Gå til innhold

Fisken snakker litt til


-Fisken-

Anbefalte innlegg

Månekvinnen: tusen takk for det!

Nå er det bare 4 dager til jeg ser go'gutten igjen :hoppe:

Drar oppover til Trondheim på fredag, skal være der til tirsdag.

På onsdag skal pappa og jeg til London. Gleder meg veldig, har aldri vært der før.

Kjøpte billetter til pappa og meg i bursdagsgave til han.

Jeg kjenner at jeg har det veldig fint med tiden. Er så tilfreds på en måte.

Ønsker alle en super mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Fisken :vinke:

Tenkte jeg fikk komme inn å hilse på naboen :)

Ville bare si at jeg hadde en slik blackout og for noen år siden. Hadde nesten ikke drukket noenting, men gikk på en spesiell type antibiotika da. Fikk fullstendig noia og blackouts etter en øl.

Så om du hat tatt noe for bihulebetennelsen kan det være at det er det som gav deg blackouten.

Så flott at du skal få treffe trøndergutten igjen. Jeg er lavt trønder, så jeg veit hvor sjarmerende de kan være :ler:

Også er det innmari koselig at du er i så godt humør på en mandag. Kos deg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Fisken :vinke:

Tenkte jeg fikk komme inn å hilse på naboen :)

Ville bare si at jeg hadde en slik blackout og for noen år siden. Hadde nesten ikke drukket noenting, men gikk på en spesiell type antibiotika da. Fikk fullstendig noia og blackouts etter en øl.

Så om du hat tatt noe for bihulebetennelsen kan det være at det er det som gav deg blackouten.

Så flott at du skal få treffe trøndergutten igjen. Jeg er lavt trønder, så jeg veit hvor sjarmerende de kan være :ler:

Også er det innmari koselig at du er i så godt humør på en mandag. Kos deg videre :)

Hei Dødspingvinen!

så koselig :)

Oi, såpass. Så skummelt!

Jeg tok ingenting for bihulebetennelsen bortsett fra vanlig nesespray. Har så og si kronisk bihulebetennelse, venter på operasjon for tettebihuler, så får ikke antibiotika mer. Merkelig :forvirret:

Ja, de trønderne, de kan det der med å sjarmere altså :ler: Denne trøndern her har klart å holde på meg siden vi møttes i Hellas i sommer, uten at vi er sammen.

Gleder meg veldig til å se han igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at du har det bra nå. Tur til Londom høres kos ut. Skal du være der lenge?

Ja, det skal bli koselig.

Vi skal være der fra onsdag kveld til lørdag morgen. Jeg ga pappa billetter i bursdagsgave, han betaler hotell og alt annet, inkludert shopping :ler:

I går fikk jeg vite at eksen min skal hjerteopereres. Trist og vanskelig å høre.

Har null kontakt med han lenger. Vi var veldig nære venner rett etter at det ble slutt, men det gikk fort over. Har ikke sett han siden februar tror jeg.

Han var dum nok til å drive med bol en periode. Hjertet hans var helt sinnsykt, bare han beveget seg litt, dunket det utrolig fort. Etter sex var det helt grusomt, han måtte ligge rett ut og hvile :forvirret:

Så nå, nå skal han operere.

Jeg håper virkelig det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok helt fint. Er hjerteoperert selv, og har det veldig bra. Legene er veldig gode på dette nå, og de har begynt å klassefisere visse hjerteoperasjoner som vanlig rutineoperasjoner.

Er helt sikker på at alt går kjempefint. Han kommer nok til å føle seg dårlig en stund, og så går det gradvis bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok helt fint. Er hjerteoperert selv, og har det veldig bra. Legene er veldig gode på dette nå, og de har begynt å klassefisere visse hjerteoperasjoner som vanlig rutineoperasjoner.

Er helt sikker på at alt går kjempefint. Han kommer nok til å føle seg dårlig en stund, og så går det gradvis bedre  :klem:

Det var bra å høre :)

Takk for at du fortalte det.

Så bra at det gikk bra med deg.

Jeg har ikke kontakt med eksen lenger, men tenker på en del på han.

Trist vær i dag. Liker ikke kjøre scooter i dette været.

Bare 3 dager igjen nå! :D Gleder meg utrolig.

Disse dagene må jeg bruke på å jobbe med en oppgave i naturfag. Skal skrive om menneskenes utvikling. Veldig interessant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskenes utvikling er jo noe av det beste i naturfag. Veldig spennende :)

Og det er klart at man tenker på de man har hatt mye sammen med en gang. Han er jo fortsatt viktig for deg selv om det ikke er dere to lengre. Er lov det ;)

Dette kommer sikkert til å gå helt fint :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menneskenes utvikling er jo noe av det beste i naturfag. Veldig spennende :)

Og det er klart at man tenker på de man har hatt mye sammen med en gang. Han er jo fortsatt viktig for deg selv om det ikke er dere to lengre. Er lov det ;)

Dette kommer sikkert til å gå helt fint :Nikke:

Ja, det er veldig interessant :) Men jeg er veldig stresset med å få det ferdig. Fristen er etter høstferien, og jeg har ikke kommet halvveis engang. I høstferien har jeg bare én hel dag hjemme, resten er jeg i Trondheim og London. Skal også ha feridg 3 A4 sider på data med noe gymgreier til etter høstferien, noe jeg ikke har begynt på engang.

Så dette blir hektisk.

Jeg krysser fingrene for at operasjonen går bra. Tror nok at det ordner seg ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bettie: Ja, det tror og håper jeg :)

Charmina: så nydelig du er! Kjempe :klem: tilbake til deg :)

Nå er jeg sliten, har trent i 5 timer. Først 3 timer på skolen, så to timer turn. Det blir det samme i morgen. Men det er deilig og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pokker...Nå blei jeg misunnelig, nå.. Har aldri vårt i London :grine:

Men har vært masse i Trondheim (men er allikevel litt misunnelig for det og, for det er en innmari fin by ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker...Nå blei jeg misunnelig, nå.. Har aldri vårt i London :grine:

Men har vært masse i Trondheim (men er allikevel litt misunnelig for det og, for det er en innmari fin by ;) )

Har aldri vært i London jeg heller, så gleder meg veldig :)

Kjøpte billetter til pappa og meg i bursdagsgave til han.

Ja, Trondheim er en nydelig by. Jeg flytter nok oppover dit til høsten eller året etter. Trives veldig godt der, folk er mye hyggeligere enn her i Oslo.

Du kan få være med til London i kofferten min? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en veldig stor koffert som det sikkert er plass til flere i, så den kan Fisken låne med seg til london :ler:

Endret av Dødspingvinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...