg.

Jeg ble "kastet" ut av sykehuset på fredag. Det sitter en mann i toppen som virkelig ikke skulle ha sittet der. Han hadde fått det for seg at jeg ikke skulle få være der lenger, selv om alle de andre som jobbet med og rundt meg var enige om at jeg burde for det. Til tross klager fra både fastlege, psykolog og foresatte, måtte jeg dra.

Var jo selvfølgelig også deilig å komme hjem, men jeg er absolutt ikke frisk.

Jeg har fått operasjonsdato! :hoppe::hoppe::hoppe: Bihulene opereres under full narkose 25. november. Jeg gleder meg virkelig. Blir sykmeldt i to uker, og må gå med tamponger i nesa i en uke, men det er verdt det.

I morgen skal jeg på jobbintervju på BIT. Gleder meg til det. :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen altså!

Fatter ikke at personer ikke kan høre på andre. Dersom flere enn en klager på en avgjørelse burde man undersøke mer. Det finnes mange som liker for godt å ta avgjørelser for andre.

Så kjekt med jobbintervju. Håper det går bra.

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre sitter det mange i helsesystemet som ikke burde sittet der, både høyt og lavt i systemet. Skulle filleristet dem alle en skikkelig omgang for deg!

Fikk brevet ditt i går og skal sende tilbake så fort som mulig :)

Tenker masse på deg.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hører jeg kroner og øre snakke, ikke fagpersoner. Det er ille når det er kun økonomi som teller.

Hvilken annen oppfølging vil du få? De kan ikke kaste deg ut i et tomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med og fillerister jeg også, også kan vi gi dem noen saftige :blaaveis: :blaaveis: :blaaveis: også!

Å så sint jeg blir!

Håper du har det bra tross alt, tenker på deg!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er sint. Veldig sint. Men sinnet har mer eller mindre gått over i oppgitthet.

Får uansett ikke gjort noe med saken.

Det går ikke så veldig bra med maten, men det var ingen bombe eller nyhet. Det har ikke gått bra de siste 4 årene.

Men, men, det ordner seg vel på et vis.

*M*: jobbintervjuet gikk veldig bra, jeg har nå jobb! :smilbla: Deltidsjobb på BIT på Oslo city. Gleder meg til å begynne å jobbe.

Rhiakath: ja, dessverre. Men det er det lite man kan gjøre noe med, unntatt å sende klagebrev hit og dit som sjeldent fører til noe. :klem:

Bettie: ja, det er det. Her er det også snakk om en person som har bestemt seg for at jeg ikke skal få hjelp, selv om det faktisk finnes resurser til det.

Charmina: synes vi skal bite dem hardt i finger'n jeg, det fortjener de virkelig.

Jeg har det veldig bra tross alt :):klem:

JEg har fått operasjonsdato!!! :hoppe::hoppe:

25. november skal jeg opereres. Gleder meg noe helt utrolig. 'Det er virkelig verdt det, en uke med tamponger i nesa og to ukers sykmelding. Alt for å bli frisk. Jeg er så utrolig sliten og slapp hele tiden, sover 10 timer og er fortsatt trøtt. Tenk hvordan det blir etter operasjonen, det blir som å få et nytt liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...